A következő néhány hét borzasztóan gyorsan eltelt, most pedig már minösszesen néhány óra választ el attól, hogy Dominic aláírja a szerződést, amivel majd 25 százalék részesedést vásárol a Mercedesből. Nem mondhatnám, hogy ujjongott az örömtől, amikor Toto ismertette vele a csapat azon álláspontját, miszerint szeretnének engem is belevenni a dologba, ha már elméletileg a menyasszonya vagyok, sőt, még állandó, hosszú távú munkát is ajánlanak.
Amikor a csapatfőnök először tett említést a dologról telefonban, azt hittem, azt sem én, sem a mindeközben csendben, a konyhában ebédet főző Liz nem éli túl. Éppen a kertben, közvetlenül a medence mellett napoztam és Carlossal beszélgettem üzenetben, amikor meghallottam, hogy a legkedvesebb vőlegényem a dolgozószobájában, a nyitott ablak mellett elordítja magát. Egy percig attól tartottam, hogy még a végén elpattan egy ér az agyában, de ez nem történt meg. Helyette rácsapta valakire a telefont, akivel addig beszélt, majd leviharzott az emeletről, ki a kertbe, egyenesen hozzám. Mielőtt még feleszmélhettem volna, hogy mire is készül, kirántotta alólam a törölközőt, melynek köszönhetően sikeresen belezuhantam a vízbe. A hajamat hátra simítva, prüszkölve rúgtam fel magamat a hullámok fölé, hogy levegőt kaphassak, majd szememmel Dominic után kutatva dühöngeni kezdtem.
-Normális vagy?! Meg is fulladhattam volna!
-Lehet jobban jártam volna! -üvöltött vissza. -Tudod mi történt az előbb? Kérlek szépen, az előbb hívott fel Toto Wolff, akivel te, állítása szerint nagyon nyájas és kedves voltál legutóbb az üzleti vacsorán, amire küldtelek! -süvítette.
-De hát éppen erre kértél! Hogy tegyek jó benyomást az érdekedben! -háborodtam fel szerintem jogosan, majd kimásztam a vízből és egy törölközőt csavartam magam köré.
-Ja, de arról nem volt szó, hogy idő közben apakomplexusod lesz! Mi bajod van neked?
-Neked mi bajod van? Nem mozdultam rá, jézusom, ott ült mellette a felesége is, akivel össze is barátkoztunk! Csak tettem, amire kértél! -lendültem bele egyre jobban. -De persze honnan is tudhatnád ezt, ha te éppen a volt legjobb barátnőmmel jártad a várost?!
-Hogy merészeled a szádra venni?! Semmi közöd nincsen az életemhez!
-Ja, hogy most már nincs? -nevettem gúnyosan. -Szerintem azért mégiscsak lenne jogom tudni, mit műveltek a hátam mögött! Ha másért nem, akkor ezért itt mindenképpen! -emeltem fel a kezem, amin a jegygyűrűm volt.
-Oké, akkor nekem meg ahhoz lenne közöm, hogy tudjam, miért akar téged is belevenni a Mercedes a szerződésbe! -vágott vissza, mire a pulzusom eléggé megemelkedett, és nagyon kellett koncentrálom, hogy eléggé meglepettnek tűnjek.
-Micsoda? Mégis miért akarnák ezt? -tettettem, hogy nem tudom, miről van szó.
-Én tudjam? Te vacsoráztál velük!
-De mit mondtak mégis? -kíváncsiskodtam, igyekezve, hogy ne áruljam el magam.
-Hogy mit mondtak? Azt, kérlek szépen, hogy csak úgy mennek bele az üzletbe, ha látják, hogy ez nekem családi ügy. Így hát csak akkor írják alá a papírokat, ha te leszel az új vloggerük vagy social mediás emberük vagy mit tudom én. A lényeg az, hogy meg kellene engedjem, hogy velük utazz az év háromegyedében és minden rendezvényen velük legyél.
-És neked ez azért baj, mert...? -kérdeztem. -Elvégre ha akkora problémát jeletek neked és mindig idegesítelek, akkor nem is értem, miért baj ha sose leszek itthon.
-Azért baj, mert akkor nem tudlak szemmel tartani. Ez pedig nem tetszik. -vallotta be. -Sőt, a tudat, hogy össze leszel zárva húsz pilótával egyenesen irritál. Na, persze nem azért amiért gondolod, egyszerűen csak nem akarom, hogy megint velünk legyen tele a net. Már a legutóbbi cikkek is majdnem tönkretettek. -dühödött be újra.
YOU ARE READING
Runaway Bride (Carlos Sainz fanfiction) BEFEJEZETT
FanfictionKét hónapja eljegyezte egy szörnyeteg, aki rendszeresen veri. Örökös rettegésben él, hogy mikor sújt le rá újra Dominic Davis haragja. Eleanor Martinez, akire ezt mind rákényszerítették, és az új otthonába zárták, menekülni akar. Másra sem vágyik, c...