[4-Pembe tüylü kafes]

220 26 18
                                    

Yeni bölüm hazırrrr✨
Bölümü şehir dışında yazmak zor oluyor durmadan kısa kısa video çekiyorum :)

✨Yazım hatam olabilir umarım yoktur... yolculukta yazdım
Anlayış ile karşılayacağınızı umuyorum✨

Buyrun...✨🖤


Siyah ve pembe tüylü bir kafesin içindeydim...yani...aklıma dank eden şey ile kalkmaya çalıştım...ah evet çalıştım sadece " çalıştım " kelimesi ile kaldı.
Başım kalkmıyordu,kafam zemine yapışmış gibiydi göz kapaklarım ağrıyordu sadece göz kapakları mı? Vücudumu hareket ettiremiyordum...

X: uh uyandın mı?
Kafamı konuşan kişiye bile çeviremiyordum...yapabildiğim tek şey dinlemekti...

X:Ah merak etme sadece ilacın dozunu fazla kaçırmış jakson...bir kaç saate düzelirsin güzelim.

Adamın sesini tanımaya çalışıyordum...aklıma gelmiyordu...Hatta öyle bir daldım ki adamın konuşmalarını duyamıyordum...

Kendimi zorlamaya başladım şu an kalkmak istiyordum ama sadece ''istemek" ile kalıyordu...

Adam bunu fark etmiş olacak ki derin bir iç çekip "Ahh biraz daha kendini zorlarsan ilaç verip bayıltacağım!"

Sesi yumuşak olmasına rağmen sert konuşuyordu.
Odadan çıkıyordu galiba ayak sesleri uzaklaşıyordu.

"Haa unutmadan kaçmak gibi bir bokluk yapma diyecektim de sanırım gerek yok...yemek getireceğim sana hoseok yedirecek..."kendince kıkırdayıp odadan çıktı.

Mal bu...hayır gerçekten mal ben kafamı kaldıramıyorum aptal!

Hoseok? O adamı...yardım istesem...yok kesin o da maldır bu şimdi kaçarım diye kafesi iple kaplar.
Yemek yemek için beni kafesten çıkarması gecek ve...kaçmaya çalışsam...belki kendime gelirim.

**** 2saat sonra****

Kendimi az da olsa hareket ettirebiliyordum.
Bug'a girmiş gibiydim.
Kaçmak için daha iyi hareket edebilmem gerekiyordu hoseok denen çocuk...tatlı bana iyi davrandı mal degilmiş.(bu kısmı yazarken mal mal güldüm PAUAHAJAHH)

Yemeğimi yedirdikten sorna anlıma küçük bir öpücük kondurup odadan çıktı arkasından öküzün trene baktığı gibj bakıyordum.
Bir dakika...beni kafese sokmadı...
Ayağa kalkmaya çalıştım ayakta yani...destek almadan duramıyordum.

Derken odaya siyah siyah saçlı bir adam girdi...

Siktir...

Hemde koca bir siktir...

"A-aa Hocam!?!"

"Güzelim kafesine girmeyi unutmuşsun..."

Sinirden damarlarının belirginleşmesi... Bir kere daha sıçtığımın kanıtı...

Kötü bir yerde bitirdim ama merak etmeyin bugün devamını atmaya çalışacağım...başta söylediğim gibi yazım hatalarım olabilir şimdiden kusura bakmayın...

Oy✨
Yorum✨ satır arası yorum yaparsanız sevinirim <3

A Few Psychopaths.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin