helloğ...oy ve yorumlarınızın neredeyse olmaması beni üzüyor...hatta bölüm atmayacaktım ama vazgeçtim.
Buyrun...
"Aria?!"
Işıkları açıp aria'ya yaklaştım...
Yerde cam parçaları vardı.
Hemen ellerini tutup bir yerine birşey olmuş mu diye baktım herhangi bir şey yoktu..."Ah uyandırdım galiba özür dilerim sadece su içmek için kalkmıştımm''
O kadar rahatlamıştım ki...kırılan cam umrumda değildi aria'm iyi olsun yeter.
Aria'nın gerildiğini hissediyordum.
''Aria bir sorun mu var?'' Bunu sormam ile birlikte Aria ağlamaya başladı;
''Sadece korkunç bir kabus gördüm...''
''Ne gördüğünü bana anlatmak ister misin?''
Başını olumsuz anlamda salladı.
''O zaman birlikte sabahlayalım mı? gün doğumunu da izlemiş oluruz...''
başını olumlu şekilde salladı ve gözyaşlarını sildi.
''Sen şimdi koltuğa otur bende yerdeki camları temizleyeyim.
''Ah,hayır ben kırdım ben temizleyeceğim.''
''Hayır aria lütfen sözümü dinle...''
***
Aria gün doğumunu izlerken yorgun düşüp boyumda uyuya kalmıştı,telefonumun ısrarla titremesi üzerine telefonumu elime aldım.
-3 yeni okunmamış mesaj-
-Nasılsınız?
-Aria rüyasında beni görmüş olmalı...yoksa heyecandan nasıl bardağı düşürmüş olabilir?
-Biliyorum o da beni istiyor...bende onu istiyorum.Ona çok yakında sevgili kocasının onu almaya geleceğini söyle...onu öpüyorumm.
Şerefsiz pislik diye mırıldandım...
Aklıma takılan şey ile son mesajı tekrar okudum,göz yanılması zannettim yine ve yine...
''Ona çok yakında sevgili kocasının onu almaya geleceğini söyle...''
''Sevgili kocası...''
''Kocası?!''
Aria bana bundan bahsetmemişti,olsa söylerdi...değil mi?
Ahh hayır sadece beni sinirlendirmek için yapıyor...
Bu konuyu en uygun zamanda aria ile konuşacaktım...
Ariayı kucağıma alıp odama yatırdım.
Kahvaltı hazırlayacaktım...
***
Yazardan-
Kim aria uykusunu almış bir şekilde merdivenlerden pat pat aşağı iniyordu...en son gün doğumunu izleyecekti...izleyememişti.
Taehyung yanına yaklaşan Ariayı görünce gülümsemişti.
''Eee uykunu aldın mı?''
''Evet iyi uyumuşumm.''
''Gün doğumunu kaçırmana üzüldüm ama başka zaman tekrar izleyebiliriz ama emin ol bu sefer uyumana izin vermeyeceğim...''
Aria kıkırdadı''Ah tamamm,bu sefer uymayacağım.''
birlikte kahvaltı yapmaya başladılar...birilerinin onları saniye saniye izlediğini bilmeden.
***
kim aria-
Taehyung saatlerce giyim tarzım ile ilgili not tutuyordu...
Benim için alışverişe gidecekti ve sanki,çeyiz seçermiş gibi sorular soruyordu.
''Ahh,iç çamaşırın nasıl olsun tatlım? dantelli,siyah,kırmızı?''
Bu soru kızarmama sebep olurken yanımdaki yastığı gülmekten kızarmış durumda olan taehyung'a attım.
''AAH hadi ama!? tamam siyah dantelli alacağım zevkim güzeldir bunu bende biliyorum söylemene ger-'' sözünü bölen şey bu sefer ona dirseğimi geçirmiş olmamdı,bu çocuk utanmam dan neden bu kadar zevk alıyordu?
''SADECE SİYAH OLAN BİR ŞEY AL YADA HİÇ ALMA TAEHYUNG!!''
Delirecektim...bu çocuk hala bana gülüyordu yani komik olan ne?
Taehyung''Tamam ben anladım anlayacağımı ama bak dantelli ile rahat etmezsin normal alayım mı? biliyorum utanıyorsun ama yani ben varım sadece ya utanma benden...ben şimdi gidiyorum öptüm bebeğim...''
bir şey dememe izin vermeden evden çıkıp kapıyı kapatmıştı.
Arkasından kapıyı kilitlemiştim...ne olur ne olmaz.
Evde yapabilecek bir şey yoktu,dolapları kurcalayıp birkaç atıştırmalık bir şeyler aldım bir yandan bir şeyler yiyor bir yandan bilgisayardan bir şeyler bakıyordum.
Bir anda gelen miğde bulanma hissi ile banyoya koştum...
***
Yediğim şeylerin bana dokunmuş olması yada hamile olma ihtimalimden biriydi...zaten korunmamıştık bunu taehyung'da biliyordu...jimin'den hamile olabilme ihtimalini kaldıracak durumda değildim.
tik tak tik tak tik tak tik tak tik tak...
Lanet taehyung gelmeyi bilmiyordu...nerede kalmıştı...
Zaten kurt gibi acıkmıştım...
Zil sesi ile kapıya koştum.
Beklediğim kişi kesinlikle o değildi...
Kestiiiik...
Oy ve satır arası yorumlarınız benim için çok önemli...desteklerinizi bekliyorum :3 öptüüüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Few Psychopaths.
Fiksi Penggemar" Ölmek istiyorum...öldür beni!" 3 Psikopat adamın elinden kurtulmaya çalışan zavallı bir kız. !!+18 bulunmaktadır...bilginize...!!