Medya: Jackson wang-100 days⛓️
Keyifli okumalar✨
..
.
.
..
Neden yaşıyordum ki?İlk sevgilim tarafından aldatılmış...
Okuldaki sapık tarafından sürtükmüşüm gibi iğrenç teklifler almış...
Öğretmenim tarafından kaçırılmış...
Şimdi de park jimin denen telefon sapığım tarafından kaçırdım...ve keşke sadece kaçırılmış olsaydım...
Hastane odasında tavandaki duvar ile bakışıyordum demeyi ne kadar çok isterdim...
Ne sandınız ki...evde penceresini açtırmayan adamdan ne beklenir?
Eve doktor çağırmıştı tabi... keşke ölseymişim o an...kurtulurdum...Kıkırdama sesi duyunca kafamı doktora çevirdim...
Yoongi...o buradaydı...
"Tatlım...seni buradan çıkarttığımda beni geçmişim için affedeceğini umuyorum...?"
Kaçmak ve kurtulmak için tek yolum buydu...
"Evet affedebilirim ama eskisi gibi olmayız bunu bil yoongi..."
Üzülmüştü farkındayım ama ben zamanında daha çok üzülmüştüm...
Aklıma takılan şeyi sordum...
"Ee nasıl çıkacağız??"
"Gece çıkacağız Aria şu an uygun değil..."
"Peki."
"Pansumanı yaptım...ellerini bir süre kullanamayacaksın yemeğini yedireceğim birazdan...şimdilik uyu yiyecek birşeyler almaya gideceğim...dikkatli ol jimini kızdırma."
O giderken arkasından sessizce mırıldandım...
"Çimini sinirlendirme ehuhü ehühü!!"
***
23:16
Yoongi birkaç dakika içinde yanıma geleceğini söyledi...odamda onu bekliyordum zaten çıkamıyorum ki doğru düzgün...jimin de tanıma gelmişti uyuyormuş gibi yapmıştım...elimi öpüp defalarca özür dilemişti...kendine hakim olamadığını vesaire vesaire... bunlar benim umrumda değil...sarhoş değildi...olsa bile sarhoş olması da kendi hatası olurdu...ve değişmezdi sonuçta yine yaptı...Onu affedemezdim...korunmama bile izin vermemişti,hamile olabilme düşüncesi bile beni deli ediyordu...doğru değildi olamazdı olsa bile aldıramazdım....aldırmasam bile bakamazdım...
Odaya aniden giren yoongi ile neye uğradığımı şaşırdım...
"Aria çabuk!"
Neler oluyordu...
Hızlı bir şekilde çıkış kapısına koşuyordum.
Jimin arkamdan beni hızlı bir şekilde tutup yere itmişti.
"Aria!"
Bıçaklanmıştı...yoongi onu bıçaklamıştı...
Jimin üzerime doğru gelmeye başlayınca bacağımı onun dizine doğru vurdum canı acımış olacak ki inleyerek yere çöktü...fırsat bilerek ayağa kalktım bu sırada bir el silah sesi duydum...
Arkamı döndüğümde jimin...
Vurulmuştu...umrumda değildi...1 ay boyunca beni eve kapatmış yetmezmiş gibi zorla dokunmuş bir pislik için üzülecek değildim...
Yoongi beni kucağına alıp arabasına bindirdi...
"Öncelikle bu ülkeden ayrılmalıyız..."
N-ne yani? Bu zamandır...Kore'de değil miydim?
***
Vote✨
Satır arası yorum✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!