27. Vystrčený zadok

1.1K 49 10
                                    

„Bože, to vážne dnes nikto nechce piť?" hundral futbalista, „Keby som vedel, že tu bude takáto nuda, tak sme radšej mohli zostať u mňa na byte."

Dnes akosi nebola nálada. Možno preto, že s nami bola dnes večer aj Angela, ktorá vlastne zorganizovala túto párty, aby sa vraj odreagovala, pretože stav jej dedka sa vôbec nezlepšoval. No práve kvôli nej sa dnes nikto ani nebavil, pretože posledné dva týždne sme chodili von len v zostave ja, Caroline, Romeo, futbalista a Herkules. A každému to takto vyhovovalo. Angela bola navyše a nielen čo sa týkalo môjho vzťahu s Romeom, do ktorého ešte stále, žiaľ, oficiálne patrila.

„Ja si s tebou vypijem." navrhla som futbalistovi, aj keď som zajtra mala mať s Caroline zápočet pri Mikovi. Vlastne som sa dnes mala celý večer učiť. No nemohla som nechať ísť Angelu len tak von s Romeom. To by nebolo vôbec rozumné. Náhodou by sa mohlo medzi nimi niečo oživiť a ja som mohla skončiť bez Romea. A táto predstava sa mi teda nepáčila. Keď ma dnes pozvala, musela som ísť. A presvedčila som aj Caroline, ktorej som musela sľúbiť, že jej zajtra budem na teste pomáhať. Lebo inak ma zabije, ak kvôli dnešnej nepríprave bude mať málo bodov.

No nedokázala som sa dnes poriadne baviť. Nemala som náladu. Nie, keď sa ho Angela zakaždým nejako dotkla, alebo ho objala okolo paže. Preto som si potrebovala vypiť a napraviť to.

Futbalista na mňa zvesela vystrčil zuby a začal nám nalievať obsah fľašky do pohárikov.

„Dám si s vami." Ozval sa Romeo, ktorý pozrel na Angelu a navrhol jej: „Nechceš aj ty?"

Angela prikývla a zatiaľ, čo sa chalani začali medzi sebou rozprávať, ja som sa k nej naklonila a aby som medzi nami rozprúdila komunikáciu, spýtala sa jej: „Ako sa má tvoj dedko?"

Angela sa smutne usmiala a zastrčila si spadnuté vlasy za ucho: „Stále rovnako. Ešte sa neprebral z kómy. Lekári však vravia, že už je jeho stav stabilizovaný. Ak nedostane nejakú infekciu, tak by sa mal čoskoro prebrať. No kvôli jeho vysokému veku si tým nie sú stopercentne istí. "

„Tak to sú celkom dobré správy, nie?" vypustila som zo seba. Čo som jej na to mala povedať? Skutočne ma to nezaujímalo. Nebolo mi jej ani trochu ľúto. A utešovať neviem. Ani rozprávať povzbudivé reči. Veď aj preto nemám okrem Caroline žiadne iné kamarátky.

„Ale áno. Len pokým sa nepreberie, tak si nikto z nás úplne nevydýchne." Doplnila a znovu sa smutne usmiala.

„Radšej sa napi. Aspoň dnes zabudni na všetky starosti spojené s tvojim dedkom a zabav sa." navrhla som jej a podala jej do ruky jeden z pohárikov, ktorý nám nalial futbalista.

Keď ho odo mňa prijala, sama som uchytila ďalší. Zodvihla som ho do výšky našich očí, aby som každému z partie dala signál, že sa ide piť. Aj Romeo s futbalistom sa tohto gesta chytili, podobne ho zopakovali a následne sme všetci vypili naše poldecáky.

Neváhala som a hneď som sa ujala ďalšieho nalievania. Každému som naliala pohárik, tentokrát aj Caroline a znovu som poldecák podávala Angele, ktorá hneď začala záporne gestikulovať rukami a hovoriť: „Nie, mne zatiaľ stačí, ale vďaka."

„Musíš sa odreagovať. A čo ti pomôže lepšie ako alkohol?" povedala som starostlivo, no so šibalským úškrnom na perách. Nechcela som, aby sa odreagovala. Vlastne trochu áno. Chcela som ju opiť, aby som sa mohla s Romeom vytratiť.

A samozrejme sa mi to podarilo. Po troch kolách už bolo na nej možné pozorovať účinky alkoholu. Angela ma začala s Caroline ťahať na parket, čo som samozrejme musela prijať. Zvodne som sa krútila na parkete, vrtela sa do rytmu hudby a ani mi nevadilo, že tancujem s Angelou. Pretože som si užívala Romeov pohľad na mne, ktorý ma pozoroval od stola. Tiež som bola opitá, preto som chcela provokovať.

Chcela som docieliť, aby zahodil zábrany aj pred Angelou a prišiel k nám, aby som sa mohla vrtieť okolo neho. A potom sa mu prisať poriadne na pery.

