19. Nikdy som

921 38 4
                                    

Žeby ma dnešný večer s Romeom a Angelou po jeho boku nejako vykoľajil? Ani náhodou. Správala som sa suverénne a Romeo taktiež nepôsobil byť mojou prítomnosťou pri jeho frajerke rozrušený. Normálne sa bavil s nami, aj so svojimi kamarátmi a musela som priznať, vedel veľmi dobre predstierať, že so mnou teraz komunikoval oficiálne len tretíkrát v živote. Aj ja by som mu to uverila, keby sa na mňa každú chvíľu potajme nepozeral a nesledoval ma pohľadom pri každom mojom pohybe. A samozrejme, že mi to lichotilo. Angelu si, po svojom boku, vôbec nevšímal a správal sa k nej ako len k nejakej kamoške. Dalo by sa povedať, že ju má celkom u zadku.

„Okej, čo keby sme sa zahrali - nikdy som?" navrhol futbalista, Romeov kamoš, ktorý mal dnes narodeniny. Na začiatku sa nám predstavoval, ale akosi som si zabudla zapamätať jeho meno. Preto ho celý večer volám futbalista a nepôsobí, že by mu táto prezývka nejako vadila. Naopak tváril sa, akoby mu to veľmi lichotilo.

„Čo si tepľoš? Prečo ťa napadajú takéto sprosté hry?" snažil sa ho zotrieť Michael, alias Herkules. Znovu prezývka, ktorú som mu vymyslela, pretože je len taká obrovská, na mňa extrémne nízka, horda svalov. No takto ho volám len v mojej hlave.

„Lebo konečne tu máme aj nejaké baby." Povedal futbalista, ktorý sa snažil zapôsobiť na Caroline, po ktorej už hodinu išiel. Bola ľahší cieľ. Zozačiatku pokukoval po mne, ale nakoniec určite sám skonštatoval, že by na mňa nemal. Nebola som k nemu prívetivá, snažila som sa tu zapôsobiť len na jedného chlapa. O pozornosť ostatných, ktorú som mala aj tak, som priveľmi nestála. Keby vyzerali ako Romeo, možno by som popremýšľala.

„Hahaha. Vážne." zasmial sa Herkules.

„Chce to nejakú dobrú otázku. Kto začne? Čo ty, Caroline?" navrhol jej futbalista. Caroline sa následne uškrnula a venovala mi pohľad, ktorým ma vyzývala a ja som jej výzvu rovnakým úškrnom prijala. A o akú výzvu išlo? Predsa vzbuď záujem a ukáž sa v čo najodvážnejšom svetle. A ja som mala v pláne vzbudiť ešte väčší záujem u Romea.

„Dobre, nikdy som neposielala svoje nahé fotky." Provokačne na mňa pozdvihla obočie, predtým než do seba vliala pohárik, ktorý držala v ruke. Vybrala to naschvál, aby ma s Romeom podpichla.

Chalani sa hneď uškrnuli a začali pozorovať mňa s Angelou. Angela len neveriaci krútila hlavou a obraňovala sa: „Ja také veci nerobím." Čo bolo vlastne všetkým jedno. Nikoho okrem mňa netrápilo, či Romeovi posielala nahé fotky. Upútala som radšej na seba pozornosť tým, že som rovnako ako Caroline, kopla do seba pohárik. Poriadne som si nevšímala maskujúce nadšené pohľady Romeových kamošov, ale radšej som pozorovala jeho. A on sa pre seba pobavene usmial a rovnako ako ja, kopol do seba pohárik. Dokázala som ešte postrehnúť, že tento čin zopakoval aj futbalista a Herkules, ale ako som spomenula, nezaujímalo ma to.

Práve teraz som viedla nenápadný flirtujúci očný kontakt s Romeom, ktorý mal to šťastie, že Angela sa práve neveriacky červenala a prihovárala sa Romeovým kamarátom: „Bože, to ste už vážne všetci posielali nahé fotky? Ja jediná by som to nikdy neurobila?" Neviem, čo tým vlastne chcela dokázať, ale pre mňa bola táto poznámka trápna. To mu nedokázala za celý ich vzťah poslať ani jednu svoju nahú fotku? Však bola vo vzťahu, čo je zaostalá? Chudák Romeo, už sa ani nečudujem, prečo sa chytil na moju návnadu a vynahrádzal si to so mnou.

„Dobre, teraz sa pýtam ja. Nikdy som sa nebozkával s osobou rovnakého pohlavia." Povedal Herkules a automaticky nenápadne hodil očkom po mne s Caroline. Jasné, že ho zaujímalo, či sme to niektorá z nás neskúšali. Určite ho nezaujímali jeho kamoši, či sa niekedy bozkávali s chlapom. Ale na nás s Caroline to boli stále príliš nevinné otázky, boli sme zvyknuté na žhavejšie. Dominicova partia boli omnoho väčšie zvery a nielen, čo sa otázok týkalo. Poskúšali všetko a pikantnými otázkami rozhodne nešetrili.

What happened with Regina Williams?Kde žijí příběhy. Začni objevovat