Evet benim güzelliklerim, aşırı heyecanli yazdığım kitaplarım malesef gerekli desteği görmüyor. Mesela 100 görüntülenme varsa 10 beğeni var. İnananki 1 saniyenizi almaz oylamanız. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin.Oysaki bütün zamanımı yazmak ile harcıyorum. Yazınca mutlu olan kısımdanım ben. Benim için yazmak özgürlük gibi birşey aslında. Anlatım dilim veya yazma şeklim aşırı aşırı aşırı iyi olmasada kendimi her konuda geliştirmek için uğraşıyorum. Evet şimdi ben bu konuyu niye açtım. Güzel Soru iç ses. Lütfen satır arası yorumlarınızı vede oylarınızı eksik etmeyin. İnanın bir yorum bile o kadar mutlu ediyor ki . Çokça seviliyorsunuz kelebeklerim. En çok kelebekleri severim ben. O zaman hadi aşağıdaki satıra kelebek bırakalım ve bu bizim simgemiz olsun.
🦋
Aslan'dan
Kollarıma yığılan kadın, benim yüzümden bu haldeydi...
Masmavi gözlerinin gözümün önüne kayıp kapanması ile ne yapacağımı şaşırmıştım.Baygın bedenini kucakladiğimda, saçları kollarımın arasından dökülüyordu.
Avaz avaz bağırdığımda arabam kapının önüne getirildi. Korkuyordum, çünkü iğnesi yoktu. Onu dikkatlice arka koltuğa yatırdım. Öne geçip arabayı çalıştırdığim gibi gazı kökledim.
Trafik yoğun olmasada vardı."Çek arabanı, çekk. Dayan bebeğim az kaldı, Sakın bırakma be— " Önümdeki arabalara korna basıp çekilmelerini istediğimde istediğim oluyor önümden çekiliyorlardı.
Telefonumu alıp tanıdığım doktor arkadaşım olan Sedat'ı aradım."Sedat, Azra'yı getiriyorum. Hazırlan, birşey yap 10 dakikaya kalmaz oradayım. "Telefonu kapatıp arabayi dahada hızlı sürmeye başladım.
Yaklaşık 10 dakikan ardından hastanenin önündeydim. Arabayı hızlıca hastaneyi kapısına sürdüğümde kapının önünde durup aşağıya indim. Arka kapıyı açıp Azra'yı kucakladiğimda, nabzi çok yavaş atıyordu. Rengi bembeyaz olmuş, dudakları kirmiziligini kaybetmek üzereydi. "Ölüyor... Hayır güzelim, Hayır"
Kucakladiğim kadını gelen sedyeye yatırdığımda Sedat'ta gelmişti yanımıza.
"Bro... Hoşgeldin demek isterdim ama bu ne hal? Azra ne oldu ona?" Sedye bir yandan acil müdahale odasına doğru gidiyor bende Azra'nin elini tutuyordum.
"Nabzı çok yavaş... Hemen müdahale etmemiz gerekiyor. "Acil müdahale odasına geldiğimizde onu içeriye almışlardı. Bense girmek istediğimde " Üzgünüm Aslan Bey, burda kalmanız gerekiyor. Lütfen işimizi zorlaştırmayın" Hemşireler beni içeriye almamıştı.
🦋
Yerimde duramıyorum. Kalbim kafesine sığmıyor, dışına çıkacak gibi atıyordu. Bir sağa bir sola giderken işittiğim ses ile döndüğümde "Aslan... Bro!" Sedat müdahale odasından çıkmış yanıma gelmişti. Kolunu omzuma attı."Sedat, Azra ? O nasıl, iyimi?"
"Tamam kardeşim sakin ol. Merak etme iğnesini yaptık, şuan iyi serum taktım. Dinleniyor. Serumu bitince çıkarabilirsin. Ama dikkat etmen gerekiyor. Biliyorsun Azra'nın durumu o kadar hafife alınacak bir durum değil"
Gerilmek ve rahatlamak arasıda gidip geldiğimde ne yapacağımı bilemedim. Sedat'ı arkamda bırakarak odaya girdim. Azra'nın yanına gittiğimde teni hala bembeyazdı.
Elini tuttum "Güzelim,Hadi uyan, uyanda göreyim gözlerini "Tuttuğum ellerini, dudaklarıma götürüp kısacık bir öpücük bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...