Uzun aradan sonra tekrardan merhaba!
Rd sorunlardan dolayı bölüm atamıyordum, tekrardan geldiim.İyi okumalar.꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~Taehyung'un bulunduğu odanın kapısını açtım...
Boştu...
Yerde Kanlar vardı...
Kandan kıpkırmızı olmuş halatlar...
Yerde kırık jilet parçaları...
Ne kadar süre boyunca etrafı incelediğimi bilmiyordum... yanaklarım ıslanınca ağladığımı yeni idrak etmiştim...
Ölmüş olabilir miydi...
Ellerimi saçlarımın arasına geçirip kapıyı kapattım ve
yoongi'nin bulunduğu yere gittim...Derin bir nefes alıp kapıyı açtığımda sinirden bağırmaya başladım...
O da yoktu...
"LANET OLSUN NERDESİNİZ!!?""
Evin içinde çığlık çığlığa sinirden bağırıyordum...yoklardı...
Taehyung'un odası gibiydi...yerdeki kanlar ve kanın yoğun kokusu miğdemi bulandırmaya başlıyordu.Sinirden bağırmaya ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ederken aniden boynumda hissettiğim iğne ile gözlerim kararmış bedenim uyuşmuştu...ve bunun sonunda da ucunda ışık bulunmayan sessiz karanlık vardı...
..
Gözlerimi açtığımda herşeyin bir rüya olmasını diliyordum.
Başımda fena halde bir ağrı vardı.
Kafamı kaldırdığımda bana sırıtarak bakan jimini görmeyi beklemiyordum.
Henüz yeni uyandığım için pek inandırıcı gelmemişti.
Ellerim ile gözlerimi ovuşturdum.
"Bir an uyanmayacaksın zannettim."
Sesi duymam ile yatakta hızlıca geri gittim.
Hayal değildi.
O buradaydı.
Kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı, fazlasıyla gerilmiştim.
Jimin sanki ona karşı sergilediğim davranış anormal hibi bakmaya başladı.
"Hey, sorun ne ufaklık? Beni özlemiş olmalısın..."
*Jimin kendi kendine kıkırdadı, Ariası onu çok özlemiş olmalıydı...ne yapmalıydı...Ariası ile özlem gidermeliydi.
Ariası onu çok özlemişti.*Jimin Ariasına doğru yaklaşıp onu kucağına aldı, Aria sessiz bir şekilde Jimini izliyordu.
*Jimin sessiz Ariasına gülümseyip saçlarına öpücük kondurdu. " Bu koku benim..." Diye geçirdi içinden.*
Aria sessizliğini bozup konuştu;
"Nereye götürüyorsun...?"
Jimin gülümseyerek konuştu hemen.
"Akşam yemeği yiyeceğiz güzelim."
*Aria sessizce onaylamıştı. Çok açtı ve şu an karşı koymak gibi bir düşüncesi yoktu...aklı bayılmadan öncesine geldi...ne olmuştu doğru düzgün hatırlamıyordu Aria.
En son evde dolaşıyordu...sonra boynuna saplanan iğne ile kendisini burada buluyordu.
Başına giren ani ağrı ile yüzünü buruşturdu Aria.*
Jimin bu halini görünce endişelendi.
"Güzelim...iyi misin?"
Aria zor da olsa olumlu şekilde başını salladı.
Jimin Ariasını sandalyeye oturttu ve akşam yemeğini yemeye başladılar.
****
Jimin evde değildi, gece olmak üzereydi öyle boş boş koltukta oturuyordum.
Jimin giderken kapıları kilitlemeyi ihmal etmemişti... fazlasıyla bitkin hissediyordum.
Banyoya gittiğimde aynada gördüğüm yüz karşısında ufak bir şok geçirmiştim, yüzüm solgunlaşmış göz altlarım morarmıştı.
Saçlarımın parlak renginden eser kalmamıştı.Banyoda göz gezdirdiğimde bakım ürünleri dikkatimi çekmişti, Jimin almış olmalıydı...
Kendime çeki düzen vermek amacıyla yüzümü soğuk su ile güzelce yıkadım.
Yüz temizleyicilerinden birini alıp yüzümü iyice temizledim ve nemlendirici kremi alıp yüzümde gezdirdim.
Başımın döndüğünü hissetmem ile yüzümü buruşturdum ve banyodan çıkıp salona doğru ilereldim.
Kendimi koltuğa bırakıp elimi başıma götürdüm.
Aklıma çok değişik görüntüler geliyordu...
Kan.
Elimde kan vardı.
Ağlıyordum.
Çığlık atıyordum.
Ne oluyordu?
Delirmiş miydim?
Neden ağlıyordum?
Neden yerler kan içindeydi...Kapının ani bir şekilde açılması ile hızlıca yerimde doğruldum.
Jimin bana şaşkın gözlerle bakıyordu.
Ne yapmıştım ki?
Jimin koşar adımlarla yanıma geldi ve sıkıca sarıldı.
Nefes nefese kalmışken konuştu."Bi an...kaçtın sandım. Korktum Aria'm...sahibinden kaçmazsın sen, değil mi?"
Sadece başımı salladım...suyuna gidince sakin olan bu adamdan başka ne türlü kurtulabilirdim ki?
Suyuna gidecektim...ve herşeyin en başına...okuluma dönecektim.
Burada değil tabiki...burada hiçbir şey yapamazdım, çok uzaklarda olmam gerekiyor.
Özgür bir yaşam için.
Gözlerimi kapadım ve hâlâ bana sarılmış vaziyette olan jimin'e sarıldım.
Gülümsediğini hissedebiliyordum.
***
Uzun bir ara oldu evet...kısa bir bölüm oldu ama daha fazla bekletmeden yayınlamak istedim.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Güzel geceler dilerim bebekler.
꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡Yeni bölüm +10 oy olmadan gelmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fanfiction" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!