Mika som od pondelka ignorovala, pravda bola taká že som sa stále cítila mierne urazená po jeho slovách. Nezaujímalo ma, že mi odvtedy písal pomaly každý deň a svojim divným spôsobom sa mi ospravedlňoval, že ma nazval kurvou. No oficiálne sa mi neospravedlnil a aj keby tak spravil, nič by tým nezmenil. Nechcela som ho. Liezol mi na nervy, liezlo mi na nervy, že so mnou už pravdepodobne chcel niečo viac a preto mi urobil tú žiarlivostnú scénu. No aspoň som vďaka nej našla únikové dvierka, ako sa z toho nášho divného výhodového vzťahu dostať preč. A nakoniec som z toho ešte aj vyšla ako obeť, lebo to on ublížil mne. Čiže moje šťastie sa mi predsa len neobrátilo chrbtom.
Dnes som mala v pláne zabaviť sa. Pôvodne s Romeom. Pretože v pondelok mi povedal, že na dnešnej študentskej párty bude so svojimi kamošmi a ja som to dnes chcela medzi nami nejako posunúť ďalej. Ale nakoniec som ho nevedela nájsť.
Ale koho som našla, bol Dominic. Sedel pred vchodom na lavičke s nejakou babou a fajčil. Tá baba ho namotávala a on sa nechával. Bola usadená príliš blízko neho a niečo mu až príliš nadšene hovorila. A on sa vôbec nebránil jej očividnému flirtu a rovnako okato s ňou flirtoval. A ja som od nich nemohla odtrhnúť zrak. Zrazu mi prišiel omnoho atraktívnejší a pozorovala som jeho trošku viac rozkročenú pózu, akoby ma k sebe tým gestom práve lákal. Priamo do jeho lona. A síce som s ním nechcela byť, chcela som, aby bol môj. Aby chcel len mňa. Ja ozaj neviem, prečo som ho nevedela nechať ísť. Bol mojim magnetom alebo lepšie povedané, mojim odrazom. Pretože dôvod, prečo som ho nechcela nechať ísť bol ten, že mi rozumel a vedela som, že ak nenájdem to, čo potajme hľadám, tak vážne skončím práve s ním.
Preto som bez poriadneho premýšľania urobila znovu to úplne očividné. Nakráčala som si to k nim. Zbadal ma na poslednú chvíľu, práve keď som už stála pred ním. Oprela som sa rukami o jeho ramená, sadla som si naňho obkročmo a prisala sa mu na pery. Bez žiadnych úvodných kecov. Chvíľu od prekvapenia nespolupracoval, ale netrvalo dlho a už mi bozky rovnako oplácal. Dokonca aj privrel oči a jeho ruky automaticky vyhľadali môj zadok.
Nemohol si pomôcť a jednou z rúk ma nakoniec uchytil zozadu za krk. Dravo mi hltal jazyk a cítila som ako sa mu prebúdza k životu aj jeho penis podo mnou. A ja som ho ešte viac začala náruživejšie bozkávať a mierne sa oňho mojim rozkrokom trieť. Provokovala som ho. A on sa nechal, aby som to po chvíli len tak z ničoho nič ukončila a postavila sa z neho s obrovským provokujúcim úsmevom na perách.
Obaja na mňa rovnako prekvapene pozerali. Ona pohľadom plným nahnevanosti a on zase s pobaveným úsmevom na perách. Uvedomoval si, že som žiarlila a že mi na ňom svojim spôsobom stále záležalo. Čo mu zlepšilo náladu.
„Ty si to mal v pláne, čo?" povedala som nahnevane, pretože mi to došlo. On nebol pobavený zo mňa, ale pretože mu vyšlo čo plánoval. Docielil, že som žiarlila.
„Nesklamala si." Povedal a dievča naňho nechápavo pozrelo a stále pri ňom sedelo. Asi nebola najbystrejšia, lebo jej nedošlo, že ju využil len na to, aby vo mne vyvolal žiarlivosť.
„Baví ťa so mnou manipulovať?" spýtala som sa vytočene.
„Čo neurobíš pre lásku. Vieš, že sa ku mne môžeš kedykoľvek vrátiť. Nemusíš len žiarliť." Skonštatoval s obrovským úsmevom na perách.
„Sama vidíš, že ti chýbam." Povedal po chvíli môjho mlčania a prebodávania ho pohľadom.
„Očividne menej ako ja tebe." Povedala som, aby som si udržala svoju tvár.
„Ja sa tým netajím. Milujem ťa."
Baba pri ňom vypúlila oči, pretože nečakala, že chalan, ktorý s ňou očividne celý večer flirtoval, len tak pri nej vyzná lásku inej. No taký bol Dominic, ja som bola jeho číslo jedna, len prečo som mu znovu naletela a neprekukla jeho hru.
