„Nechcel som ťa sklamať, tak som vymyslel dve varianty." Spustil Romeo, keď sme sa stretli na námestí kvôli nášmu naplánovanému rande. A určite nemusím spomínať ako mi to seklo. Dobre, aj tak to spomeniem. Naschvál som sa kvôli nemu nahodila viac ako obvykle. Jediná nevýhoda bola, že som mrzla. Ale čo na tom záležalo, keď som vyzerala pekelne sexi? No nebola som sama, ktorá vyzerala dobre. Aj naše vzhľady k sebe pasovali. Ľudia, ktorí prechádzali okolo, vždy na pár sekúnd zablúdili pohľadom na nás oboch. Obaja sme mali totižto tú schopnosť pútať pozornosť iných.
„Aké?" Zaujímala som sa a mierne sa usmiala, pretože mi polichotilo, že sa na naše stretko takto pripravil.
„Nevedel som, či nie si tá typická baba čo povie, že neznáša romantiku a pritom po nej potajomky túži..." začal vysvetľovať s úsmevom na tvári a ja som sa zamračila. Čo ma za ten čas vôbec aspoň trochu z môjho vystupovania nespoznal? Ja taká rozhodne nie som! „Tak si teraz môžeš vybrať. Prvý návrh je, že ťa vezmem do kina na nejaký gíčový horor, ktorého sa budeš báť a ja ťa budem môcť obchytkávať už na prvom rande."
Oči mi zažiarili ako malému dieťaťu, keď vidí sladkosti. „Beriem prvú možnosť! Môžem obchytkávať aj ja?"
„Ešte si nepočula druhý návrh. Niečo mi vraví, že tento sa ti bude páčiť viac." Lišiacky sa na mňa uškrnul.
„Vezmeš ma na svoj intrák?" znovu mi zažiarili oči. To by sa mi vážne páčilo viac.
„Nie!" krútil nado mnou hlavou, ale pobavene sa usmieval. „Povedal som, že žiaden sex na prvom rande nebude."
Smutne som sa naňho zamračila. Pokazil celú srandu. Mohlo to byť také krásne rande.
„V pizzerke nakúpime rôzne druhy kúskov, v Tescu si kúpime fľašku a tento skvelý catering zjeme v parku."
„V parku obesencov?" znovu mi zažiarili oči.
„Máme aj iný park?" Zaironizoval.
Žiarivo som sa naňho vyškerila. Na ozrejmenie, "park obesencov" ho volali len miestni. Lebo každú zimu sa v ňom obesí minimálne jeden bezdomovec. Uznávam, celkom creepy, ale aj tak sa mi ten park páči. Bolo to totiž najneromantickejšie miesto aké existovalo. No malo svoje čaro. A obzvlášť v noci. Už nie raz som tam pila, predtým než sme išli s kamarátmi do klubu.
„Dobre, presvedčíš ma ak tú pizzerku zameníš za mekáč a cestou sa môžeme zastaviť po fľašku v Kauflande." Kaufland je bližsie mekáča.
„Vedel som, že ťa touto variantou presvedčím." namyslene poznamenal a vykročil vpred.
****
Usadili sme sa na lavičke v parku a medzi nás položili naše menúčka z mekáča. Dokonca to pôsobilo aj trošku romanticky. Teda romanticky v rámci možností. Pre mňa ako človeka, čo neznáša romantiku, to pôsobilo až romanticky.
Lavičku osvetľovala len jedna lampa, ktorá zo všetkých v parku svietila najmenej. Na oblohe svietili hviezdy, vo vzduchu rozvoniaval mekáč položený medzi nami a za nami bolo počuť šum rieky. Bolo už mierne neskoro, takže hlavná cesta popri parku, cez ktorú denne premávalo milión áut a MHDčiek sa ozývala prázdnotou.
„Je to tu dokonalé." povedala som úprimne a Romeo na mňa hneď otočil hlavou.
Prekvapene podvihol obočie a uškrnul sa. „Vážne si práve povedala slovo dokonalé?"
„Sklapni." Zaškerila som sa naňho tiež. Chytila som radšej do ruky flašku a podchýlila vrchnák od kelímka Spritu z mekáča, aby som doňho naliala štvrť obsahu fľašky. Mali sme to premyslené, v mekáči sme si popýtali tie veľké kelímky, ale len so strednou porciou Spritu. Hneď na to som ten istý pohyb zopakovala aj do druhého kelímka.
ESTÁS LEYENDO
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...