Satır arası yorum lütfen✨
Oy bekliyorum :3Gecem nerdeyse bunu düşünmek ile geçti acaba okul dosyadamdan Görmüş olabilir miydi...
Sabah.
Gece tam uykumu anlamamıştım neden mi...babamın odasından gelen iğrenç s-
Uh,her neyse babama gözükmeden evden çıkacaktım kahve için su ısıtıp hemen hazırladım.Aşağı sessiz bir şekilde inip hazır Nescafeyi termosuma koydum.
Çantamı da koluma takıp evden ayrıldım.
Tatlı bir kafeye uğrayıp tost aldım ve sahile indim kahvem ile beraber kahvaltımı yaptıktan sonra zaten iyice oyalanmıştım...hemen okula gitmem gerekiyordu.15 dakika sonra l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l l
Okula varmıştım,ders edebiyattı...
Hocanın dediklerini anlamama rağmen not alıyordum eve gidince yine anlamıyor sadece okuyordum ama işe yarıyordu...
Zil çalmıştı ve şuanda koridorda dolabının tarafındaydım.Bugün bir bokluk vardı....aaah hatırladım hyunjin götü bana bulaşmadı...vay be bugün azıcık şanslıyım demek ki...
Derken...demez olaydım...ah...belime dolanan kemikli ve yüzüklü parmaklar arkama dönmeme engel oldu burnunu boynuma sürtüyordu...huylanmıştım belimdeki kollarını gevşetmesi ile ona döndüm o ise sırıtarak bana bakıyordu...
+Uzun zaman oldu değil mi?
1 senem...o gün beni o karanlığa bırakıp giden pislik eski sevgilim...
Sesimi sert tutarak;"Neden geldin...ne istiyorsun piç!"
Sıkıntı ile nefes verdi ve konuşmaya devam etti;"Uh beni böyle mi karşılıyorsun biricik sevgilin yoongi...seni çok özledim birtanem o kızlar çok kötü...sen daha iyisin tatlım.Bak biliyorum uzun sürdü ama bak dayanamadım geldim hadi beni...biricik sevgilini tatlı bir öpücük ile karşıla..."
Sinirlenmiştim ama haklıydı...onu karşılamalıydım.
Kestiğk ama diğer bölüm hemen aşağıda PUAHAHAHAHAHHHSSUSHSUSHSHSUUSAİAHAU.
KAYDIR... SADECE KESESİM GELDİ ne bileyim :'))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!