5.

763 37 1
                                    

/ Ayzava a következő neveket sorolja/ :

Denki és Kirishima
Mono és Todoroki
Uraraka és tuyu
Izuku és Katsuki
....................

Dekuval egymásra néztünk , és láttam az arcán a megdöbbentséget. A rohadt életbe komolyan. Tudni akarom miért történik ez???
Deku odajött hozzám , és leült mellém az első padba.
Vörös feje össze vissza cikázott , és tekintete fel alá járkált.
Rácsaotam az asztalra és így szoltam.

~ Ne izegj már egyfolytában , mivan veled?

Erre csak ráborúlt a padra és ssmmit sem szolt.
Egyre furcsább ez a dolog mintha Deku egyenesen azt akarná gyere dugj meg...ez volt a rohadt naplóban is , olyan dolgokat írt le amiről életemben nem hallodtam. Ez a Deku nem tudja miket gondol tiszta perverz.
A táskámba a toltartómért nyultam mikor rájöttem , hogy a másik padon hagytam. Ránéztem Dekura és kértem tőle egy tollat .

~ Ugye nem baj ha kölcsön kérnék egy tollat?

- n..ne..nem... Ezzel a kezembe nyomott egy tollat , ahogy összeér a kezünk Dekut kirázta a hiden én meg leejtettem a tollat közénk.
Mundketten a tollért nyultunk és összeért a fejünk, felnéztem mire Deku totálisan elpirult és hátraborult a székkel.

~ te hülye nyomi , gyere segítek felkelni .

Megfogtam a kezét és felsegítettem.
A hátralevő órákban leginkább csak kemény írásos dolgokkal foglalkoztunk majd jött a tesi óra.
Késve értem a tesi öltözőbe , mert volt egykis elintézni valóm azonban már Kirishimáékat láttam kijönni az öltözőből , pompás egyedül öltözök. Sietnek kell , amint beértem az öltözőbe dekut pillantottam meg aki döbbenten félmesztelen állt elöttem. Deku egyből elfordult és izzadni kezdett. Mit sem törődve vele elkezdtem öltözni mikor egy meleg , izzadt tenyeret éreztem a hátamon.

~ Mi a fasz?? Ezzel hátra fordulva megláttam Dekut aki nagy csillogó szemekkel nézett. Térdre rogyott és bocsánatért esedezett.
Megfogtam ruhájánál fogava , felhúztam a földről majd a falhoz szorítottam. Mindketten félmeztelen voltunk , ő is én is.
A falhoz szorítva elpirultam mikor a naplóba írt álomról ugrottak be a képek.
Francba.....egy darabig csak néztünk egymás szemébe mikor berontott Todoroki.

Mindhárman egymásra meredtünk , mikor ketté váltunk Dekuval félmesztelen.
Egyre jobb a helyzetünk ...gondoltam magamba.

Érezni Akarlak  {Bokudeku} Donde viven las historias. Descúbrelo ahora