BÖLÜM YAYINLAMA TARİHİ; 19 ŞUBAT 2022 CUMARTESİBÖLÜM DUZENLEYIP YAYINLAMA TARİHİ; 18 EKIM SALI 00.29 SALI 2022
"Neler oluyor yine Aslan?"dedi Azra bıkkın bir tavırla.
Aslan ile Azra ayni anda bellerindeki silahi çıkartıp eminiyetini açmış hazır etmişlerdi.
"Kendini tehlikeye atacak birşey yapmiyorsun Hanımağa, anlaştık mı?" Dedi gözlerime bakıp.
"Aslan, bence sen beni düşünmeyi bırak. Bazen komik oluyorsun!"
Sinirle Azra'ya baktı.
Sabır dilendi içinden.
Aslan kapıyı açıp içeriye doğru adım attığında Azra'da arkasından girmişti.
Avlunun ortasında 20 den fazla silahlı adam vardı.
İçeriye girdiklerinde, Ahmet Ağa, Afran Ağa ve Araz ellerinde tuttukları silahları karşılarında duran adamlara çekmişlerdi.
"Ooo,Aslan Ağa'da teşrif ettiğine göre artık konumuza dönebiliriz Ahmet Ağa!"
"Baba, kim bu şerefsiz?" Aslan babasına baktı.
60 65 Yaşlarında bir adam ve 25 30 yaş aralığında bir adam vardı avluda.
Her iki adamın elindeki silah onun sevdiklerine karşi tutuluyordu.
"Ben Cihangir Kurtuluş, buda babam Cengiz Cihangir! Biz buraya bize ait olan birisini almaya geldik! Dilhun Duygur! O bana ait ve ben onu buradan almadan çıkmıyorum!" Dedi Cihangir.
"Bu orospu çocuğu, Dilhun'a" Araz cümlenin devamını getirememişti.
"Ahmet Ağa,verelim gitsin bu kızı! Başımıza bela olmaktan başka bir işe yaradığı yok zaten!" Dedi Havin Hanım oturduğu yerden.
Azra'nın bakışları köşeye çarptığında Dilhun köşede sessizce ağlıyordu.
"Dilhun,yanıma gel" Azra'nın onu çağırması ile koşarak Azra'nın yanına geldi.
"Yalvarırım abla,beni ona verme! Çek vur öldür Ama beni ona verme!" Hıçkırıkları arasında konuşuyordu.
Azra, Dilhun'u arkasına aldı.
"Sen kimsin Lan? Evime bu şekilde nasıl gelebilirsin?" Aslan elindeki silahı babasına silah çeken adama doğrulttu.
"Karımı almaya geldim Aslan Ağa!" Dedi Cihangir.
"Ne karısı lan! SİKERİM SENİN BELANI!"bu sefer sinirlenen Afran Ağa olmuştu.
Adam kahkaha attı, aynı zamanda adamlarına işaret verdi.
Adamlar Dilhun'a yaklaştığın sırada Aslan, havaya ateş etti.
"ADAMLARIN ANCA BURADAN SENİN LEŞİNİ ALABILIRLER CİHANGİR!" Dedi.
"Ahmet Ağa, oğlun söyle izin versin! Biz gelin kızımızı alıp gideceğiz. Bir tatsızlık çıkmasın!" Cengiz Kurtuluşun söylediklerine Ahmet Ağa alayla güldü. "Sen buraya gelirken o tatsızlığı göze almışın Cengiz!" Dedi.
Dilhun ise bir yandan Azra'ya yalvarıp ağlıyordu.
"DILHUN!YETER! BENİMLE GELIYORSUN!" Dedi sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...