21

4.6K 217 71
                                    



                                   🕊
Benim için herşey onu görmem ile başlamıştı!. Sahi bu hikayenin başlangıcı neresiydi? Kendime sorduğum bu sorunun cevabını ben bile kendime veremiyordum! Küçükken bize geldiğinde beni hiç fark etmemiş olması mı? Yoksa benim o zaman küçük bir kız çocuğu olmam mı?

Aslan,Mavi gözlü adam! Ahmet Ağa'nın onu 14 yaşında kardeşi ile Amerika'daki yatılı okula göndermesi ile başlamıştı hikayemiz!

Burada sadece  Aslan'ken. Orada KAYA Olmuştu. Yer altı yer üstü hatta bütün kavramlar, sadece onundu! Ve Ben! 9 ağustos 2020 saat 00.59. Tamamen girmiştim hayatına. Küçükken burnumu sıkıp naber huysuz diyen adamın sahip olacağı tek Kadın'dım ben.

Sahi, hayat benden aldıklarını ve çaldıklarını ne zaman iade edecekti?

Bence çok yakında...

Azra SOYDAN BUNDAN SONRA ARTIK GERÇEKTEN SAHALARA İNMİŞTİ.

Yerde yatan Aslan'ın bedenine dokunduğumda teni buz kesmişti.

"Aslan,yalvarıyorum uyan!" Ellerime bulaşan kana baktım. Onun kanıydı.

"Afran! Araz, Siraç! Helikopter nerede kaldi! Sikecem onun belasını!" Aslan'ın sırtını çevirip elime gecen ceket ile tampon yapmaya başladım.

Bileğine elime alıp nabzina baktığımda var ile yok arası atıyordu.

"Siraç,Nazlı'ya haber ver! Hastanede ne kadar profesör doktor varsa hepsini bu ameliyatta istiyorum!" Dedim.

"Siraç!" Diye güçlü bir şekilde bağırdığımda Siraç soluğu yanımda almıştı.

"Tamam Azra,sakin ol! Kurtulacak merak etme!" Dedi.

"Etmiyorum Siraç! O yaşayacak!" Dedim net bir dilde.

"Nerde kaldi bu siktiğimin Helikopteri? O helikopterin pilotunu hastaneye iner inmez kovuyorsun Siraç! O ibneyi bir daha istemiyorum helikopterimde!"

"Az... Azra..." usulc duyduğum ses ile Aslan'a baktım. Mavi gözleri belli belirsiz açılıp kapanıyordu.

Ona doğru eğilip yanağina minik bir öpücük bıraktım."Aslan, merak etme yaşayacaksın! Seni bırakmayacağım!"

"Sa... San... Sana söylemem gereķ-" canının acısı ile baygilinlik geçirmişti tekrardan.

Azra kapıya doğru bakıyor helikopterin sesini duymak istiyordu.

Yaklaşık 2 dakikanın ardından helikopterin sesi duyulmuş içeriye doğru 4 adam girmişti.

"Efendim biz hazırız! Göturebiliriz!"

Azra ile konuşan adamlar Azra'dan onay aldıktan sonra yerde yatan Aslan'ı helikoptere taşımişlardı.

"Iyi olacaksın"

"O kurşun nereden geldi Siraç! Onu sıkan kimse bulacaksınız bana!"

Azra'nın gözlerinden deyim yerindeyse alev fışkırıyordu.

"Tamam bulacağız merak etme! Bu kadın ne olacak?" Siraç'ın, Azra'ya bakıp kurduğu cümleye Azra Gülerek cevap verdi. "Tek hücreli, hiç kimsenin bilmediği bir hapishanede ölecek Siraç! Ölecek!"
🦋

4 saat 23 dakikadır Ameliyathanenin kapısının önünde kapı ile bakışıp duruyordum.

3 profesör 4 de doktor vardı içeride.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin