Okunma eh idare eder ama oy vermemeniz üzüyor...
Merak etmeyin oy verince hesabınızda şu bölüme oy vermiş diye göstermiyor? Hatta bunu sadece ben görebiliyorum?Beğenmediyseniz orası ayrı birşey diyemem...
Herneyse.İyi okumalar✨
Taehyung ile birlikte olmamızdan 3 gün geçmişti...
Geceyi hatırlıyorum bazen pişmanlık duysam da bazen en azından zorla olmadığı için önemsemiyorum...Bazen jimini hatırlıyorum ve kendimden iğreniyorum.
Ev telefonunun çalması ile salona geçtim.
Taehyung lazım olduğu için almıştı.
Benim için aldığı telefon şirkete sipariş edilmişti ama hala gelmemişti.(Şirkete sipariş edilmesinin sebebi konumunun ne olursa olsun başkaları tarafından bilinmemesi.)
Telefonu açtım.
"Ariam...biliyorum çok geç ama bilmelisin ki ben seni hiçbir zaman aldatmadım...aldatamazdım Aria...sana bunu yapamazdım.
Yaptın deme bana yapmadım.
Seni hiçbir zaman aldatmadım.
Hani babam hep bizi ayırmaya çalışırdı ya...yine onun işi...beni nişanlanlandıracaktı ama sen bana inanıp beni kurtarmıştın.
Yine yapsana Aria, yine yoongini kurtarsana?!
Buna ihtiyacım var Aria,sana ihtiyacım var.Bizi ayıramadığı için deli oldu...sen aldatıldığını zannederken, kuzenim ile babam bana, bize tuzak kurdu.
Neden söylemedin diyeceksin... tehdit etti Aria.
Korktum...sana zarar verir diye korktum seni kendimden babamdan uzak tutmayı seçtim...Yine seçiyorum Aria yine...babam yine yaptı yapacağını...
Londra'ya gidiyorum Aria...Kore'den gidiyorum...
Seni seviyordum,sevdim,seveceğim...beni affettiğini söylese de affetmediğini biliyorum.Olsun birtanem...seni sevmeme engel değil diye kendimi avutuyorum eskiden beraber sarılarak uyuduğumuz yatakta şimdi yastığıma sarılarak uyuyorum Aria...
Ağladığını duyuyor olmak bile beni üzerken duyduklarım daha çok üzmüştü...gidiyordu.
Herşey pislik babası yüzündendi...
O herif yüzünden ayrılmıştık...
Telefonun kapanma sesi ile irkildim...
Hiçbir şey diyememiş sadece dinlemiştim...
Kafam çok karışıktı.
Odama çıkıp Yatağa girdim ve gözlerimi kapattım...
Yoongi :'(
Vote pls?
I love you...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!