Dewam...
Ama haklıydı...onu karşılamalıydım.
Aniden yankılanan ses ile başı yana düşmüştü...evet ona tokat attım ve pişman da değilim...yine böyle iğrenç bir cümle kurarsa yine yaparım...
Ne diyeceğini ne tepki vereceğini umursamadan yanından hızla ayrıldım...
Bela sıra sıra geliyordu....hyunjin oradaydı kantinde beni görmemesini umarak bahçeye doğru ilerledim ve bir köşeye oturdum telefonumda 4 mesaj bildirimi vardı...
*"Güzelim?" 11.20
*"Bir sorun mu var?" 11.20
*"Ah güzelim meraklanmaya başlıyorum" 11.21
*"Lütfen mesajlarımı görünce bana geri dönüş yap." 11.21Sadece iyi olduğumu belirten kısa bir mesaj bırakıp telefonu kapattım.
Karşımda dikilen mavi saçlı tatlı çocuğa baktım.
Çekingen bir tavırla elini uzatıp;"Merhaba,benimle tanışmak ister misin?"
Bende ona gülümseyerek karşılık verdim yaklaşık 2 derse taehyung ile girmemiş sohbet etmiştik çok tatlı bir çocuktu eve gidiş yönlerimiz bile aynıydı beraber gitmeyi düşünüyorduk.
Ders zili çaldığında ayaklandım bu ders bay jeon'aydı girmezsem boş boş konuşacaktı bu yüzden taehyunga söyleyip yanından ayrılırken kolumdan tutup yanağıma minik bir öpücük kondurdu nedense çok hoşuma gitti hyunjin gibi bir sapığın beni öpmesindense taehyung öpsün daha iyi ah,ne kadar-
Sınıfa doğru ilerlerken kızgın boğa gibi bakarn bir yoongi görmeyi beklemiyordum.
Ona attığım tokadın etkisinde kaldı ve çok sinirli galiba...
Sinirle soluyarak
"O HERİFİN SENİ ÖPMESİNE NEDEN İZİN VERDİN LAN !!"Haaa yoksa tokat falan umrunda değildi of ya madem öyle birde minik yoongi ye geçirseydim içimde kaldı...
"Bu seni hiç alakadar etmez Min yoongi bey."
"Sevgiline bey demen ne kadar doğru birtanem...şimdi onu bunu boşver o herif kim?"
Cevap olarak "Sevgilim" derdimde şu anda can güvenliğimi düşünüyordum..."Seni ilgilendirmez demiştim madem bu kadar merak ediyorsun ARKADAŞIM anladın mı?"
"LAN SEN HER ARKADAŞINA KENDİNİ Mİ ÖPTÜRÜYORSUN!!"
Bana el kaldırıp vuracağı sırada bay jeon gelmişti...uh.
Bay jeon sanki kendisine el kaldırılmış gibi yoongiyi sert bir şekilde yumrukluyordu.
Bay jeon un kolundan tutup ayırmaya çalıştım fakat boşaydı.
Adam taş mübarek kıpırdamıyor.
1 saat sonra...şu anda ne mi yapıyorum bay jeonun çizilen yanağına pansuman yapıyorum...bir polis ayrılırken bay jeonun yüzünü çizmiş.
Bay jeonun sürekli olarak dudağıma bakıyor olması beni rahatsız ediyordu ama Belli etmedim... yanlış anlayabilirdi.Pansuman bitiğinde eve gittim...
Şu an ne mi yapıyorum...babam ve sürtüğü ile kavga ediyorum.
Babam yine bağırıyordu yanındaki sürtüğü o iğrenç cırtlak sesi ile bana evden gitmem gerektiğini babam ile rahat gece geçiremediğini söylüyordu... iğrenç...
Başım dönüyordu...kafam çok karışıktı...camın aniden patlaması ile sürtüğün iğrenç çığlığına maruz kalmıştım.
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Şu an tek isteğim o adamın gelip beni vurması...
Tek isteğim...
Keskin bir erkek kokusu ile boğuk boğuk sesler eşliğinde kendimi karanlığa teslim etmiştim kim bilir...belki Vurulmuşum ama hissetmiyordum...belki ölümde böyledir dıştan acı dolu içi hızlı ve ani...
Öhm öhm kitap ile ilgili kötü de olsa fikrinizi merak ediyorum.
Yakın bölümlerde kitaba park jimin de dahil olacak.
Sizce gizli numra kime ait?
Peki ya aniden ortaya çıkan taehyung?
Gizem zamanı aşkolar ⛓️💅✨
Vote✨
Yorum⛓️
Satır arası yorum 🕸️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfic" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!