BÖLÜM 22 BİZ HER MEVSİM YAZDIK

5.1K 300 169
                                    

ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM BÖLÜMÜN ORTASI +18 OLACAK.... Okumak istemeyen geçebilir

Yeniden düğün fikri mi?

"Ben, ben bi an ne diyeceğimi bilemedim. Beklemiyordum. Şaşırdım sadece" Çay bardağıma uzanıp elime aldım. Dudaklarıma doğru götürüp bir yudum aldım.

"Biz herşeyi ayarladık güzel kızım, sen saat 5 gibi kuaföründe ol yeter!" Havin Hanım'ın bana gülümseyerek kurduğu cümlelere hayret ile baktım.

Aslında her ne kadar yaşadıklarımız rol bile olsa alışamamıştım beni gerçekten sevmesine.

"Hangi, hangi ara halletiniz bu işleri?" Bu seferki sorum Aslan Ağa'ya gelmişti.

"Daha ben hastanedeyken halledildi güzel karım" uzanıp elimi tutmuştu.

Utanmıştım! İlk defa utandığımı hissetmiştim.

"Ama ben öyle önceki gibi düğün istemiyorum sade aile arasında bir yemek yeterli, lütfen" Gücüm yoktu aslında aynı şeyleri tekrardan yaşamaya!

"Tamam güzel kızım, sen nasıl istersen" Ahmet Ağa gelinine onun istediği gibi olacağına dair sözü vermişti.

🦋
Sofrada bütün herşeyin planını yapmıştık. Düğün yemeği nerede olacak, kimler katılacak, neler yapılacak diye. Ben ise şuanda kuafördeydim. Saçlarıma yapılan kalın maşalar önce geniş bir tarak ile taranmış ardından saç spreyi ile sabitlenmişti.

"Merhaba" Kapıdan içeriye elinde kocaman bir kutu ile genç bir kadın girmişti. "Hoşgeldiniz Merve Hanım, buyrun geçin" Salondaki yardımcı kızlardan birisi kadının elindeki kocaman kutuyu alıp koltuğun üzerine bırakmıştı.

Adını henüz yeni öğrendiğim kadın, yanıma kadadr gelmiş elindeki minik zarfı bana uzatmıştı. "Aslan Bey'den size Azra Hanım" Elindeki zarfı alıp açtığımda bana yazığı not  beni mutlu etmişti.

"Peri Kızım, bu peri kızı kıyafeti senin için. Biliyorum ne giyersen giy sen hep çok güzelsin! Bu sadece ışıldaman için minik bir dokunuş.SEN HEP ÇOK GÜZELSİN" Yüzümde oluşan aptal sırtarış herkesin gülümsemesine neden olmuştu.

Koltuktan kalkıp kutunun yanına gittiğimde  önce kutunun fiyonklarını çözmüş daha sonrada kapaığını almıştım.

Gördüğüm manzara karşısında gerçekten dilim tutulmuş gibi hissemiştim.

(Tam istediğim gibi değil ama bunun ile idare edebiliriz)

(Tam istediğim gibi değil ama bunun ile idare edebiliriz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstü kısmı işlemeli, altı ise bembeyaz satendi. Gerçekten çok güzeldi.

🦋
Dudaklarıma sürdüğüm bordo rujum ile hazırdım. Heyecanlıydım. Hemde çok fazla!.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin