[1-hyunjin]

546 40 6
                                    

Merhabalar...Psikopatlı bir hikaye ile geldim...oy sınırı koyacağım birkaç bölüm sonrası...

İlk bölümler kurgu sebebiyle gerçekten sıkıcı gelebilir ama ilerleyen bölümlerde gerçekten olaylar olaylar, +18 olacaktır bilginize yaşınız küçükse okumayın lütfen. Hikâyede gerilim de bulunmakta hoşunuza gideceğine eminim :)

İyi okumalar :)

-Kim aria-

Okula gitmek için evden çıkarken babam tarafından durdurdum.

"Çok çalış tamam mı civcivim?"

Kıkırdayarak "tamam babâa."

Evden çıktım... Mal gibi gülüyorum çünkü babam olduğunu düşündüğüm(!)adam bana sahte bir şekilde iyi davrandı sabah sabah içti kesin yada evde sürtüğü vardı...
o gelip bana "civcivim"mi diyecek...yok ebe-

okula bazen yürüyerek bazen otobüse binerek gidiyorum uzak ama bazen yürümek istiyorum kulağımda son ses müzik...

10 dakika sonra~

Okula gelmiştim dolabından eksik kitaplarımı almaya gittim dolaptan kitaplarımı alırken arkamdan belime sıkıca sarılan kol ve boynumda hissettiğim nefes afllamama sebep oldu.

Okula gelmiştim dolabından eksik kitaplarımı almaya gittim dolaptan kitaplarımı alırken arkamdan belime sıkıca sarılan kol ve boynumda hissettiğim nefes afllamama sebep oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Derin bir nefes alarak..."Sana kaç defa pis azgın vücudunu benden uzak tutmanı söylemiştim hyunjin?!"

Hyunjin tahrik edici bir tonda "uh bebeğim ne yapabilirim ki?"

Aptal gibi kızarmıştım...Sert bir şekilde onu itip "uzak durabilirsin aptal!"

Hyunjin kıkırdadı "Daha sonra bebeğim...daha sonra.."

Hyunjin...okulun oros- herneyse işte yapışkan bir piçi diyebiliriz.
Kendisi gibi öğretmenleri bile var...okuldan birkaç öğretmenle bile yatmış, bunu biliyor olmam üzücü.

~

Ders için gereken şeyleri alıp sınıfa geçtim.
Ders gayet sakin ve güzel geçmişti...
Matematikten ciddi manada hiç birşey anlamıyordum.
Matematik öğretmenim de...garip...beni zorlamaktan hiç çekinmiyor.

Ders sakin ve güzel geçti demiştim...ki hyunjin'nin yanıma oturması ile sakinliğimin yerini sinir aldı...

"Ahh hyunjin...ne sikim istiyorsun yine?!"

"Seni...benim olmanı...ııımm mutlu olmayı...çok mu istiyorum?"

Hiç güleceğim yoktu birde aegyo yapıyor...pislik herif.

"Yn...sadece bir ke-"
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden "bay jeon lavoboya gidebilir miyim?"

sadece bir ke-"Cümlesini tamamlamasına izin vermeden "bay jeon lavoboya gidebilir miyim?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nedense bu hoca bana hep...ne bileyim işte.

Hoca sanki hyunjin ile aramızda geçen konuşmaları duymuş ve bana hak vermiş gibi..."evet Kim Aria gidebilirsin."

Sınıfın çıkışına doğru ilerledim ve lavoboya gittim.

Tuvalet ihtiyacım yoktu elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım telefonumu açıp guruptan gelen mesajları okudum...yine boş boş yazmışlar...

Telefonu cebime atıp sınıfa gitmeye devam ederken yan sınıftan çıkan Kai dikkatimi çekti...Kai ile bir süredir arkadaşız kendisi çok samimi sakin ve nazik bir insan...

"Ah merhaba Aria."

"Merhaba Kai"

Kai utangaç bir tavırda elini ensesine doğru götürdü.

"Uhm Aria bugün çıkışta eve birlikte gidelim mi?

"Kai bugün kütüphaneye gideceğim senin evinin yakınlarındaydı  beraber giderken ben kütüphaneye girerim...sende devam edersin,uygun olur mu?"

Kai gülümseyip konuştu.

"tamamdır çıkışta haberleşiriz"

"Tamamm"diyip hızlıca yanından ayrıldım sınıfa doğru ilerlerken bana bakan nöbetçi öğrenciye döndü bakışlarım mal mal bakıyor ya manyak mıdır nedir...umursamayarak önüme döndüm ve sınıfa doğru ilerledim.

~~
Ders matematikti...yerine geçip oturdum ve hocanın bizden çözmemizi istediği soruları çözmeye çalıştım.

.......... Tenefüs zamanı........

Telefonuma gelen garip mesaj ile irkildim...

***********:Kitap okumayı seviyorsun bakıyorum?

**********:Sana alsam Birgün okur musun? Yada beraber kütüphaneye gitsek...sen gözlerini kitapta gezdirsen...bende seni izlesem...

Kim.aria: ah velet şu an gerçekten seninle uğraşamam.
Git başkalarına yaz oynayacak başka birileri mi yok?!

**********:Ah..kim Aria...inan bir velet değilim? Senden büyüğüm?

Kim.aria: Yani üst sınıflardan sın .

**********:Öyle de düşünebilirsin tabi.

Kim.aria:uh her neysen...şimdi zil çaldı sınıfa gideceğim hoşçakal.

**********:Hey,birşey unutmadın mı?

Kim.aria:huh?

**********:Kitabın...Aria.. kitabın...

Kim.aria: ah teşekkürler...de..sen beni mi izliyorsun?

**********:Boşuna arama kim Aria beni bulamazsın.

Kim.Aria ✓✓

Ve sınıfa girdim ve görmeyi beklediğim şey asla çantamın tüm sınıfın önünde kurcalanması değildi....

vote bekliyorum...✨

Yeni kitap konu öneriniz varsa dinlerim (okurum işte enekendkbdjd) :)

I love you ...🐰⛓️

Gizli numara kolay bir kişi değil...✨

" SERİAL KİLLER-KTH kitabıma göz atarsanız sevinirim belki hoşunuza gider"

A Few Psychopaths.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin