19. Epilógus

1.1K 67 14
                                    


EXKLUZÍV! FORMA 1, MILLIÁRDOSOK ÉS MEGANNYI TITOK

Mint arról az elmúlt fél évben bizonyára mindenki hallott, a sikeres üzletembert, Dominic Davist Franciaországban letartóztatták, miután erőszakosan próbált volt menyasszonya, Eleanor Martinez közelébe férkőzni, akinek távolságtartási végzése volt ellene. Mr. Davis kapcsolatuk alatt többször okozott Miss Martineznek súlyos lelki és fizikai bántalmakat is, akin a Mercedes Forma 1-es csapata igyekezett segíteni.

Az, hogy Miss Martinez megmeneküljön a mérgező érdekkapcsolatából, nagyban köszönhető jelenlegi párjának, Carlos Sainz Forma 1-es pilótának, akivel Monacóban találkozott azon a hétvégén, amikor a helyi nagydíjat is tartották, és amikor a fiatal hölgy kórházba került, miután Dominic Davis bántalmazta. Carlos Sainz, valamint Mick Schumacher mindenben segítették az örökösnőt, aki mindeközben beleszeretett a spanyol pilótába.

„A kapcsolatunk, bár nem tart régóta, a törtétek miatt agyon mély. -nyilatkozta Miss Martinez lapunknak. -Amikor valaki ennyi szörnyűségen megy keresztül, és végig van mellette valaki, azt szeretné örökké maga mellett tartani, én legalábbis így érzem. Carlos látott, amikor a legrosszabb állapotomban voltam, depressziósan, összetörten, gyengén és sebezhetően. Felhúzott a földről, sokszor szó szerint is. Bármikor számíthattam rá, és ezt sosem lesz elég időm és hatalmam viszonozni, de mindent meg fogok tenni ennek érdekében."

„A pár a paddock legszeretettebb és legtámogatottabb párosa lett, mindenki imádja őket." -nyilatkozta a Forma 1 vezető újságírója. – „Nézzenek csak rájuk! Egy megerősödött, gyönyörű nő, egy spanyol férfi, akik teljes szívvel szeretik egymást. Ez kinek ne tetszene?"

Természetesen amellett sem mehetünk el, hogy Eleanor Martinez volt legjobb barátnője az az Aida Scott, akit néhány hónappal korábban várandósan kaptak lencsevégre. Akkor az újságok arról szóltak, hogy a baba édesapja minden kétséget kizáróan Dominic Davis, ám ebben mindannyian nagyot tévedtünk, Kedves Olvasóink. A helyzet ugyanis az, hogy Aida mindvégig a Davis vagyonra hajtott, a baba apja azonban nem ő, hanem (meglepő fordulatként) Charles Leclerc Forma 1-es pilóta. Kérdezhetik, hogy jön ez a képbe? A monacói pilóta párja, Charlotte Siné unokatestvére Aida Scott, így a két fiatal nagyon jól ismerte egymást. Charlotte valószínűleg tudott a dologról, azonban neki is fontosabb volt a pénz és a presztízs, így Mr. Davishez fordultak, hogy támogassa Aidát, aki a férfi egyik legjobb barátja volt titokban.

Így hát, Kedves Olvasóink, már csak az a kérdés, hogy mit tartogatnak számunkra a kedvenc pilótáink és milliárdosaink még? Maradjanak velük, és mindent megtudhatnak!

Runaway Bride (Carlos Sainz fanfiction) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now