Yb atmayacaktım sınır dolmadı evet ama kitap bittikten sonra muhtemelen kitabı sileceğim...
Çünkü okunmaya kıyasla oy almıyor.
Herneyse buyrun...Kim Aria burnuna gelen sert erkek parfümü ile gözünü açtı şu anda bir erkek ile beraber yatıyordu boynunda onun nefesini hissediyordu... taehyung olduğunu düşünerek uyumaya devam etti.
***Gözlerini açınca hala aynı pozisyonda olduğunu fark etmesi uzun sürmedi uykusunu almıştı ve kendine gelmesi gerekiyordu hava alacaktı.
Yataktan kalkmaya çalışırken belindeki sıkı kollar buna engel oldu eşya saklar gibi sımsıkı asla alamazsın bu bana ait der gibi tutuyordu Aria'nın belini Aria taehyung'u uyandırmaya karar verdi çünkü bu böyle olmayacaktı,tüm gün uyuyamazdı.
"Taehyung...taehyung yah uyansana!!"
Ses yoktu...
'Taehyung bırakır mısın belimi?"
Kafasını arkaya çevirmesi ile jungkook ile göz göze gelmesi bir olmuştu...
"J-jungkook??"
"Efendim bebeğim..."
"S-sen b-beni nasıl buldun...H-hayır sen gerçek değilsin hayır hayır hayır!!"
"Hayır bebeğim...ben gerçeğim...senin gerçeğinim...senin TEK gerçeğinim..."
"Ariam...benden kaçmanın bedelini kıçın ile ödeyeceksin..."
"Siktir git burdan bırak beni sen öğretmendin sen böyle biri değildin!!"
"Ben hiçbir zaman öğretmen değildim Aria..."
"N-ne saçmalıyorsun?!"
"Hiç birşey saçmalamıyorum güzelim..."
Sırıttı ve bu sırıtışı hiç iyi gözükmüyordu..."Cezana geçelim mi...evet evet geçelim..."
"N-ne cezası?"
Üzerime gelmesi ile geri çekildim.
Üzerime çıktığında altında çırpınmaya başladım kendini bana daha çok bastırınca penisini hissetmem ile durdum..."Bu gece bu odadan 3 kişi çıkacağız aria'm..."
"Senin kadar güzel bir bebeğimiz olacak."
Bunu söylerken yüzümü okşuyor ezberlemek istercesine her yerini inceliyordu.
"Hayır böyle birşey olmayacak!"
"Çekil git üzerimden jungkook sana karşı en ufak sevgi hissetmiyorum!bizim bir çocuğumuz falan olamaz anlıyor musun??!"
"Sevmiyorum seni! Senin yüzünden hayatım mahfoldu!"
"Senden nefret ediyorum jungkook!"
Jungkook öfke ile yataktan kalkmış beni de peşinden sürüklemişti...
Depo olduğunu düşündüğüm yere gelince sandalyeye bağlı üstü kan olmuş bir genç vardı...
Yüzünü göremiyordum başı eğikti.
"Jungkook neler oluyor bu kim neden burda?!""Ah o mu o senin biricik eski sevgilin...ve bu gün eski defterleri kapatacağız...sen kapatacaksın..."
Yoongi...
Yoongi kafasını kaldırıp "S-seni seviyorum S-seni hiçbir zaman aldatmadım Aria...yemin e-ederim aldatmadım..."
Jungkook elindeki silahı bana uzatıp "hadi güzelim...minik bebeğimizi bekletmeyelim daha odaya geçip güzel bir gece geçireceğiz..."
Yoongiyi vurmak gibi bir saçmalık yapamazdım...ellerim titriyordu...kulaklarım çınlıyor beynim bir kadar vermem konusunda beni çok zorluyordu.
Silahi abi bir hareket ile jungkook'a çevirip tetiği çektim...
Jungkook vurulma'nın etkisi ile yere çökerken ben daha az önce ne yaptığımı kavramaya çalışıyordum.
Katil olmuştum,adam vurmuştum...
Elimdeki silah yere düşünce bir süre yere odaklandım...yoongi'nin yanına geçip boyundan nabzına bakarken nabzının olmadığını fark edince kanımın donduğunu hissettim...
Nefes almıyor kalbi atmıyordu...
Vücudundaki yaralara bakmak için gömleğini açtığımda sırtını görmem ile çığlık attım....
Sırtı,çok kötüydü bu yaralar,çizikler 1 günlük iş değildi...
Hıçkıra hıçkıra ağlıyor ve yoongiyi sarsıyordum...
"yoongi uyan lütfen....affettim gerçekten yoongi uyan!!"
"UYAN LÜTFEN BIRAKMA BENİ YOONGİ !!"
Gözyaşlarım bitmiyordu...acım dinmiyor aksine gittikçe artıyordu...
Jungkook'un saçımı çekmesi ile inledim saçlarımı eline dolamış kopartmak istercesine çekiyordu...
"AAğH bırak saçımı!"
"Sen o şerefsiz için mi ağlıyorsun lan?!"
Atığı tokat ile başım yana düştü...
Sonra aklıma gelen şey ile aniden jungkook'a dönüm o vurulmuştu? Kan yoktu... sapasağlam ayaktaydı...
Üzerime gelen su ile sıçradım...
"Ahğ sonunda...çok terlemişsin...iyi misin?
Vote ✨
Yorum✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!