„Keby si ma miloval, nepodvádzal by si ma a stačila by som ti len ja." skonštatovala som pochybovačne.
„Zlato. Ty ma tiež podvádzaš celý život." Povedal a žiarivo sa uškrnul.
„Zlato. Celý život ma ani nepoznáš." Vrátila som mu to s rovnakým úškrnom. A s podvádzaním začal on. Za všetko zlé medzi nami mohol on.
„Nevadí, stačí, že s tebou nakoniec skončím." Priznal a mne sa z jeho slov rozbúšilo srdce, tak ako vždy, keď mal tieto reči.
„Tak to snívaj ďalej." Uškrnula som sa naoko pohŕdavo.
„Prečo mám len snívať? Ja to myslím vážne, vezmime sa, pokojne aj hneď teraz."
Zamrkala som. „To si robíš srandu!"
„Nerobím." Povedal a postavil sa z lavičky. Musela som zakloniť hlavu, aby som sa mu znovu zapozerala do očí. Priblížil sa ku mne bližšie, až som ucítila jeho dych na svojej tvári.
„Vezmi si ma. Milujem ťa a očividne aj ty stále miluješ mňa. Čo viac potrebuješ?" Povedal mi a prisal sa mi na pery. A ja som hneď spolupracovala. Jeho slová ma nakopli, znovu oživili dávno potlačené city voči nemu, ktoré tam stále boli. Aj keď som sa ich snažila maskovať a zatajovať, dokonca aj sama pred sebou.
No pravda bola taká, že láska k Dominicovi bola ako droga. Bola som na nej závislá a zabúdala som pri nej žiť svoj vlastný život. Pretože bol toxický a stávala som sa pri ňom niekým, kým som ani neverila, že môžem byť a nie v dobrom zmysle. Prehnane som žiarlila, nikam nechodila a sledovala ho na každom rohu. Čítala jeho tajné konverzácie s babami, len preto, aby som naňho o chvíľu kvôli nim vyskočila a pohádzala po ňom pri hádke všetky veci, čo mi prišli pod ruku. A potom sa s ním surovo s obrovskou dávkou hnevu nevyspala. Pretože, keď som bola ublížená, bola som pri sexe agresívna a jemu sa táto stránka na mne páčila. Videl vo mne šialenosť, ktorá bola aj v ňom. Aj keď ju pred ostatnými väčšinou veľmi dobre zakrýval a maskoval za prehnanú lásku voči mne.
Ale v jednom sa mýlil. Mne sa, na rozdiel od neho, nepáčila moja šialená stránka a za každú cenu som pre seba chcela niečo lepšie ako bol on. Ako boli všetci chlapi v mojom okolí, ktorí nestáli za nič iné ako za sex a povyrazenie si. Chcela som niekoho komu budem stačiť len ja, kto mi nebude robiť napriek, aby vo mne prebúdzal len to najhoršie vo mne. Kto mi nebude ubližovať, tak ako môj každý jeden bývalý, pretože Dominic bol slabý odvar v porovnaní s tým, čo som zažila už dávno. Priznávam, na začiatku som vzťah s ním brala ako vykúpenie, ale nakoniec sa z neho vykľulo len moje ďalšie osobné peklo.
No ak takého človeka nenájdem, čo môžem stratiť, budem rovnaká ako doteraz, veď môj život je skvelý taký aký je. Provokujem a užívam si nezáväzné vzťahy. To bola moja parketa. Už rozhodne neskočím žiadnemu chlapovi len tak na udicu.
Prerušila som náš bozk. Odtiahla som sa od neho a arogantne naňho pozrela. „V jednom sa mýliš. My dvaja spolu rozhodne neskončíme!"
„Tým by som si nebol taký istý!" Odsekol podráždene. Ani som sa nečudovala, prečo tomu neveril a prečo ho len zvyčajne unavovalo počúvať moje neustále odmietanie. Vždy som mu nakoniec podľahla. Stačilo len, aby sa dlhšiu dobu o mňa nesnažil a ja som za ním prišla sama. Len keby som si už konečne našla dôvod, prečo sa k nemu nevracať.
Keby ma už konečne niekto vykúpil z tohto môjho začarovaného pekla, do ktorého som sa stále dobrovoľne vracala, pretože som nestretla vo svojom živote nič lepšie. Ale to by som si najprv musela začať vážiť samú seba.
ESTÁS LEYENDO
What happened with Regina Williams?
Romance„Ako to dopadlo s Mikom? Páčim sa mu?" Spýtala sa ma po chvíli s dávkou zvedavosti, až som sa zarazila pri vyzúvaní svojej tenisky. V hlave mi preblesklo všetko, čo som s ním cez noc robila a snažila sa zadržať úškrn. Vôbec som mu o nej nerozprávala...