A preto ma veľmi potešilo, keď ho môj tanec konečne prinútil prísť za nami. Už sa totižto okolo nás začali zoskupovať iní chlapi, ktorí si tiež všimli moje zvodné pohyby. A vedela som odhadnúť, že Romeo jemne žiarlil. Na mňa, nie na Angelu. A aby nebol podozrivý, prinútil s ním prísť aj futbalistu, s ktorým počas našej neprítomnosti ďalej pil.

Teraz prišla na rad Caroline, s ktorou som si vymenila očný signál a kvôli mne stiahla Angelu do tanca. Začala sa okolo nej vrtieť a tancovať s ňou zvodné tance vo dvojici, pričom sa na nich futbalista uškŕňal ako slniečko na hnoji. Rovnako ako väčšina chlapov v našej blízkosti. Caroline bola sexi a aj keď nerada priznávam, Angela svojim spôsobom tiež. No teraz som však mala v pláne splniť môj plán, pretože konečne prišla moja šanca.

Chytila som Romea za ruku a začala ho ťahať preč od našej partie. Na takú vzdialenosť, pokým sme sa nedostali preč od ich zorného poľa, aby som ho mohla oprieť o stenu a konečne prilepiť na jeho pery. Hneď spolupracoval. Sám vedel, že nás Angela odtiaľto nemohla vidieť. Celú cestu sem to sám checkoval.

Šibalsky sa vyškeril a natiahol krk, aby mi povedal do ucha: „Ty sa vieš teda vrtieť."

A ja som začala z jeho lichôtky vlhnúť. Rukami som sa mu oprela o hruď a s úškrnom mu znovu začala prechádzať perami po tých jeho, tentokrát tak, aby som do nášho bozkávania následne pridala aj jazyk a zvášnivela naše bozky. A že sa mi to podarilo. Cítila som na mojej krátkej sukni, že ma niečo začalo tlačiť v oblasti podbruška.

Svoju postavu som zatlačila viac naňho a diskrétne rukou nahmatala cez jeho rifle penis, ktorý mu stál. Jemne som sa znovu uškrnula a zvodne sa od neho odtiahla, aby som sa zase načiahla pre jeho ruku a mohla nás navigovať smerom von z klubu. Samozrejme, vedel o čo mi ide a preto s hravým úsmevom na perách spolupracoval. A ja som mu tento hravý úsmev rovnako oplácala.

Obaja sme mali chuť blbnúť. A moje vzrušenie znásoboval fakt, že Angela nás hocikedy mohla načapať. Stačilo by, keby sa práve teraz rozhodla ísť na záchod a mohla nás pokojne zbadať. A z toho som bola ako vo vytržení.

No predsa len som urobila jednu nechcenú chybu, predtým než som opustila klub. Otočila som hlavu viac do strany a zbadala osobu, ktorou som zhlboka pohŕdala. A žiaľ, nebola to Angela. Ale Dominic, ktorý ma sledoval a podľa jeho namosúreného pohľadu určite dosť dlhú chvíľu. Znechutene som sa naňho zatvárila a naschvál som si k sebe pritiahla Romea, ktorý si môj zablúdený pohľad vôbec nevšimol. Znovu som zvodne spojila naše pery a tentokrát som sa pri bozkoch ešte viac snažila. Prsty som mu zaborila do vlasov a nechala sa podvihnúť do vzduchu, aby som si obtočila nohy okolo neho, čím mi vlastne trošku vyšiel zadok spod sukne.

No žeby mi to vadilo? Ani náhodou. Mala som bohovský zadok a určite to vedeli posúdiť aj ľudia, ktorí si môj vytŕčajúci zadok všimli a určite mi naň práve hľadeli. A ešte viac mi nevadilo, že vlastne všetci okolo nás veľmi dobre vedeli, čo ideme robiť vonku. A očividne ani Romeovi, ktorý mal vo vnútri klubu ešte stále frajerku.

Otvorila som oči a znovu navodila pohľad s Dominicom, aby som sa naňho mohla zlomyseľne uškrnúť. Stačilo to, aby som videla, že je vytočený. A to mi tiež hlboko stačilo, pretože už som si ním ďalej nepotrebovala kaziť večer.

A behom sekundy som ho aj ozaj vytesnila z hlavy, keď ma Romeo capol po zadku pri tom, ako ma pridržiaval na sebe, a ja som sa začala nahlas a úprimne zamilovane smiať. Po chvíľke som sa viac naklonila k jeho uchu, aby som mu mohla opito priznať niečo, čo by som si za triezva nechala pre seba: „Robíš ma úprimne šťastným a to veľa ľudí nedokáže."

A mohla som na ňom pozorovať, že ho počuť moje vyznanie potešilo, pretože sa nad ním pousmial a vlepil mi rýchlu pusu na líce, predtým než sme definitívne opustili klub.

What happened with Regina Williams?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin