Olm oy vermek zor mu anlamıyorum sonra kitabı kaldırınca oy verenlere yazık oluyor... beğenmiyorsanız ciddiyim okumayın.
Kim Aria.
Gördüğüm berbat rüyanın pardon kabusun etkisinden çıkamamış taehyung'a sarılmıştım.
Taehyung endişeli gözlerle bana bakıyordu...
Ellerimi tutup "duş almak ister misin? Kendine gelmen gerekiyor."
Başımı salladım...yoongi...onu özlemiştim...gördüğüm o iğrenç kabustan sonra onunla görüşmeye ihtiyacım vardı ama o sikik babası onu yine benden ayırmayı başarmıştı.
Tahyung "Duş alırken yanında duracağım Aria son zamanlarda bir numara beni arayıp duruyor... tehlikeli hatta bugün yada yarın yerimizi değiştireceğiz."
Korkmaya başlamıştım jimin miydi? Jungkook? Bir başkasının olduğunu düşünmüyordum.
"T-tamam."
Tamamen soyunmayacaktım karşısında,tamam daha önce yatmış olabiliriz ama şu anki durum farklı...
İç çamaşırlarım ile kaldığımda dolmuş hafif sıcak suya yavaşça girdim.Vucudum rahatlamıştı taehyung lifi alıp duş jeli sıktı ve vücudumda gezdirmeye başladı."ah gerek yok tae ben yapabilirim." Taehyung umursamayıp "hayır ben yapacağım." Vücudumun her yerine dokunuyor nefesi ensemde geziyordu.
"T-taehyung tamam yeter dur."
Burnunu enseme sürtüp "hm?"
"Dur diyorum."
"Hmm hayır." Elleri ile beni kendine çevirip dudaklarıma kapandı.
Birşeyin intikamını alır gibi hırsla dudaklarımı çekiştiriyor emiyordu...dudağımı ısırması ile ağzına inledim daha da hoşuna gitmiş olacak ki sert bir şekilde kendine yapıştırıp öpmeye devam etti.
-1 saat önce taehyung pov-
Ariam uyuyor ben ise kahve içiyordum...onunla ilgili gelecek planlar kuruyordum evet kurtardığım kadını kendime tutsak ediyorum... kabul bencilim ama o Aria...eline geçen herkesi kendine çekiyor ve kilitliyor... takıntılı değilim onu gerçekten seviyorum ve onunda beni sevmesini istiyorum...bencilim onun beni sevmesini herşeyden çok istediğim için...
Telefonuma art arda gelen bildirimleri okuduğumda sinirlenmiştim...
*Benim olan kıçı becermek ha?!*
*Benim aria'm sadece beni içine alabilir.*
*Senin gibi puştun siki ona göre değil!*
*Ariam'a şöyle onu yanıma alınca sabaha kadar durmadan sikeceğim.
Ve işte o zaman sen sadece izleyip özür dileyecksin.**O bal dudaklar bana ait sana değil."
*Hiçbir zaman senin olmadılar ve olmayacaklar.*
*Aria'm merak etmesin sevgilisi ona istediği zevki tattıracak.*Telefonu yere fırlatmam ile ekran paramparça olmuştu...
*Taehyung pov end*
Dudaklarımı tüm anlamlarda hissetmiyordum...
Sanırım artık bir dudağım yok...Tahyung tarafından sömürüleli 10 dk fln oluyor ve şimdi üzerimi giyindim...
Salona geçtiğim de taehyung ile göz göze geldim.
Bakışları dudağıma inince kahkaha atmaya başladı...
Ne olabilir diye odaya koştum ve aynaya baktım.
"SİKTİR!! Taehyung BU NE ?!!!?!"
Adam tüm gün onları izliyordu ariasını banyodaki öpüşme olayından sonra daha hızlı almaya karar verdi önce taehyung piçini ortadan kaldıracaktı Yada kaldırtacak....
Karakterlere sövün ama KTH,PJM,JJK,MYG,HYJ, ve diğerleri olmaz :3
Vote verin mk✨
Yorum yapın hepsini okuyorum :)✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Hayran Kurgu" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!