Hee utanıyorum aptal...nereden buldu da kaçırdı bu göt herif...ben en son evdeydim ya...kovuluyordum... ölüyordum.
Hiç bozuntuya vermeden;
"Ah evet jeon ben azcıcık utanıyorum bir süre ayrı yatalım."
Jungkook muhtemelen utanmayı benimle dalga geçmek amacıyla kullanmıştı...çok garip bakıyordu.
"Peki Aria sadece 3 gün benden ayrı yatmana izin veriyorum!"
Boğa gibi bakıyor lan,sikecek beni ridnrjdbrjrn.
"Evet jeon 3 gün..." Niye dalgın dalgın bakıyor lan bu?
+Bak şimdi iki dakika yapış dudağına bak nasıl sakinleşir.
Sen iç ses sin bana katılman yardımcı olman gerekiyor böyle şeyler deme bana!
Evet şu an ciddi ciddi iç sesimle kavga ediyorum.
"Ahh!! KİM ARİA!!"
"Anansi- ödüm koptu ne bağırıyorsun lan" demek isterdim...ama sanırım diyemeyeceğim.
"Ah,ne demiştin?"
"3 gün ayrı yatmadan önce şimdi benimle azıcık uyuyacaksın.Hemde enerji için ilaç vereceğim baş dönmesi olabilir, ha bu arada sen neden daha demin beni dinlemiyor dun?"
Uh ne diyiye- hah buldum dalmıştım zaten doğru olanı bu...
"Ah, dalmışım jeoniee"
Jeon ona böyle dediğim için sevinmişti galiba...ne garip adam.
Bay jeon kim Aria'nın ne diyeceğini dinlemeden onu kolundan tutup odasına götürdü kim Aria bu sırada odayı tamamen görmüş oldu pembe kafesini... en çok ta dikkatini çeken şey yatağın kenarına simetrik olarak asılmış mini kart fotoğrafları,kendisini bile bu kadar güzel çekemiyorken,o nasıl onun en mutlu anlarındaki kareleri odasına taşımıştı...
Yılın ilk karında,son baharda ki yağmurda okul çıkışı Felix ile buluşmasında...bir çok anından fotoğrafları vardı...zamanda yolculuğa çıkmış gibiydi...
Felix en yakın arkadaşıydı hala görüşüyor du sevgilisi vardı ama sevgilisi bile arasında olan samimiyeti biliyordu ve saygı duyuyordu.
Jeon kim Aria için çekmecesinden özel doğal şeklinde pırlanta taşı bulunan hafif sade bir kolyeyi çıkardı...kim Aria dikkatle jeon'a bakıyordu jeon
"Bunu ilk gördüğümde seni yanıma getirdiğimde takacaktım...biraz geç oldu evet ama takmasam içimde kalırdı,şimdi saçlarını-"
Demesine izin vermeden takması için saçlarını yandan önüne aldı fazlasıyla uykusu vardı...
Jeon taktıktan sonra ense boyun arası bir bölgeyi öptü,huylanmıştı ama belli etmedi.
Jeon kim ariasını kucağına alarak yattı Aria yarı üstünde jeon ise altındaydı jeon kim ariasını yarın yokmuş gibi burnuna çekiyordu...
Kim Aria bu durumdan pek hoşnut değildi jeon'a uyuyamadığını söyledi ilk başta reddetse de sonra kabul etti üzerinden inip arkasını döndü uyuyacakken boynunda bir çene ve nefes hissi,belinde ise kemikli parmaklar...
Boyundan huylansa da birşey demedi.
Uykusu vardı...
Hemde çok...( Benimde çok uykum var hüğğ)
Bu kitabın tamamlandığında daha çok okunacağını düşünüyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!