A második féléve se volt jobb. Megtört egy kissé a levél miatt. Bántotta a tudat, hogy Perselusnak ölnie kell. Frusztrálta a tény, hogy Denem nem hagyta az A tervet végbe menni. A B tervnek örült a legkevésbé, de kizárásos alapon az lesz úgyhogy bele kell másszon nyakig, hogy megvédje Perselust. Kétsége se fért hozzá, hogy nem csak barát ként szerette már. Kialakult benne egyfajta vonzalom. Semmit nem akart a véletlenre bízni így Amortemia főzetet is készített. Mindig ugyan az. Bőr, régi könyv, vörösbor. Perselus különleges illata. Ahányszor csak átölelte ezt érezte és imádta. Tudta, hogy közbe kell avatkoznia azért, hogy megvédje őt és tudta mi lesz a vége így, de nem akarta felfogni hiszen ezzel kockára teszi Perselus életét amit a legjobban el akart kerülni. Júniusig ezen rágta magát. A nyáriszünetben a Roxfort körül volt, mint árnylény és Perselust figyelte. Olyan alakja volt, mint egy Dementornak aki az erdőben járt és látta őt ijedten rohant ki és minél messzebről elkerülte az erdőt. Az idő múlásával a szemei színe is elkezdett megváltozni alakváltáskor. Árnyék ként az éjszakában csillogó lila szemei voltak az azonban feketévé vált akár csak arca a csuklya alatt. Eltűnt és ködös lett. Assasinként eleinte kék voltak szemei, de pirossá lettek. Elfedte az igazi énjét aminek kicsit örült is. Szerette volna, ha senki nem tudja meg mit is tett. Szégyelte...és büszke is volt rá minden csak nézőpont kérdése volt. (Ugrunk az időben April utolsó azonban Harry hatodik tanévére, mert itt kezd a story izgalmassá válni. Voldemort addig szerveszkedik, maga mellé állít szövetségeseket és a Roxfor egyre biztonságtalanabbá válik.) Hamarosan jön Harrynek az újabb arcon csapás Dumbledorral...alighogy elvesztette Siriust elveszti a legbölcsebbet is. Albus megmutatta Harrynek mire gyanakszik és, hogy a Horcrux nagyon fontos eleme lehet Voldemort legyőzésének így Harry és Dumbledore a fellelhetőségek arányát számolta. Mindent töviről-hegyire átrágtak ám nem lehettek mindentudók. Akárhányszor April megölt valkit nyomokat hagyott. Nyilazó bábúkat amik mindig máshogyan álltak, máshogy mutattak. Senki nem tudta megfejteni a jelentését ám amikor mugli segítséget vettek igénybe azok egyból felismerték, hogy morze jeleket tartalmaz így hamar megfejtették mit tartalmaz. -Pont annyi gyilkosságnál hagyott nyomot amennyit üzenni akart azt mondta a morze jelekkel foglalkozó ember. Nem lesz több bábú. Ennyi, az üzenet ebből kell megérteniük a lényegét az egésznek. A csillagászati beállítások csupán csak figyelem elterelések az viszont, hogy melyik ijjásznak mekkorára van kifeszítve az idege az igen is számít. A kicsi egy pontot jelentett, a nagy pedig egy hosszú vonalat jelent. Nehezítésként mindig csak egy bábút hagyott hátra. A megfejtett változat így szól: Azt védem akit szeretek, bűnt követek el, de nem jókedvemből, rá fogtok jönni kivagyok hisz majd a harcmezőn találkozunk, az okokat pedig meg se kérdezitek tudom, utálni fogtok amiért a szívemre hallgattam. Hermione tudta ki ez és azt is milyen alalkot ölt fel, de Harryéknek nem szólt inkább. Szeretett volna segíteni, de nem tudta mi készül. Míg Harryék vörösre átkozták volna Hermione csak át akarta ölelni hisz két éve eltűntnek hitték. Ezek szerint csak elmenekült a kettős élet elől és valamiért a másik oldalt választotta. Tudni akart mindent és nem hagyta nyugodni a tény, hogy Dumbledore volt az első aki elterelte a figyelmet az okokról egy másik irányba és felhozta, hogy csak is az lehetséges. Feltűnően egy idő után nem hiányolta őt Dumbledore, de azt gondolta most nem a szomorkodással tölti idejét. Nem nagyot tévedett, hisz ő meg a szomorúság nem is ismerték egymást már elég régóta. Ahogy April azt sejtette Voldemort bevette Dumbledore megölésének folyamatába és Narcissa Bellatrixel együtt megkereste Perselust és őt is. -Assasin vagy igaz? -Igen Mrs. Malfoy. Madam Lestrange biccentett annak is. -Tudom Dracora lett bízva a feladat, de nem hiszem, hogy képes lesz rá megkértem Perselust tegye le a megszeghetetlen esküt amennyiben a nagyúr nem bízza meg feladattal ő öli meg Dumbledoret Draco helyett és, ha megbízzák mással megkérnélek téged. -Azt akarja tegyem le én is a megszeghetetlen esküt? -Igen. Nem nagy dolog végül is neked. -Rendben. Vegye elő a pálcáját Lestange! Miután letették a megszeghetetlen esküt April írt egy levelet Dumbledorenak amiben elmeséli mi is történ és, hogy alkalmazható lenne a C terv miszerint nem Perselus hanem ő öli meg így nem kell szenvednie Perselusnak a bűntudattól April meg már hozzászokott ehhez. Adott azonban a lehetőség, hogy Dumbledore nem hal meg és csak a manipulatív képességére bízza a feladatot Albus, de ő erről nem akart hallani. Mindenféleképpen halottnak kell lennie, mert könnyen lelepleződhetne minden. April belenyugodott, hogy Albus adni akar Perselusnak egy döfést és így fejet hajtott a terv felett.
YOU ARE READING
April Higgins a különleges boszorkány
FanfictionApril Higgins és szülei a Potter házaspár melletti házban él. 15 éves korában fedezi fel, hogy varázserővel bír. Találkozik Perselus Pitonnal és egy bizalmi kapcsolat indul meg azután miután megtörténik az a szörnyűség ami miatt Harryt a kiválaszto...