Nevnímala som a nebola so mnou žiadna reč. Dominicove reči sa mi dostali hlboko pod kožu. Vždy vedel čo povedať, aby mi štiepil chrobáka do hlavy.
Ale Caroline to bolo očividne jedno. Neregistrovala moju zmenu nálady a neustále na mňa rozprávala. Pravdepodobne hovorila o jej vzťahu s futbalistom. Ale nepočúvala som ju. Futbalista sem, futbalista tam. Koho to zaujímalo? Moju myseľ pohlcoval Romeo, ktorý ma oklamal. Bol ako všetci ostatní chlapi. Nenávidela som chlapov a priala som im to najhoršie.
Z môjho zamyslenia ma prebudilo drgnutie od Caroline. „Počúvaš ma vôbec?!"
„Nie." Odbila som ju.
„Typické! Pokým sa nejedná o teba, tak ťa to nezaujíma!" Odvrkla nahnevane a prekrížila si ruky na hrudi.
Pretočila som nad ňou oči. „Znovu začínaš?" na urážlivú Caroline som teraz ozaj nemala náladu.
„Čo máš za problém?! To sa so mnou nemôžeš normálne radovať? Čo si to za kamarátku?!" ďalšia výčitka z jej strany.
„Mám na starosti o dosť horšie sračky než počúvať ako je futbalista o dosť lepší než Brody!" Vedela som si domyslieť, že mi asi hovorila o tomto. Nemusela som ju počúvať, aby som vedela, že všetky jej debaty sa spätne vracajú k Brodymu.
„Vážne a čo také?! Čo sa v tvojom perfektnom živote, kde ťa každý chce, mohlo len pokaziť?" ironicky a žiarlivo zahundrala a svojou poznámkou trafila do čierneho.
„Nestaraj sa!" zahundrala som.
„Neskutočné!" ironicky odfrkla a zamávala rukami vo vzduchu.
Obe sme sa na seba pohŕdavo zatvárili.
„Neverím, že si ku mne takáto! Po tom všetkom čo som pre teba urobila." Odsekla na mňa ublížene a zachmúrila sa na mňa.
Ironicky som sa zasmiala. „TY, pre mňa?! A čo všetko som urobila ja pre teba?!"
„NO, čo také?" odsekla posmešne.
„Prestala som sa kvôli tebe baviť s Paige?! Išla som kvôli tebe študovať psychológiu, lebo si tu nechcela ísť sama?! Počúvala všetky tvoje blbosti o Brodym?! To sa ti zdá málo?!" vybalila som na ňu.
„To kamarátky robia!" skríkla na celú triedu.
„Nechápem ako sa s tebou môžem baviť! Si úplne sebecká!" skočila do mňa znovu.
„Ja som sebecká?! Ty si sebecká! Stále sa všetko musí točiť okolo teba, ak to tak nie je, hneď sa urazíš! Si neznesiteľná a otravná!" rovnako som do nej skočila. Liezla mi na nervy.
„Williams a McKee! Opustite tento seminár! Ihneď!" zvýšil na nás hlas Mike. A my sme sa porozhliadli po okolí. Všetci zo semináru na nás pozerali a počúvali našu hádku.
Caroline naňho zdesene pozrela. Až teraz jej totižto došlo, čo za scénu sme urobili na seminári.
„A obe máte absenčky! Čo si to dovoľujete?! Sme uprostred semináru a rušíte všetkých navôkol. Vaše súkromné veci si riešte mimo mojich hodín!" Vyhrážal sa nám. Jedna absenčka na jeho predmete znamená o stupeň horšia známka. Čiže ak by sa nám nejako podarilo mať áčka, týmto by sme mali len Béčko.
No nejaké béčko na konci semestra ma vôbec netrápilo. Teraz som bola hlboko vytočená. Dnes ma každý len vytáčal. A on mi teda nemal rozhodne čo vyhrážať sa! Nie, keď som sa mu tiež mala čím vyhrážať!
Ale trošku zdravého rozumu vo mne ešte zostalo. Nebudem sa mu vyhrážať pred celou triedou. Hrdo som sa postavila zo stoličky a odkráčala som si to z triedy, so vztýčenou hlavou, preč.
****
Bola som doma. Rovnako aj Caroline, ale obe sme sa navzájom ignorovali. Celý deň som bola zababušená pod perinou v mojej izbe a všetkým som sa vyhýbala. Pozerala som na netflix a už som ďalej nechcela čeliť svetu.No na moju smolu som musela ísť na záchod, čo narušilo môj zenový pokoj.
Keď som sa vracala naspäť do svojej izby, všimla som si svoj mobil na linke v kuchyni. Ani som si neuvedomila, že som ho tam nechala. Ale prečo by som si to aj pamätala? Prišla som vytočená a dnes som nemala ani tendenciu pozrieť sa naň. Nechcela som byť v kontakte s Romeom. Cítila som sa zranene a vôbec som sa ešte necítila na jeho konfrontáciu. Chcela som si to všetko uležať v hlave a prísť na správne argumenty. Takto by som uverila každej jeho výhovorke. Ale zvedavosť, či ma náhodou za ten čas nekontaktoval, mi nedala a odblokovala som mobil.
Samozrejme, že mi písal, a nielen on.
Romeo Wagner: Čo keby som dnes došiel? Mohli by sme si objednať pizzu a pozrieť film. Dnes je divný deň... 😴
Romeo Wagner: Čo robíš?
Máte zmeškaný hovor.
Romeo Wagner Vám volal.
Romeo Wagner: Máš dnes nejaký program?
Romeo Wagner: Už je neskoro a keďže nepíšeš, idem za chalanmi. Volali ma. Pizzu dáme zajtra, môže byť? 😏
Ďalšia správa bola od Dominica na Insta.
dom.todds9: Čo keby sme sa dnes stretli?
Čo so mnou dnes všetci majú?! Prečo sa chce so mnou každý dnes stretnúť?!
A bola tam ešte jedna nová konverzácia od Mika.
Mike Sosa : Tú absenčku ti nezapíšem. Stále dostaneš na konci áčko. Nepotrebujem z tvojej strany problémy. Ber to ako láskavosť za to, že budeš pred ostatnými o nás ticho.
Mike Sosa : Ale začni sa správať normálne! Inak mi už nedáš možnosť a len prejdeš. Nebudeš mi podrývať autoritu pred ostatnými študentmi!
Ešte že.
Už som sa zľakla, že si budem musieť míňať svoju drahocennú energiu aj na riešenie tohto idiota, ktorý sa mi vyhrážal. Aspoň jeden problém sa dnes vyriešil...
YOU ARE READING
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...