Kezdte nagyon megkedvelni Perselust, mint embert és nagyon jó barátnak is tartotta hiszen tartotta a vállát neki. Másnap reggel lement reggelizni ám félúton meg kellett állnia mert egy kép villant be neki. Este volt és telihold. Hallott és látott egy vérfarkast aki Harryékre támad, de Piton megvédte őket így ő kapta a találatot. Látott egy fekete kutyát is akit Ron tapmancsnak szólított, majd Harry amikor is ő elcsalta messzebbre a farkast a kutya kimondta a nevét: -Sirius! -Harry! Kiáltotta Hermione, de Harry csak rohant utánuk....-Blaaaack...mondta April magába...ezért még széttéplek. Gondolta, hogy a farkas Lupin, de azt hitte ez csak egy véletlen egybeesés és Blacket látva elöntötte a végtelen gyűlölet. Miután vége lett eme állapotnak a lány folytatta útját, de Hermione látta rajta a mérgességet...-April. Valami baj van? -Nincs semmi baj Hermione...-Hát...jó...-Rosszul aludtam csupán ennyi a baj...ezután Georgehoz fordult. Bocsáss meg George milyen óráink lesznek? -Átváltozástan, varázslástan, bájitaltan, gyógynövénytan, jóslástan és számtan. -Remek. Köszi a választ megeresztett egy kisebb mosolyt és vissza fordult a reggelijéhez. -Legalább a számtan tanár tök jó fej. -Ki ő? -McGonagalltól nekünk jobbra az ötödik. -Ez nem lehet! -Mi? -Találkoztam már vele. -Eileen Prince a neve így többet mondd? -Sokkal...hmm. -Min töröd a fejed? -Nektek nem tűnik fel? -Mi? -Kire hasonlít? -Nem tudom...nem tűnik fel semmi szokatlan rajta. -Ahjj Mio ne csináld! -Mit? Mindig ugyan olyan, mint mindig. McGonagalléhoz hasonló kalap, méregzöld talár és fekete ruha. Mi lenne rajta fura? -Szóval ti nem is...-Mi? Mi mi nem is? -Mindegy felejtsd el biztos csak káprázik a szemem. Tényleg jó fejnek tűnik. A lány ahogy ismét odafordult szemébe fúródott a számtan tanárnő tekintete. April nem reagált csak el akarta fordítani fejét azonban valami ott tartotta. A nő kacsintott majd vissza fordult tányérjához. Ő csak értetlenül nézett, majd inkább ráhagyta. Miután befejezte elindult első órájára. Be kellett lássa kicsit unalmasak ezek az órák és mentálisan letudják fárasztani az embert annyira, hogy az a kívánsága legyen egyen és aludjon egy jót. Ehelyett mehet be még öt másik órára csak, hogy ne unatkozzon. Mondhatom érdekes. April nem tudta hova tenni a vérfarkassal átélt reggeli csodát így figyelmen kívül hagyta legalább is próbálta. Harry délután beközölte velük megkeresi Blacket és meg akarja ölni. Hermione, Ron és April csak kitágult pupillákkal nézték őt, de a lány meg se gondolva mit mondd válaszolt. -Segítek, azt akarom, hogy halott legyen az a féreg...-Akkor induljunk! -Harry nektek elment az eszetek. Ron és én ezt nem csináljuk! -Ms. Granger ha nem hagyja abba a visítozást esküszöm mínuszba végzi a Griffendél már a harmadik nap! Akkor aztán búcsút mondhat a házkupának! -De Piton professzor! Harry őrültségre készül! Mondta Ron. -No és mégis mi az az őrültség Mr. Weasley amibe maga történetesen nincs benne? -Meg keresem ezt a Sirius Blacket és megölöm! Ebbe nem vesznek részt, de történetesen nem is érdekel! -Mr. Potter....-Nem ma professzor! Ezzel Harry elindult ám April utána kiáltott: -Harry! Azonnal visszajössz! Hangja szigorú és rideg volt. -Mégis mi a fenéért?! Azt hittem te velem vagy! -Valóban veled vagyok és veled megyek, de csak miután a viselkedésedért elnézést kértél, mert Harry igen is tiszteletlen voltál én pedig nem szeretném, ha pontokkal közölné ezt a professzor! Úgyhogy vonszold vissza a segged és kérj elnézést! MOST! -De....-Harry!....-Oh, hogy az a...-Ki ne mondd! Egy kis szenvedés után Piton a legkegyesebb volt velük. -Sajnos ez esetben csak -5 pontot tudok levonni....-Viszlát Piton professzor! Mondta April és elrángatta Harryt onnan. -Most, hogy végre vége van a szemmel való mészárlásnak megbeszélhetnénk hol kezdjük?, mi ként induljunk?, hova menjünk, ha A helyen nincs?, stb...Harry...nem szabad indulatosan cselekednünk, fejjel a falnak mennünk és forró fejűek módjára csak úgy nekiindulni. -April....engem rohadtul nem érdekel a kioktatásod! Az érdekel, hogy megtaláljam azt aki elárulta őket! April nem mondott semmit csak hátat fordított és visszament. Hermione és Ron is követte így Harry vagy egyedül néz szembe ezzel vagy belemártja a két legjobb barátját. -Mit csináljak? Tűnődött magában. Tíz perc múlva a lányok fürdőjéből előkerült April. Hermionéval akart tanulni, de látta nincs itt. -Ginny? Merre van Mio? -Harryvel elment valahova...-Bakker...-Valami baj van? -Nem csak azért mondom, mert Mio mondta is, hogy elmennek én meg tökre elfelejtettem hazudta légből kapottan. April miután Harry ezt a fejéhez vágta nem volt hajlandó szóba állni velük. Kerülte őket, nem válaszolt nekik inkább csak magával foglalkozott Szeptember közepétől. Az Október még kellemes volt. Nagyon hideg telet ígértek így minden időt ki kellett használni a fürdőzésre. A diákok persze előszeretettel csobbantak a fekete tóba, de vigyázniuk kellett a sellőkkel. A lány Ginnytől tudta mi fán terem Black így tisztába volt a nyomozás fejleményeivel. Rájött Regulus Black titkára. Egyik hétvégén Lupin prof magával vitte a Rend gyűlésére és rájött Siportól. Nehezen ugyan, de kinyitotta a száját. Mind Blackről, mind Regulus titkáról.
YOU ARE READING
April Higgins a különleges boszorkány
FanfictionApril Higgins és szülei a Potter házaspár melletti házban él. 15 éves korában fedezi fel, hogy varázserővel bír. Találkozik Perselus Pitonnal és egy bizalmi kapcsolat indul meg azután miután megtörténik az a szörnyűség ami miatt Harryt a kiválaszto...