Part29: Helga elveszett diadémja.

60 4 0
                                    

Az események felgyorsultak ezt követően April és Perselus megsemmisítette a kupát és a többi innentől Harryéknek gyerekjáték volt. Ahogy a sátor előtt termett a kupa teljesen roncsdarabbá válva Hermione tudta 4 horcrux megvan kell még 3. A gyűrű, a napló, a nyaklánc és a kupa megvolt. Volt még a diadem, a kígyó és...Harry. Harryéknek csak óvatosan adagolta az infókat. A kiválasztott persze rájött minek kell ekkora körítés és Ron tudta nélkül rábólintott sorsára. Érezte addig kell mennie amíg Voldemort meg nem hal. Találja el crucio, redtucto, nyisszantó átok meg kell ölnie. A szüleiért Aprilért és a többiek felszabadulásáért. Minden este a csillagokat nézte, mert Aprilre emlékeztették. Szerette volna tudni merre van és azt is, hogy él e még. Egy bagoly röppent el felette és ledobott egy borítékot. Harry kinyitotta, majd elolvasta

Kedves Harry!
Tudom hiányolni fogtok, de el kell menjek. Azt hiszitek elraboltak, mert én azt akarom, hogy higgyétek. Feleslegesen ne induljatok keresésemre. A végén úgy is találkozunk. Mindketten erősek vagyunk! Az utolsó harcomat akkor vívom amikor neki már alig maradt ereje. Meg kellett, hogy védjek valakit Harry! Nem hagytam volna, hogy elvegyék az egyetlen őszinte barátomat...és talán nem is csak barátként szeretem már. Nagyon szeretném, ha megtalálnánk egymást és úgy csukom le a szemeim, hogy tudom ti mellettem voltatok. Ha megúszom szeretnék úgy ébredni a gyengélkedőn, hogy mindenki az arcomba van mászva, mert ez már egy Griffendéles megszokás. Sokmindent nem mondtam el, nem meséltem el és ti nem tudtok. Hermionénak minden világossá vált én pedig nem akarok semmit se rejtegetni...nincs mit. Nincs mit szégyellnem. A barátaimért ölök, halok és mivel a Roxfortban vannak a barátaim a családom ezért háromszor is képes vagyok bántani azt aki bántotta a szeretteimet. Azzal a tudattal akarok harcba menni, hogy megbocsátottatok nekem és úgy akarok győzni vagy elesni, hogy ne legyen bűntudatom. Köszönök nektek mindent amit eddig átéltünk közösen és remélem még átélhetünk még többet így egy kis csapatként, bandaként. A triótokat ugyanakkor kis csoporttá alakítottam mégis valahogy mindig kilógtam belőle. Örültem, hogy nem én voltam a középpontban és nem figyeltek rám soha bármikor is bajba kerültünk. Szeretném azt hinni, hogy ez csak egy rossz álom és anyudék nem halottak, az én anyum is él illetve ismerem apát...néha eszembe jut, de csak könyörgök Merlinnek hadd ismerhessem meg. Ti tudom, hogy jól vagytok. Attól, hogy elmentem nem felejtettem el figyelni rátok. Mindig is szemmel tartottalak titeket és mindentől próbáltalak megóvni. Szerettem volna, ha ezt látod és nem aggódsz miattam. A nagy csatára visszamegyek és amiben csak tudok segítek. Megígérsz nekem valamit? Ha igen akkor tedd meg nekem azt, hogy ha nem élném túl vidd el az emlékeimet a Wizengatothnak és ments ki vele valakit aki megérdemli. Mindennek a végén megtudod ki ő, de ne bántsd! Semmit nem történt amit nem akartam vagy nem egyeztem bele. Ha bántod őt azzal engem is bántasz ez legyen az amit észben tartasz.
April.
Harry nem tudta mit is kéne most csináljon ezért csak bevitte a levelet és megmutatta Hermionénak. -Tudtad ezt?! -Igen Harry tudtam...-Nekem miért nem szóltál?! -Mert jó barát vagyok megőrzöm a titkát és amíg ő nem beszél addig én is hallgatok! -Míg te nem aggódtál miatta én leimádkoztam a csillagokat is, hogy ne legyen baja és minden rendben legyen! -Megérte! Nehogy azt merd mondani, hogy nem, mert akkor nem vagy igaz barát! Higgadj le és foglalkozzunk a horcruxokkal inkább. Harry képtelen volt belenyugodni abba, hogy Hermione mindvégig mindent tudott. -Azt is elmondta elszökik? -Nem, magamtól jöttem rá. -Remek...Nekiálltak megfejteni merre lehet a következő horcrux, de ötletük se volt. Megjárták már Bathildát és Xenophiliust is, de semmit nem tudnak a következő horcruxról. -Ahhjjj! Semmi kiindulási pontunk nincs! Egyhelyben állunk. -Nyugalom! Semmi sincs veszve...HARRY EZ AZ! ELVESZETT. Hollóháti Helga diadémja elveszett vagy legalább is senki nem találkozott még vele. Beszélnünk kell Lunával! -Hogy jutunk be, ha Piton minden neszt észlel és minden felügyelve van halálfalók által? -Nem tudom, de induljunk! -Felőlem. Azonban az út nem, ment simán belebotlottak a fejvadászokba és menekülniük kellett. Kis idő múlva viszont elkapták őket, de Shadow Hunter hatalmas földbecsapódással elsöpörte őket és a triót Darth Vederes hangjával menekülésre intette. -Tünés! Azoknak több se kellett elmentek. Billék házánál összefutottak Lunával és kikérdezték, majd Roxmortsba hopponáltak. Aberforth behúzta őket a baj elől és Neville bejutatta őket a Roxfortba egy titkos átjárón át.

April Higgins a különleges boszorkányWo Geschichten leben. Entdecke jetzt