BÖLÜM 20 SEZON FİNALİ KALBİN KARANLIK KÖR KUYULARI

12.7K 566 472
                                    

BÖLÜM YAYINLAMA TARİHİ ; 19 MART 2022

"Sen... Sen ne yaptın" Havin Hanım'ın acı çığlıkları bütün konakta avaz avaz yankılanıyordu.

Afran yanıma gelip elimdeki silahı almış Samet'e vermişti.

"Azra, Azra kendine gel!" Afran'ın beni sarsmaları ile kendime geldiğimde Aslan'ın yerde yatan bedenine baktım.

"Ben..." Gözlerimden akan yaşlar görüşümü bulandırıyordu.

"Tamam sakin ol, onu hastaneye yetiştireceğiz! Ölmeyecek!" Dedi.

Havin Hanım yerden kalktığı gibi soluğu yanımda almış güçlü bir tokat atmıştı. "Sen benim oğlumu öldürdün!"

Azra'ya atmak istediği ikinci tokatı atamamış eli havada asılı kalmıştı.

Maria'nın Aslan'ın yanına oturup ellerini tutmasına gözleri takılı kalan Ezgi soluğu kızın yanında almış saçlarından asılıp ona kuvvetli bir tokat savurmustu."SEN HAYATIMIZA GİRDİĞİNDEN BERI HERŞEY MAHVOLDU MARİA! ABIM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ! DEFOL GIT BU EVDEN! DEFOL!"Ezgi,Samet'e gözü ile isaret verdiğinde Maria gitmek istememişti.

"Hayır ölmedi! Aslan ölmedi! Nabzına bakın! Nefes alıyor!" Dedi.

Araz'ın Aslan'ın yanına çökmüş, nabzına bakmıştı. "Atmıyor!"Giydiği ceketi çıkartıp aldığı kurşun yarasına baskı yapmaya başlamıştı.

"Samet, Ambulans'ı aradınız mı?" Dedi.

"Aradık abi! Aradık gelmek üzereler!"

Ezgi,Azra'nın yanına gelmiş onu belinden tutmus destek olmuştu.

"Azra!" Azra tek bir kelime etmeden Aslan'ın yerdeki bedenine bakıyordu.

Samet, Maria'yı dışarıya doğru çıkarmak üzereyken Ambulansın siren sesi duyulmuş yaklaşık 2 dakika içerisinde içeriye sağlık çalışanları girmişti.

"Ateşli silah yaralanması, çok kan kaybetti!" Dedi Araz.

Doktor, Aslan'ın nabzına bakıp Araz'a baktı. "Nabız alamıyoruz! Şok cihazını getirin!" Dedi.

Şok cihazı geldiğinde kalbinin atması için müdahalede bulunmuslardi.

"Üzgünüm, maalesef geri dönderemedik! BAŞINIZ SAĞ OLSUN!" Doktorun söyledikleri ile Maria duyacaklarıni duymuş konaktan zorla çıkarılmıştı.

🦋

2 Gün sonra

"Siraç ne kadar güvenilir adam varsa hepsini 1 saat toplanti salonunda görmek istiyorum! Özellikle biliyorsun!" Deyip konuşmayı sonlandirdim.

Kapım tıklatılmış içeriye Esra girmişti.

"Efendim,bu güller size! Ne yapalım!"dedi.

Ellerindeki demete baktım. "Her zamanki gibi Esra! Çöpe atabilirsin!"

Mesaj sesi ile telefonumun kilidini açıp gelen mesaja baktım.

Siraç; Biz hazırız!.

Odamdan çıkıp asansöre yöneldim.

17. Kata bastim ve asansör yukarıya doğru çıkmaya başladı.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin