Mike ma už čakal v jeho kancelárii. Zavrela som za sebou dvere, keď som vstúpila dnu, pre istotu zamkla a poslušne pricupitala k nemu.
Obkročmo si naňho sadla a prisala sa mu na pery. Ruky som mu automaticky zavyla do vlasov a náruživo ho bozkávala. A on rovnako spolupracoval. Rukami som mu nahmatala opasok a začala ho rozopínať, keď ma zastavil a trochu ma od seba odtiahol.
Otvorila som oči a všimla som si, že ma pozoruje.
„Nezavolal si ma tu na sex alebo čo? Prečo si prestal?" Nechápavo som naňho pozerala. Fakt ma plánoval potrestať za to, že som strhávala pozornosť na jeho hodine na seba?
„Čo keby sme dnes večer skočili na večeru?" Spýtal sa ma priamo, čím ma úplne zaskočil. On ma práve pozval von? Veď spolu len spávame, to bola naša dohoda. Žiadne záväzky, len sex.
„Zabudol si na našu dohodu?" spýtala som sa pochybovačne. Čo si zo mňa robí srandu? Alebo je toto nejaký spôsob ako ma potrestať?
„Nechcela by si ma aj spoznať? Ja teba áno." Dodal trochu nervózne. On bol zo mňa nervózny? Arogantný Mike bol nervózny?!
„Pokým si správne pamätám, to ty si ma nechcel spoznať. Ty si navrhol túto dohodu po našej jednorazovke." Obzrejmila som mu. A nie nechcela som ho spoznať. Vyhovovalo mi to takto. Ale toto mi ako argument práve hralo do kariet. Predsa len bol autorita, nemohla som ho len tak poslať do riti ako mojich rovesníkov.
Prikývol. „Vyhovovalo. Ale už spolu spávame viac ako mesiac. To je dosť veľa času. A sex s tebou ma baví, možno ma budeš baviť aj ty. Tak čo povieš, pôjdeš so mnou na večeru?"
„Nemyslím si, že sa ti bude páčiť to, že ma spoznáš." Zaprotestovala som. Za prvé nebola som na toto pripravená. A obzvlášť nie s ním. Nemala som oňho záujem. Bola sranda spávať so svojim učiteľom, ale nič iné som nechcela. Veď ani ten sex nestál za to. Za druhé, moja povaha odrádzala chlapov. Nezdieľala som vzťahové názory a neviem čo, väčšinou keď ma spoznali, odplašila som ich. No keby ho hneď odmietnem, asi by to pre mňa neskončilo dobre. Už teraz mi robil na hodinách napriek. Čo by robil potom?
Vyzeral, že premýšľa. Potom sa mi znovu zadíval do očí. „Ja viem. Tak čo keby sa tam zastavíme po tom, ako sa spolu vyspíme? To už nebude taký zlý nápad." Navrhol arogantným tónom, tak ako som ho poznala a pritom sa rovnako arogantne usmieval.
Premýšľala som nad jeho ponukou. Po sexe som väčšinou hladná. To by ozaj nebolo také divné, keby ma po ňom vezme najesť. Pravdepodobne ho odplaším a nebudem mať s ním vďaka tomu žiadne problémy. „Dobre, ale vezmeš ma do mekáča. Žiadne rande."
Pokrčil nad mojim nápadom nos. „Do mekáča? Nemôžeš si vybrať aspoň pizzu alebo čínu? Hocičo len nie mekáč?"
„Nie. Chcem mekáč." Stála som si za tým. Keď už musím ísť, tak aspoň nech je to podľa mojej chuti.
„No dobre." Kapituloval s povzdychom. „Tak sa večer zastav a potom pôjdeme do mekáča."
Prikývla som spokojne. On ma len naďalej pozoroval. K ničomu inému sa stále nemal. Preto som pozdvihla obočie.
„To si ma sem zavolal len preto?" spýtala som sa prekvapene. Žiaden sex dnes nebude?
Prikývol. „Bolo by divné navrhnúť ti to cez správy. Určite by si to odmietla."
„A sex nechceš?" neveriaci som sa spýtala.
Pobavene ma pozoroval. Práve sme si vymenili roly, ja som bola tá, ktorá žiadala sex. Udivene som ho pozorovala. Čo sa s ním dialo. Vždy so mnou chcel len sex, nič o mne ho nezaujímalo.
„Čo sa s tebou stalo?" spýtala som sa.
„Prečo by sa so mnou malo niečo stať?" položil mi rovnako otázku, zatiaľ čo sa stále sebavedomo usmieval.
„Hádam si sa do mňa nezaľúbil." Poznamenala som neveriaci.
Začal sa znovu smiať. „A bol by to problém?"
„To by bol." Zamračila som sa.
„Tak nie, nezaľúbil som sa do teba. Nepoznám ťa."
„To je pravda. Tak sa tak divne netvár a začni sa správať normálne."
Stále sa na mne bavil. Nikdy som ho takéhoto nevidela. Miestami sa správal, akoby odhodil tu svoju arogantnú dospelácku masku.
„A to je ako?" provokoval ma práve?
„Tak, že mi vyzleč nohavičky a poriadne ma urob." Vážne som mu musela hovoriť, čo má teraz robiť?
Chvíľu si ma nadržane prehliadal a potom konečne pevným hlasom prehovoril.
„Tak to môžem splniť." Povedal a prisal sa mi konečne na pery. Ruky ovinul okolo mojich stehien a oboch nás postavil. Automaticky som nohy spustila na zem a nechala sa otočiť, prehnúť cez jeho stôl a poslušne si sťahovala nohavičky.
Netrvalo dlho a skutočne do mňa prirazil.
No bolo to iné než inokedy, dnes si to nejako náramne užíval. Držal ma za vlasy, za ktoré ma mierne ťahal a akosi som vycítila, že sa na mňa intenzívne, pri prirážaní do mňa, pozerá. Dokonca aj mne sa to páčilo, na rozdiel od obvykle.
Prirazil do mňa silnejšie než mal a ja som automaticky pokrčila nos. A on zvoľnil tempo. Zamrkala som od prekvapenia nad jeho správaním a otočila hlavu viac naňho, aby som sa mu pozrela do tváre. Žeby som si dnešný sex konečne užila aj ja?
Zrazu som si nebola istá, či bol dobrý nápad ísť sa s ním večer najesť. Ak sa snažil teraz, ako sa len bude snažiť na ňom.
YOU ARE READING
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...