Klipkala som očami. Nenávidela som prednášky. A nenávidela som, že som celú hodinu musela pozorovať Mika a nad ním slintajúcu Caroline. Keby tak vedela, že tam dole to nebola žiadna sláva. Orgazmy tiež neprichádzali. A chodiť za ním s plným mechúrom sa mi tiež stále nechcelo. Určite by ju to nadšenie z neho prešlo.
Je však zaujímavé, že som s ním ešte nezažila oral. Asi by sme to mali vyskúšať. Predsa len mu ešte dám šancu zlepšiť si svoju povesť u mňa.
V miestnosti nastal náraz doprevádzaný hlasným buchotom a ucítila som bolesť v hlave. Pretože moja hlava práve hlasno pleskla o lavicu.
Caroline mi totižto podkopla ruku, o ktorú som sa opierala. Asi ani nemusím hovoriť, aký trapas to bol, keď v celej miestnosti okrem Mikovho výkladu panovalo ticho až na buchot, ktorý vydala moja hlava. Všetky oči boli automaticky zabodnuté na mne. Dokonca aj Mikove, ktorý až kvôli mne prerušil svoj výklad.
Boľavo som si trela hlavu na mieste, ktoré ma najviac bolelo. Ak tam budem mať hrču tak tú kravu vedľa mňa zabijem.
„Sorry." zamumlala som ospravedlňujúco Mikovým smerom a prebodla som Caroline nenávistným pohľadom. Tá sa snažila zadržať smiech.
„Ste v poriadku?" spýtal sa Mike starostlivo.
Čo sa zrazu tak zaujíma? Väčšinou sa na mňa len hnusne zatvári, keď neviem byť ticho a pútam na seba pozornosť. Podľa mňa sa teraz prehnane staral, aby urobil dojem, že mu záleží na zdraví svojich študentov. Pritom mu boli všetci ukradnutí.
„Áno. Pardon." Zamumlala som znovu naspäť.
Mike prikývol a vrátil sa do vysvetľovania témy.
„Jebe ti?!" odštekla som vytočene na Caroline. Pár ľudí blízko nás ma počulo, pretože sa znovu otočili našim smerom. Spražila som ich rovnako nepríjemným pohľadom a radšej sa otočili naspäť.
A tá krava pri mne sa snažila zadržať smiech. „Ja som nevedela, že si tak mimo. Nereagovala si." Vydolovala zo seba.
Škaredo som sa na ňu zatvárila.
„Pýtala som sa ťa, či si nejako pokročila s tým notebookom a tým stalkerom. Už vieš kto to bol?" Opýtala sa už normálnym hlasom, ale stále jej bolo do smiechu.
Zakrútila som hlavou. „Nie."
Začínala som naberať pocit, že si zo mňa niekto len urobil srandu. Od toho incidentu so stalkerom sa mi nič podobné nestalo a ešte stále nikto ani nezneužil informácie z môjho notebooku. Veď, keď mi niekto napísal na plochu, že som kurva, určite by mi chcel aj uškodiť. Napríklad ja by som v takom prípade vymazala všetky rozpracované práce do školy. Viem som zlá, ale ako sa dá lepšie niekomu pokaziť život než tým, že musí znovu stráviť čas nad tou hnusnou robotou?
„Nebojíš sa? Ja sama premýšľam nad odsťahovaním." zamyslela sa nahlas, čím ma vytrhla z môjho premýšľania.
„Áno prosím. Už mi daj pokoj." Nemohla som si pomôcť a vyškerila sa na ňu pre zmenu ja. Nahrala mi do kariet.
Nepríjemne sa na mňa zamračila a buchla ma po hlave. Automaticky som sa chytila za svoju, už po druhý krát, zranenú hlavu.
„Chceš ma dokaličiť?!" zamračila som sa na ňu.
„Krava! Ešte by si za mnou plakala." Zašomrala podráždene.
No to určite. Pozdvihla som jeden kútik úst do úškrnu. „Áno. Od šťastia."
Caroline sa na mňa urazila a rozhodla sa ma ignorovať. Odvrátila sa odo mňa, chytila svoj mobil do ruky a tvárila sa, že je príliš pohltená odpisovaním. Pravdepodobne Brodymu. Bože neznášala som, aká bola urážlivá. Ja som tu mala právo byť odporná. Veď mi dvakrát fyzicky ublížila. Ale nie, teraz som sa jej musela znovu ospravedlniť ja.
