„Dobre, teraz prejdeme na Hippocrata. Hippocrates veril, že ľudské telo sa skladá zo štyroch látok a to čierna žlč, žlč, krv a hlien."
Bla bla bla bla bla. Prekrútila som očami nad výkladom profesora Lacowskiho. Bolo mi jedno čo Hippocrates tvrdil, nebavil ma tento výklad. Hlavne ma nebavila táto škola. Aj tak som sa na ňu učila len cez skúškové.
Ľahla som si na lavicu a hlavu pootočila na Caroline, ktorá rovnako ako ja, nedávala pozor. Čítala niečo na mobile, ktorý ukrývala pod lavicou. To ona ma nahovorila, aby sme išli študovať psychológiu. Najväčšia životná chyba.
„Umriem tu." Zamumlala som zúfalo jej smerom.
Zaškerila sa na mňa. „Nemala si sa včera tak ožrať."
„Mala si ma strážiť!" Znovu som zašomrala, tentokrát mrzuto.
„Si dospelá."
„Odkedy?" zafňukala som, pretože hlava ma neskutočne zabolela. Prečo nedokážem piť s mierou? Psychicky som dospelá ešte určite nebola.
Tvárila sa, že premýšľa. „Už nejaký rok to bude."
Zamračila som sa na ňu. „To je jedno. Nemáš mi dovoliť piť."
„Jasné zlato, odteraz budem tvoja ochranka, keď ti chlap kúpi drink, pošlem ho rovno do riti."
Usmiala som sa pre seba. Tento nápad sa mi ozaj začal pozdávať. Aj tak mi chlapi nikdy nič dobré nepriniesli.
„Pamätám si, že som sa s niekým bozkávala." Zamyslela som sa nahlas. Snažila som si spomenúť na včerajšok, ale márne. Vedela som, že som neurobila nič, prečo by som sa mala za seba hanbiť viac než zvyčajne. Ale aj tak som mala okno.
„Pamätáš si správne." Potvrdila mi to a zabodla do mňa svoj skúmavý pohľad.
„Nevieš s kým?" skúsila som sa jej spýtať. Ak si pamätá, že som sa bozkávala určite si pamätá aj kto to bol.
Caroline sa začala smiať a neveriaci nado mnou krútiť hlavou. „Ty si to vážne nepamätáš?"
Zamračila som sa na ňu. „Keby si pamätám, tak sa nepýtam."
Uškrnula sa a zadívala sa za mňa. „Pozri doprava, možno si spomenieš."
Pootočila som hlavu, čo som hneď zaľutovala, pretože ma v nej ešte viac začalo bolieť. No ešte viac ma začalo bolieť niečo iné, keď som si uvedomila, za kým som sa to mala otočiť.
„A kurva!" odsekla som dopálene a nemo pozerala tým smerom. To vážne som sa zo všetkých ľudí na svete zase bozkávala s ním?! Čo bolo vo mne chybné, že ma to k Dominicovi alias chalanovi, s ktorým som sa milión tristotisíckrát rozišla a znovu dala dokopy, ťahalo ako magnet.
„To som zase dojebala." Buchla som sa rukou po hlave kvôli svojej debilite. Caroline sa na mne stále bavila a už sa to nesnažila ani zakryť pred ostatnými na seminári.
„Prajem ti veľa šťastia pri znovu zbavovaní sa ho." Potľapkala ma povzbudivo po hlave, ktorú som sa rozhodla schovať medzi svoje natiahnuté ruky. Odmietala som sa z tejto lavice už niekedy postaviť a čeliť svetu.
„Zastreľ ma." Zašomrala som zúfalo na Caroline, ktorá sa na mňa určite vyškierala ako slniečko.
„Nie, moja zlatá. Ty si sa do toho dobrovoľne dostala, tak si to aj vyrieš."
„Nenávidím ťa!" zafňukala som znovu plačlivo.
„Ty ma miluješ. Nikto iný okrem mňa to totižto s tebou nevie vydržať." Vedela som si domyslieť, ten jej sebavedomý úškrn na tvári, keď to rozprávala. V rovnakej chvíli sa mi zasvietila obrazovka na mobile od prichádzajúcej správy a ani som sa nemusela pozrieť, kto mi písal. Vedela som, že to bol človek, ktorý ma práve teraz intenzívne prepaľoval pohľadom, rovnako ako ja jeho pred chvíľou.
EX - nedvíhať!!!: Musíme sa porozprávať!
****
Sedela som v kaviarni, s kým iným než s ním a premiešavala cukor v espresse, na ktoré ma pozval. A ktoré som plánovala vypiť na ex, hneď ako sa ten hlúpy cukor rozpustí. Čo ma po tom, že bolo horúce. Absencia kofeínu bola silnejšia.
„Haló, vnímaš ma?" vrátil ma naspäť do reality Dominicov hlas.
„Nie." Priznala som pravdivo a neprestávala miešať espresso.
Zamrkal prekvapene, lebo nečakal takúto priamosť. „Hovoril som, že by sme sa mali k sebe zase vrátiť." Stručne mi vysvetlil niečo, čo mi už vysvetľoval odkedy sme tu prišli.
„Prečo?" zamračila som sa nad jeho hlúpym nápadom.
„Lebo ma očividne stále chceš."
Začala som sa smiať na celú kaviareň, pretože jeho myšlienkové pochody ma pobavili. „Ako si prišiel na takú hlúposť?"
„To ty si za mnou v noci došla a chcela sex."
Otvorila som šokovane ústa. My sme spolu aj spali? Do prdele, prečo si na to neviem spomenúť! Caroline bude mať čo vysvetľovať.
„Bola som opitá." začala som sa obraňovať. Ak sme spolu spali, tak som to rozhodne pokašľala na ešte väčšej čiare, než som si predstavovala.
„Netrep, Regina! Vieš, že ma chceš. Proste sa k sebe vrátime." Prekrížil si ruky na hrudi.
„Ja s tebou, ale nechcem byť!" Prekrížila som si ruky na hrudi tiež a prebodávala ho nenávistným pohľadom.
„Tak potom ma neotravuj!" Odsekol podráždene, pretože mu zo mňa dochádzala trpezlivosť.
„S radosťou." Uškrnula som sa a prudko sa postavila od stolu, čím som upútala pozornosť celej kaviarne. A prečo? Pretože moja stolička pri tom pohybe príliš hlasno zaškrípala o zem. No všetkých som ignorovala, prosto som si to suverénne, aj s tými nepríjemnými pohľadmi na mne, odkráčala preč.
Vytočil ma. Ako si mohol myslieť, že sa k nemu po tom všetkom vrátim? Mal pravdu, jeden druhého sme zakaždým vyhľadávali, ale jasne som mu povedala, že s ním už nikdy v živote chodiť nebudem. Tak prečo mi vôbec takú debilinu mohol navrhnúť?!
Podpätkami som klepkala po kamennej podlahe a hľadala najbližšiu kaviareň. Potrebovala som si vypiť svoju dávku kávy. K Domovi sa nevrátim! Ani len po tú zasranú kávu, ktorá ma ešte stále čaká pri ňom na stole. Rovnako ako on. No len nech si pokojne čaká, dovtedy pokým to konečne nepochopí. Tentokrát sa ma nedočká.
ESTÁS LEYENDO
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...