Amint megettük a kaját Dekunak sétálni volt kedve így sétálni kezdtünk.
Mondogatta , hogy milyen boldog velem én pedig azon tűnödtem vajon , hogy is kezdődött ez az egész.
Vajon mindig is szerettem? Azért basztattam őt mert nem akartam elfogadni a szerelmi vonzódásom egy srác iránt? A picsába is....szeretem Dekut és nem akarok tenni ellene...de hogyan tudnám vele ezt közölni? Kivételesen teperjem én le az ágyban? Sosem mondtam még ilyet de félek megtenni....Tudom, hogy Deku a dominanciát imádja de vajon mi lenne akkor ha én lennék most a domináns? Megijedne? Nem akarná?....nem tudom inkább nem ezen töröm az agyam.- figyelj Bakugou , nem megyünk el megenni egy pálcikás jégkrémet?
~ elmehetünk , mosolygtam és a közeli boltban vettünk 2 db jégkrémet.
Én az átlagos ovális alakú nyalánkságot választottam de Deku egy hosszúkás alaút választott , tudjátok...az a több színes aminek a végén robbanó cukorka van. Rendes úgy néz ki mint a.....khm nem is folytatom xd. Elmosolyogtam magam majd Deku rámnézett.- min vigyorogsz annyira?
Kibontotta a jégkrémeg és nyalogatni kezdte a hegyét.naaa esküszöm , hogy a gondolataimtól fogok megőrülni....
Nem nézek Dekura hátha nem akad a tekintetem folyton a szájára...nem lenne túl jó ha meglátnának minket az utcán csókolózni tehát a csók ötletet elvetettem.- nem válaszoltál , van valami baj?
Majd egyre jobban nyalogatta és vágyakozó pillantást vetett rám.
- tán nem...azt akarod hogy a tiédet is nyalogassam?Kisűlt az agyam...
- mármint a fagyidra gondolok ami a kezedben fog megolvadni , kezdett röhögni , és elejtette majd a földre zuhant.~ tessék itt az enyém, amúgy sem kértem.
- biztos vagy benne?
~ leesett a jégkrémed , vedd csak el !
Nem akartam már hangossan mondani ...de én fogom nyalogatni az övét épp elégszer az este....úgyhogy had egye csak az enyémet meg.
Néztem Dekut közben már egyre jobban képzeltem el hogyan fogok neki esni Dekunak , mikor egyszercsak ismerős arcokra bukkantunk.
Denki.....és Kirishima.....nah márcsak ők hiányoztak...
VOUS LISEZ
Érezni Akarlak {Bokudeku}
Roman d'amour‼️ kérlek ha nem láttad az előző részt akkor elsőbb olvasd el : ÉRZELMEK MÖGÉ REJTVE ‼️ összefoglaló:(előző könyv tartalmából) Izuku egy álomba szenderedik ahol mély érzelmek kötik Katsukihoz és 🔞 kalandok kötik őket össze , mikor Izuku felkel az á...