Prisunula som sa k nej a objala ju. Začala sa spierať môjmu objatiu, ale nedala som jej príliš dlhú šancu protestovať.
„Caroleee, vieš, že ťa milujem. Najviac na svete." Začala som jej spievať do ucha.
Tak teraz sa na mňa už od tabule zamračil aj Mike. Už sme boli konečne doma. Toto bolo jeho bežné správanie voči mne. Lebo som znovu robila scénu na jeho hodine.
„Nenávidím ťa." Zamumlala stále rovnako urazene.
„Ja seba tiež. Budeme ma nenávidieť navzájom?" Skúsila som zvesela.
Usmiala sa nad tým a povolila tú svoju nahnevanú masku. Vtisla som jej pusu do vlasov.
„Jasné, že nechcem aby si sa odsťahovala. Kto by ma trpel?" Snažila som sa ju presvedčiť sladkými rečami, aby mi odpustila.
„Veď práve, nikto. Nikto ťa nemá rád." Uškrnula sa víťazne. Nemyslela to vážne, ale mala pravdu. Nikto ma nemal rád.
„Ešte, že ty si taká skvelá a dobrovoľne ma trpíš. Hotová matka Tereza. Skoro aj rovnako nevinná." Zaironizovala som.
„Krava! Ja nie som panna!" odsekla dosť nahlas a až sa na nás znovu pár ľudí otočilo. Dokonca aj Mike, ktorý nás prestal tolerantne ignorovať ako doteraz a začínal byť nahnevaný, že mu stále skáčeme do výkladu.
„Áno, nezabúdajme na tvoje slutty obdobie v prváku. Pretiahla si viac chlapov než ja." Vyškierala som sa na ňu.
Hrdo sa usmiala a cmukla na mňa. „Určite si ma už dobehla."
„Jasné. To by čo bolo, aby si v niečom bola prvá." Zaironizovala som. Neviem či som ju dobehla, nestriedala som tak často chlapov ako vtedy ona. Radšej sa vraciam k tým overeným.
„Toto prvenstvo ti pokojne prenechám. Dokonca ti aj usteliem trón." Škerila sa na mňa, pretože už na mňa nebola urazená. Aspoň, že sa vedela aj rýchlo odraziť.
„Ty si, ale poklad." Cmukla som na ňu tiež.
„A ty krava." skonštatovala.
„Povedz mi niečo, čo neviem." Pobavene som ju pozorovala, pretože som vedela, že sa ma len snaží uraziť.
„Ľúbim ťa." Priznala.
Pozdvihla som jedno obočie a mávla rukou. „To už viem dávno."
A práve vtedy skončila hodina. Mike nám poprial pekný zvyšok dňa, ale predtým, než som konečne mohla opustiť toto peklo, ma zastavil a intenzívne ma pritom pozoroval, pomerne dlhšie než inokedy.
„Regina, mohli by ste sa zastaviť u mňa v kancelárii?" Povedal vážnym hlasom. Žeby ma chcel za dnešok potrestať? To už pár krát spravil.
Prikývla som a vyšli sme s Caroline z triedy.
„Čo ti asi chce?" Vyzvedala odo mňa Caroline hneď na chodbe.
„Neviem." Zaklamala som. Veľmi dobre som vedela čo mi chce. Pravdepodobne chcel zistiť ako dobre budem vyzerať rozčapená na jeho stole, zatiaľ čo on do mňa bude prirážať, lebo som mu podrývala autoritu na hodine.
„Možno sa mu páčiš." Zaironizovala Caroline, ale príliš dlho ma pritom prebodávala skúmavým pohľadom.
„Pche. To určite." Zamumlala som znechutene. Medzi nami neboli city. Len sex.
„To je pravda, veď ťa na prezentácii minule úplne zdrbal." Uškrnula sa pre seba Caroline.
Na to som už aj zabudla a zase som sa nad tou spomienkou zamračila. Debil jeden. Nemala by som mať skôr výhody z toho, že spím so svojim učiteľom?
„Možno sa ti chce ospravedlniť." Zamyslela sa nahlas.
To určite. Kedy? Medzi jeho prírazmi do mňa?
„Uvidíme. Idem za ním, tak sa vidíme až doma?" Radšej som sa rozlúčila a plánovala to zistiť osobne.
Prikývla. „Čau pusa." Rozlúčila sa so mnou a ja som si to zamierila priamo do jeho kabinetu.
YOU ARE READING
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...