Pozn.autorky: Predtým ako začnete čítať túto časť, tak odporúčam prečítať si predchádzajúcu. Pred pár mesiacmi som ju upravila a veľa z vás ju asi čítalo pred úpravou. Viem, trošku mi to trvalo, ale prajem príjemné čítanie😅
Klop klop klop.
Odtrhla som pohľad od svojho notebooku a zadívala sa na otvárajúce sa dvere od mojej izby.
Ani vo sne by ma nenapadlo, že uvidím ešte niekedy túto blonďavú hlavu vstúpiť ku mne do izby.
„Prichádzam s ponukou mieru." Povedala Caroline s neutrálnym hlasom, zatiaľ čo pohľadom sondovala celú miestnosť až konečne narazila na moju tvár, ktorá mala pozdvihnuté obočie. Nevedela som, čo si o tejto situácii myslieť, ale radšej som trošku stíšila hudbu, ktorá vychádzala z môjho notebooku. Aby sme sa lepšie počuli.
„Prepáč mi za to s Romeom a Angelou. To som trochu prehnala." Povedala neurčitým hlasom a trochu pri tom mykla plecami, než si sadla na stoličku pri mojom stolíku.
Podvihla som sa z mojej ležiacej polohy a usadila sa na posteli, aby som ju lepšie videla. „V pohode. Zaslúžila som si to. Nemala som spať za tvojim chrbtom s Mikom."
„To si nemala. Teraz sme si aspoň kvit."
Hmm. Znovu som nadvihla obočie. Bola pravda, že sme si už obe ublížili, ale bola jej ponuka mieru ozaj úprimná? Vážne to chcela medzi nami urovnať?
„Nechcem vyvolať opäť hádku, ale prečo ťa to tak nahnevalo? Bolo to dávno a už máš aj futbalistu. Boli ste predsa spolu šťastní."
Zamračila sa. „Nejde mi o Mika. Zradila si ma! Tým, že si si s ním začala poza mojim chrbtom si sa zachovala úplne ako Paige. Toto sa nerobí! Nie medzi nami dvomi. Urobili sme debiliny, ale vždy sme si to vydiskutovali. Keby si mi aspoň o tom povedala, mohli sme sa tomu vyvarovať. Odpustila by som ti to."
„Viem. Prepáč. Fakt ma to mrzí." Ľútostivo som sklopila oči na moju perinu.
Pokrčila ramenami. „Čo sa stalo – stalo sa. Už je to za nami. No opováž sa niekedy vyspať s mojim Jaxonom!"
Usmiala som sa úprimne a odvážila som sa na ňu opäť pozrieť. „Neboj. Toto by som ti vážne nikdy nespravila. Už budem sekať dobrotu. Aspoň pri tebe."
Mierne sa usmiala. Niečo v nej vedelo, že nie som až taká zlá, aby som sa jej vyspala s frajerom. S Brodym to bolo iné. Oni spolu nechodili, len spávali a pritom sa ešte verejne viac motal s Paige až pokým spolu tí dvaja nezačali chodiť. Frajeri boli medzi nami s Caroline vždy no go zóna.
„Budem ti veriť." Povedala úprimne.
„A medzi vami s futbalistom všetko v poriadku?" opýtala som sa jej pre zmenu trošku s obavou ja. Predsa len ma konfrontovala ohľadom iného chlapa pred svojim súčasným frajerom. To nemuselo dopadnúť dobre.
„Jasné. Všetko som mu vysvetlila. K Mikovi nič necítim. Bol za tým len konflikt medzi mnou a tebou. A on to pochopil. Je vážne super a dráma ho neberie."
„To som rada." Myslela som to vážne.
Prikývla. „A aký bol? Bol Mike taký super ako som si predstavovala?" narážala na sex.
Zakrútila som hlavou a mierne sa uškrnula. „Bol strašný. Najhorší sex čo som zažila."
