[5-Güzelim]

227 25 23
                                    

Öhm medyaya çok takmayın-PUAHAHSUSSHJAHSHAHHHAHHSHAİAHAİAHAH.

Şu an arabada olmayıp varacağım yere geldiğim için mutluyum...ve hemen bekletmeden bölüm atayım dedim :)









Evit.....hadi bakalım ✨

Derken odaya siyah siyah saçlı bir adam girdi...

Siktir...

Hemde koca bir siktir...

"A-aa Hocam!?!"

"Güzelim kafesine girmeyi unutmuşsun..."

"Hocam siz iyi misiniz?!"

"Güzelim hocam falan olmuyor öyle...senin için özel tasarladığım kafese girmeni istiyorum hemen şimdi!"

"İtirazın varsa zoru kullanıp ilaç vermek zorunda kalacağım!"

Bay jeon dan değil de... vereceği ilaçtan korkuyordum daha birkaç saat önce başımı kaldıramıyordum birde bu manyak hoca sinirlenip daha çok verir falan...

Beni kafese soktuktan sonra kafesin kapısını kapatmadan önce dudağımın kenarını öpüp "Ben gelene kadar uslu ol ve hoseok gelirse ona yüz verme!"

Giderken birşey unuttu ki geri dönüp;
"Seni seviyorum güzelim..."
"Ben sevmiyorum piç bay jeon..."demek istesem de...istemek ile kaldı...

***
Benden...
Hoseok kim Aria'nın çikolatayı çok sevdiğini biliyordu...jungkook tan istese muhtemelen ona karşı birşeyler hissettiğimi düşünüp depoya gönderecekti...

Depo mu...yoksa işkence odası mı...daha önce girmişti... bacağının biri bu yüzden protezdi ya jungkook Aria'nın fotoğrafını cebinde gördüğü için hoseok'a saatlerce işkence etmişti bacağını önce kırıp daha sonra kesmişti...

Jungkook bu kadar acımasızdı biliyordu Jung hoseok birdaha kim aria'ya göz dikemeyecekti...

Herşeyi göze alıp villaya yakın bir marketten çeşitli çikolatalar aldı birkaç içecek de alıp alışverişi bitirdi.

Eve gelip mutfaktaki yiyecek deposunun içine koydu.

İçinden bir çikolata alıp cebine attı,kim Aria'nın susamış olduğunu düşünüp bir bardak su doldurup kim Aria'nın yanına gitti...

Haklıydı susamıştı...kim Aria suyu kana kana içti çikolata konusu içinde Aria'yı tembihledi( bu nasıl yazılıyor ya mdmdkdndkdm)

Gitmeden önce kim Aria'nın gözüne cebindeki belirgin telefona kaydı...

Jung hoseok'a çekingen bir tavırla "uhm yaklaşır mısın??"
Hoseok tereddüt etmeden yaklaştı...kim Aria hoseok'un yanağını öperken cebindeki telefonu çekti (ceketin cebi pantolon değil kafanız karışmasın.)

Jung hoseok gülümseyerek odadan çıktı...
Bilmiyor ki Aria'nın bu öpücükten karlı bir çıkarı olduğunu...

Kim Aria telefonu açınca instagrama girdi...hiç kimsenin numarasını bilmediği için oradan yardım isteyecekti...

İnstagrama;

X"Güzelim kısa bir zamanda seni almaya geleceğim merak etme...lütfen jungkook'un sana dokunmasına izin verme!"

X"Elimden geldiğince çabuk gelmeye çalışacağım!"

X"Sadece iyi ol...ve merak etme seni kurtarınca bu ülkeden gideceğiz babandan,jungkook tan,yoongi den,hyunjin den....ve diğer herkesten...sadece sen ve ben güzelim çok yakında...seni seviyorum tekrardan dikkatli ol!"

Cevap yazacakken odaya ayı gibi giren bay jeon ile....

Yine sıçtım mk....

Gözleri elimdeki telefona kaydı...

Sıçtımmmm








Evit bugün bir bölüm daha yayınlamaya çalışacağım <3
Oy-yorum bölümün daha kolay gelmesi için önemli ✨

Öpüyorum ✨

Pisikopat bay jeonlu günler dilerim...⛓️✨

A Few Psychopaths.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin