-Terhes...-suttogtam, miközben fogalmam sem volt, mi történik.
-Ezt nem értem...-meredt maga elé Mick is értetlenül. -Ha annyira azt akarta láttatni, hogy veled készül házasodni, akkor mégis miért vitte azt a libát nyilvános helyre, ha tényleg terhes?
-Szerintem nem az ő ötlete volt. -kezdtem gondolkodni. -Dominic ennél sokkal okosabb. Van egy olyan sejtésem, hogy erre még ős sem számított. Mi van, ha Aida pont most mondta el neki? Vagy nem tudom, srácok. Lehet ez a nap még ennél is őrültebb? -dörzsöltem meg az arcom két kézzel, mire Gina felkiáltott.
-Nehogy ilyet mondj, csajszi! Nem tűnt még fel, hogy valahányszor valaki ilyesmit mond, csak még rosszabb lesz minden?
-Ne már Gina, ne hülyéskedj. Az egész nem jelent...semmit. -mondta Carlos, de időközben a telefonom kijelzőjére pillantott, ami új bejövő hívást jelzett...anyától, jézusom. Míg én döbbenten, pislogás nélkül meredtem a készülékre, a német lány Carlossal kezdett vitatkozni, miszerint ő márpedig megmondta, hogy ez lesz.
-Angyalom- szólított meg Corinna -nem szeretnék beleavatkozni a dolgaidba, de talán jobb lenne, ha felvennéd édesanyádnak a telefont. Lehet, hogy aggódik. -nézett rám szomorúan, mintha vele is előfordult volna, hogy valamelyik gyermeke nem vette fel a telefont neki.
Éppen ezért, mert láttam, mennyire szeretné, egy nagy sóhajtás után rányomtam a hívás fogadására, majd egy pillanatig habozva beleszóltam.
-Anya? Miért hívsz ilyenkor?
-Ellie? Szépségem, mondd csak, hogy vagy? -szólt bele anya is, de a hangja a szokásosnál jóval inkább tele volt érzelemmel, sőt, talán egy árnyalatnyi aggódást is felfedeztem benne, épp, ahogy Corinna jósolta.
-Jól, anya, nincsen semmi baj. Miért? -válaszoltam még mindig kissé hidegen.
-Csak mert láttuk apáddal a híreket...hogy Aida...na, hát hogy állapotos. És...-dadogott zavarában- arra gondoltunk, mi van, ha igazak voltak a hírek? Hogy ők ketten kapcsolatban vannak? És akkor eszünkbe jutott, amikor panaszkodtál, hogy bántott. Kislányom, akkor igazat mondtál? Tényleg hozzád mert nyúlni? -kérdezte, mire kikerekedtek a szemeim, majd a többiektől elnézést kérve felmentem a szobánkba.
-Anya, én sosem hazudtam nektek. Dominic eléggé, hogy is mondjam, indulatos ember. És legtöbbször rajtam töltötte ki a haragját. Az egyik legutóbbi alkalommal, Monacoban kórházba is kerültem miatta. El akartam meneküli, de nem tudtam, pedig kezdtem már testileg és lelkileg is tönkre menni. -kezdtem el könnyezni.
-Jajj, édesem, bár segíthetnénk valahogy. -csuklott el anya hangja is. -De hiába hiszünk most már neked, aláírtuk a papírokat Dominic-kal, így pedig mi már nem avatkozhatunk bele a dolgaitokba. Hivatalosan legalábbis. -hallottam a hangján, hogy az utolsó mondatnál elmosolyodott. -Nem hivatalosan azonban apád és én is mindenre hajlandóak vagyunk.
-Igazán hálás vagyok nektek. De az az igazság, hogy a helyzet megoldódni látszik. Kaptam ugyanis munkát a Mercedesnél, mint sajtós, és szereztem néhány új barátot, a pilótákat, akik mindenben segítenek.
-Ez nagyszerű, drágám, örülök, hogy biztonságban vagy. Apád pedig mindeközben amúgy megőrült a háttérben, ha nem hallanád, mert bezsongott, hogy ismered személyesen a pilótákat. Ja, és azt üzeni, hogy üdvözöl valami...kit mondasz, drágám? -szólt hátra, valószínűleg apának- szóval, üdvözli Hamiltont. -mondta, mire mindketten nevetni kezdtünk. Ezután még beszéltünk néhány apróságról, úgy, mint az esküvő lefújása (Dominic háta mögött) vagy a családi ügyeink, amiket régen nem vitattunk már meg. Összességében talán azt mondanám, végre valahára kibékültünk, és így hogy a teljes támogatásukat élveztem, boldogan mentem vissza a többiekhez, akikkel további 4 napig élveztünk a Schumacher villa adta lehetőségeket, mire mindenki ment a maga útjára, azaz a következő futamra.
YOU ARE READING
Runaway Bride (Carlos Sainz fanfiction) BEFEJEZETT
FanfictionKét hónapja eljegyezte egy szörnyeteg, aki rendszeresen veri. Örökös rettegésben él, hogy mikor sújt le rá újra Dominic Davis haragja. Eleanor Martinez, akire ezt mind rákényszerítették, és az új otthonába zárták, menekülni akar. Másra sem vágyik, c...