Az ólom súly ami szívén volt enyhülésnek indult ahogy elhagyta a birtokot. A kapun bűbájok voltak ugyan, de csak remélni tudta nem érzékel senki semmit abból, hogy feloldja. Kicsit ott maradt még aztán egy ember rabláshoz elegendő idő múlva vissza rakta a védő varázslatokat. Hiába nem mondott semmit Albus mindent tudott és bele is ment a játékba. Amikor kiért a tanári kar és Harryék jöttek azzal, hogy April sehol sincs ő volt az első akinek összeszűkültek szemei és állát dörzsölte. -Lehetetlen Potter nem rég találkoztam Ms. Higginsel. -El rabolhatták. Szólalt meg az öreg. Az idő a klubhelyiségtől idáig egyezik. Bejöttek nyitva hagyták és a lány pálcáját használva lezárták, hogy ne lehessen őket felismerni. -Igazgató úr azt lehetetlennek tartom, hogy valaki csak úgy eltűnjön, de azt is, hogy valaki vagy valakik véletlen elrabolják. -Márpedig Perselus barátom ez történt a lány vacsorához készül és eltűnt. A rablás a legesélyesebb így attól tartok a Rendnek át kell néznie a helyet...-Ide hívhatom Siriust...-Majd én értesítem Kingsleyt Harry. Siriust akkor vagyok hajlandó alkalmazni, ha a Rend úgy ítéli meg szükségük van a segítségére. -Rendben.... Kingsleyék hamar kiértek és Dumbledore ,,sejtése" beigazolódott. Piton kénytelen volt elfogadni Dumbledore nem tévedett. April csak azt remélte amikor a többi halálfalóval találkozik nem kell levennie a maszkját különben fújhatja a tervét. Erre is talált megoldást. Az arcát kifestette feketével ezzel ismeretlenné tette magát ám kellett rá valami ami elvonja a figyelmet így a Lupintól kapott sebet a jobb szeménél láthatóvá tette. Amíg April nem tartózkodott a Roxfortban a trimágus jelöltek választására is sor került. Dumbledore az első cetliért nyúlt. -A Dumstrang bajnoka Viktor Krum. Ezután következett a másodit cetli. -A Beauxbatons bajnoka Fleur Delacour. A harmadik cetli a Roxfort bajnokát jelentette és mindenki azt várta ki lesz az. Sokan tippeltek volna Harryre, ha nem lett volna kor alatt. Így azonban nem sok atlétát tudtak volna mondani. -A Roxfort bajnoka Cedric Diggory. Ne feledjétek mindenki magáért és egyedül harcol, de a végén csak egy maradhat. Az az egy lesz a bajnokok bajnoka aki elnyeri a díjjak díját a Trimágus kupát. Jól van! Gratulálunk a...ekkor jött ám csak a meglepi hiszen egy negyedik bajnokot is dobott a Tűz serlege. Dumbledore nem hitt a szemének. -Harry Potter...motyogta. Harry Potter mondta kicsit hangosabban, majd egyszer kiáltotta utána már ordította a nevet. -HARRY POTTER!!! Az említett kibattyogott és alig tért magához. Szeretett volna részt venni, de persze szabályszerűen. Amikor a nekik kijelölt helyre érkezett Dumbledore nekirontott. -HARRY TE TETTED BELE A NEVEDET A TŰZ SERLEGÉBE?! -Nem uram! Válaszolta megrémülve. -BIZTOS VAGY BENNE? -Igen uram! -100%-ig? -Igen! -MEGKÉRTÉL VALAKIT, HOGY RAKJA BELE HELYETTED?! -Nem uram! -Jól van...Megérkezett az idősebb Kupor és Dumbledorehoz fordult. -Utána jártam, de nincs más választásunk...Potternek játszania kell. -De kéhem ez igazságtahan á többiekhel szembhen. Szólalt meg Madam Maxime.-Egyet kell, hogy értsek önnel Madam Maxime.-A serlegnek nagy hatalma van! Nem írhatjuk felül. Mondta Kupor. -Karkaroff úr azt hiszem Harry nem önszántából versenyezik. Mindig sportszerű és becsületes gyerek volt. Nem a kedvencei közé tartozik a házirend ugyan, de én hiszek neki. A nevét valaki más rakta bele ezért neki is végig kell mennie. Nincs választása ahogyan Kupor úr mondta és pont. Készülj fel Harry a többiekkel az első megmérettetésre. Nagyokkal lesz dolgotok.-Rendben...April eközben sorra vadászta le azokat akik szerepeltek a listán és mivel Perselussal sem találkozott kezdte megszokni az egyszemélyes hadseregét. Rejtőzködnie kellett mindenki elől erre pedig csak ez volt a megoldás, hogy Voldemort ne ismerje meg April Higginst csak Assasinról tudjon. A kamera rendszerén keresztül természetesen mindig figyelte Perselust így nem eshetett baja. Amíg Assasin piros köpenyt és fekete ruhát viselt alatta addig Shadow Hunter aki szintén April volt csak akkor mikor Perselust kellett védenie Harrytől és a nagyúrtól csak feketét viselt minden ruhából. Helyt állt mindenhol. Pontosan érkezett és a nagyúrnak is tetszett az elhivatottsága. Bekerült a bizalmasabb körökbe és Voldemort jobb keze Bellatrix Lestrangeról cserélődött Aprilre amivel Denem elbuktatta saját magát. A két jobbkeze Perselus és a lány a buktát hozták el. Mielőtt eltűnt besurrant Harryhez és magával hozta láthatatlanná tévő köpenyét persze amikor tudta Harrynek szüksége van rá elvitte és észrevétlenül visszacsempészte. Képes volt manipulálni embereket, hogy azt lássák amit ő akart, hogy lássanak. Kiismerte az erdőt, mint a tenyerét és térképet is készített. Előre tervezett ám a fontosabb terveket elrejtette mágikus ládájában így senki nem találta meg azokat csak ő. Fontosnak tartotta már most megtervezni a dolgokat előre, mint a későbbiekben hiszen bármi közbe jöhet Denem által és azt azonnali hatállyal figyelembe kell venni. A bázisán egészen kevés időt töltött hiszen vadászott. Voldemort megparancsolta neki, hogy haladjon, mert így nem ér a végére a sor. Ölni akart. Ölni...méghozzá nem is akárkit...Harryt. Őt akarta csak megölni utána a tejhatalomra hivatkozva hatalmasnak lenni. April sajnálatot érzett Denem iránt. Sajnálta nem tudhatja meg mi az a szeretet, sajnálta, hogy nem kaphatta meg, sajnálta, hogy egy bájital hatása alatt kellett megfogannia. Egyszerűen csak sajnálni tudta...
YOU ARE READING
April Higgins a különleges boszorkány
FanfictionApril Higgins és szülei a Potter házaspár melletti házban él. 15 éves korában fedezi fel, hogy varázserővel bír. Találkozik Perselus Pitonnal és egy bizalmi kapcsolat indul meg azután miután megtörténik az a szörnyűség ami miatt Harryt a kiválaszto...