Bolum DUZENLEYIP YAYINLAMA TARİHİ; 19 Ağustos Cuma 2022BENI TAKIP ETMEYI LÜTFEN UNUTMAYIN...
BOL BOL YORUM VE BEĞENİ
KEYIFLI OKUMALAR....
💫
Düşündüğüm zaman, hayatin ne kadar yorucu ve karmaşık olduğunu görmüştüm.
Hayallerimin arasında evlenmek yokken şuan evliydim.
Beni ölümden kurtarmış ama hatırlamayan bir adamla...
Tabi benimle evlenmişti ama sevdiği kadın ben değildiim.
Hayatım bir başkası üzerine kurulmuş bir oyun gibiydi, aslında benim kazandığımı düşünduklerinde yanılmışlardi.
Ben baştan kaybeden olmuştum...
Bembeyaz masa örtüsünü birazdan kana bulayacak olmam benim suçum değildi mesela.
Sevdiği kadın ile evlenmenin hayalini kuran bir adam ile zorla evlenmiş olmamda benim suçum değildi.
Asıl suçluların ise keyifleri oldukça yerindeydi.
"Azra, yapma güzel kızım indir o silahi." Diyen Ahmet Ağa'yı duymamazliktan geldim.
Gelirdim.
"Ben o silahi ona bir kere çektim baba! Kendide biliyor! Biliyor ki, onu öldurmem için uğraşıyor.!" Dedim.
Masadaki herkes ağaya kalkmiş.
Aslan her an tetikte bekliyordu.
Çünkü namlunun ucundaki abisiydi.
Afran Özdemirhan...
Afran Ağa...
"Söylesene Afran Ağa! Ben daha önce sana ne dedim?"dedim Bağırarak.
"Azra, bak güzelim konuşabiliriz. Bırak o elindeki silahı!" Dedi Aslan.
Kocam olur kendisi.
Ama en sahtesinden.
"Evet ya haklısın, konuşabiliriz" dedim.
Sesimdeki alaycil ton ile.
"Azra Bırak o silahı. Senin karşındaki benim oğlum!" Diyen Havin Hanıma baktim.
Korkmuştu. Ve endişeliydi. Çünkü nede olsa o bir anneydi.
"Evet biliyorum, ama ona silahi çekende benim. Azra Soydan! Soydan Asiret'nin Hanımağası. Mardin'in %68ine sahip olan kadın! Yada diğer bir ifade ile oğlunun karısıyım! Sence ben bu namluyu neden çektim oğluna biliyor musun Havin Hanım?" Dedim merak içeren bir tavır ile.
Sessiz kaldı.
"Ne diyorsun? Ne saldırısı ?" Dedi Ahmet Ağa.
"Baba,Dün gece otelden çıkıp konağa gelirken birisi arabaya saldırı düzenledi. Bizde saldırıyı düzenleyeni arıyorduk ama bulamadik." Dedi Aslan açıklayici bir konuşma tarzi ile.
"Bu kadar eminsin yani benim yaptığıma Azra Soydan!"Afran oturduğu yerden kalkip ceketinin düğmelerini açti.
"Evet gayet eminim Afran Ağa!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...