Otvorila som oči a bola som sama prekvapená, že som sa nachádzala vo svojej posteli. Hlava ma jemne bolela a snažila som sa rozpamätať, čo som v noci stvárala. No ako na zavolanie sa mi začala obnovovať pamäť a rozpamätala som sa na Dominica a Angelu, že som s ňou bola do zatváračky v klube a ešte ju opitú ťahala do taxíka, lebo sa jej nechcelo odísť. Bol to živel, síce bola v noci zlatíčko.
Chytila som mobil do ruky, aby som skontrolovala čas, ale zaujalo ma niečo iné. Romeo mi v noci napísal správu. A nevedela som, ako ju mám chápať. Bál sa, že som jej niečo o nás dvoch povedala? Určite áno.
Rozhodla som sa mu odpísať.
Júlia Williams: Stretla som ju v klube a prihovorila sa mi, keď som sa cítila pod psa.
Nemala som potrebu napísať mu hneď, že som jej nič nepovedala. Nech sa spýta. Aj tak to určite urobí.
Romeo Wagner: Prečo si sa cítila pod psa?
Vau. Čakala som, že sa hneď bude vypytovať, o čom sme rozprávali, či som jej niečo neprezradila o nás dvoch. Nie, že sa bude zaujímať o to, prečo som sa cítila zle.
Júlia Williams: Kvôli debiline. Bola som opitá a ľahko som sa nechala rozrušiť. Tvoja frajerka na mňa bola milá🙂
Snažila som sa pôsobiť v správe čo najviac v pohode. No takto ľahko som sa však cez dnešný večer nepovzniesla. To čo mi urobil a povedal Dominic sa ma skutočne dotklo a ešte aj doteraz som z toho cítila nepríjemný pocit v hrudi. Nebola som chladná v skutočnosti, práve naopak. Naschvál som sa tak obrnila proti svetu a jeho nástrahám.
Romeo Wagner: Taká je Angela. Každému chce pomáhať. Kto ti čo urobil?
Júlia Williams: Jeden hlupák, ktorý nestojí ani za spomínanie
Romeo Wagner: Ublížil ti?
Cítila som sa zvláštne. Nebola som zvyknutá na takýto záujem o moju osobu. Čakala som, že bude celý čas vysvedať, čo som nahovorila Angele.
Júlia Williams: Nie. Ako som napísala, bola som opitá a emotívna. Dotkli sa ma hlúpe slová.
Romeo Wagner: Určite to bol zakomplexovaný kokotko
Jemne som sa usmiala. Bolo zlaté, že to napísal.
Júlia Williams: Bol. Fakt ma mrzí, že ma videl plakať😒
Júlia Williams: A neboj, Angele som nič nehovorila. Nemám dôvod vám rozvracať vzťah.
Romeo Wagner: To som si ani nemyslel. Len to bol šok, keď som ťa uvidel v jej storke.
Romeo Wagner píše.
A prestal. Znovu začal písať, ale stále mi nič neposlal. Čo mu práve vŕtalo v hlave? Nevedela som, či mu mám odpísať alebo radšej počkať na jeho ďalšiu správu, ak ju teda odošle.
Romeo Wagner: Môžem sa ťa niečo spýtať?
Júlia Williams: Čo?
Romeo Wagner: Cítiš ku mne niečo, alebo je v tom len fyzická príťažlivosť?
Prekvapil ma touto otázkou a ostala som hľadieť na obrazovku mobilu ako vyoraná myš. Srdce sa mi rozbúšilo, akoby som práve bežala maratón. A zostatkový alkohol začal v mojich bunkách poskakovať, až mi prišlo nevoľno. Žeby bolo na mne vidieť, že sa mi páči viac ako by som chcela?
Júlia Williams: Prečo sa ma na to pýtaš?
Romeo Wagner: Neviem. Keď si bola s Angelou, mal som cítiť strach. Či si jej niečo nepovedala alebo tak, ale práve naopak, premýšľal som nad tým, že či ti niečo nepovedala Angela skôr o mne.
VOCÊ ESTÁ LENDO
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...