„Fakt? Tak ti treba." Škodoradostne sa zatvárila až sme sa nakoniec spolu obe nad tým zasmiali.
„Vyvarovala som ťa nechutnej romance s nechutným Mikom." Povedala som s predstieraným znechuteným výrazom.
„A akého mal?" ďalej vyzvedala a ja som začínala cítiť, že sa to medzi nami opäť vracia do normálu. A bola som za to veľmi vďačná. Drámy okolo mňa bolo už dosť.
„Nič moc."
Zasmiala sa a chcela vedieť viac. „Ukáž." A rukou naznačila nech jej ukážem aký mal veľký.
Vycerila som zuby a začala rukami znázorňovať jeho dĺžku.
„Fakt len taký? Vyzeral na väčšieho." zatvárila sa sklamane.
Súhlasne som prikývla. „Vyzeral."
„A ako to je s Romeom?" spýtala sa ma po chvíli.
Pokrčila som ramenami. „Asi dobre? Mrzí ho ako to dopadlo s Angelou."
„Chce sa k nej vrátiť?" hneď sa spýtala Caroline s ešte väčšou dávkou zvedavosti než pri téme o Mikovi.
Zakrútila som záporne hlavou. „Nie. Len sa kvôli tomu cíti zle."
„Viem, že som to vyzradila ja, ale zaslúži si to. Podvádzal ju s tebou. Bola si jej kamoška. Chápem, že sa Angela určite cíti hrozne a má všetko právo dať to Romeovi vyžrať..."
Pokrčila som ramenami. „Aj ja ju chápem."
„A ako ty a ona? Písala si jej aspoň kvôli tomu?" ďalej sa zaujímala.
„Nie. Ona napísala mne. Poslala ma za to všetko do piče." Nemala som dôvod ospravedlniť sa jej. Vedela som, že by ho neprijala a tou správou to len potvrdila.
„Hmm. Ale, zaslúžiš si to. A je ti to aspoň ľúto?"
Nepríjemne som sa ošila. Nemala som rada takéto debaty, ale keďže som sa chcela s Caroline vážne udobriť, aby to bolo medzi nami presne ako predtým, tak som bola úprimná. „Trochu."
Nebola som zase bez emócii, uvedomovala som si svoje zlé rozhodnutia a bohužiaľ som niekedy aj musela čeliť ich následkom.
„Takže predsa len máš svedomie." Zahundrala posmešne ironickú poznámku.
Pretočila som nad ňou očami. „Ježíš, jasné, že mám svedomie. Je mi ľúto čo som jej urobila. Je mi ľúto, čo som urobila tebe. Som hrozná krava. Hrozná kamoška. Chcela by som si dať facku za to, že vkuse vyvádzam nejaké debiliny."
„Musíš s tým už prestať." Nemyslela to ako výčitku, ale ako konštruktívnu kritiku.
„Snažím sa. Chcem byť lepšia. No čo som spravila už nezmením a nenapravím. Aspoň nie u každého."
„Dôležité je, že sa chceš polepšiť. Viem, že nie si zlý človek, len sa chováš blbo a musíš začať premýšľať nad tým, čo robíš..."
Prikývla som. Mala pravdu.
„Vážne si mi chýbala. Ty jediná ma poznáš. Mám ťa rada a vážne ma mrzí, že som sa správala ako Paige." Priznala som úprimne.
„Aj ja ťa mám rada." Priznala mi tiež a na malý moment medzi nami zavládlo ticho. Dobré ticho, pretože napovedalo, že opäť budeme po tom všetkom dobré kamarátky.
Pozn. autorky2: Mám pre vás možnosť ovplyvniť dej, lebo práve premýšľam ako bude príbeh pokračovať. Predstavujem si dve dejové línie. Chcete, aby Regina skončila s Romeom alebo aby bola single? Odpoveď mi môžete napísať v komentároch. Návrhy zvážim☺️
YOU ARE READING
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...