Arkeşler +18 bu bölümü atlayabilirsiniz.
Aria ve taehyung tatlılarını hazırlamış,film eşliğinde yiyorlardı.
Aria içeceğini içerken sürekli olarak bakan taehyung'a ne oldu bakışı atar.
Taehyung sırıtarak hiçbir şey olmadığını söyler.Dizideki ateşli sahne yüzünden yerinde huysuzlanan taehyung sertleştiğini hissederek Aria'nın kulağına yaklaşır "Odaya çıkalım mı güzellik?"
Aria ona iyi misin bakışları atarken bir anda sıcak basma hissi ile yutkunur...
Taehyung'a "Şarabıma ne koydun sikik herif?"
Taehyung" işimizi kolaylaştırdım bebeğim fena mı?"
Aria'nın ne diyeceğini dinlemeden dudaklarına yapıştır ve emmeye başlar.
Aria ilacın ve alkolün verdiği sarhoşluk hissi ile yarım yamalak karşılık verir.
Taehyung daha fazla dayanamaz ve Aria'yı soymaya başlar.Kendini de soyduktan sonra Aria'yı kucağına oturtup ayağa kalkar...
"Burada yapmayalım oda daha rahat bebeğim."
Aria tamamen sarhoştur korunmasız bir şekilde onaylarcasına kafasını sallar.Odaya geldikten sonra dolaptaki kelepçeyi alır ve yatağın başındaki demire takar diğer kelepçeyi de Aria'nın bileğine geçirir.
Aria huysuzlanıp"Ama sen banaa fokunuyorsub ben sana dokunamıyoğrym..."
Taehyung bu haline kıkırdadı... Şarabına attığı azdırıcı'nın işe yaraması işini kolaylaştırmıştı.
Aria'nın üzerine çıkıp boynunu emmeye öpmeye başladı boynuna kendine ait izler bırakıyordu.
Yavaş yavaş boynundan karnına doğru öperek inmeye başladı...
Taehyung daha fazla dayanamayacak hale gelince penisini çekiştirip Aria'nın kızlığına konumladı...
Aria'nın dudağına kapanması ile kendini ona bastırdı odayı inlemeleri ve tenin tene çarpma sesleri ile doldu...Her girdiğinde kendini ona daha fazla bastırıyor Aria'nın acı ve zevk ile inlemesine neden oluyordu.
Aria inledikçe taehyung daha fazla azıyor ve daha hızlı gel git yapıyordu.
Aria acı ve zevk içinde taehyungun altında kıvranıyordu.
Tahyung bir yandan sert bir şekilde gelgit yaparken bir yandan Aria'nın ağzını dili ile beceriyordu.
Bir kaç gel git sonrası dolduğunu hisseden taehyung ve Aria aynı anda boşaldılar.
Taehyung Aria'nın bileğindeki zinciri çıkarıp Aria'yı kucağına koydu...
"Sürtün bebeğim."
Aria taehyungun konumu ile altında tekrardan sertleşen penisin üzerinde sürtünüyordu...
Zıplıyor kendini ona bastırıyor ve inliyordu.
Aria eline aldığı penisi sert bir şekilde çekiştirirken taehyung erkeksi inlemesi ile daha çok azıyordu.Taehyung çekmeceden uzandığı kayganlaştırıcıyı aria'ya uzattı.
Aria elindeki penisi son birkez öpüp kayganlaştırıcıyı eline sıktı...
Elindeki kayganlaştırıcıyı kim taehyungun sertleşmiş penisine sürmeye başlaması ile taehyungun yalvarırcasına inliyor olması aria'ya zevk veriyordu...
Elindeki kaygan penisi iyice yukarı aşağı çekiştirdikten sonra elinde kalani vajinasına sürdü.
Ve taehyung'un penisini kendisine konumladı.
Üzerinde delicesine zıplıyor bu sırada taehyung Aria'sının poposunu şaplaklıyordu.Aria birkaç sert zıplama sonrası taehyung ile boşalmış kendini bırakmıştı.
Taehyungun kucağından kalkacakken taehyungun onu kendine bastırması ile inedi.
"Böyle uyuyalım... lütfen."
Aria cevap vermedi çünkü çoktan sızmıştı...
401 kelime.
Vote ✨
Yorum ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!