BÖLÜM 28 GEÇMİŞİN PERDE ARKASI!

484 38 3
                                    

"Seni o kadar kolay öldürmeyeceğim Glory! Benden aldığın her bir can için her bir parçanı keseceğim. Canlı canlı parçalara bölüneceksin! Anladın mı beni?" Dedi Aslan

Şu an Aslan'a ait bir depodaydık. Alex'in elleri kolları bağlı bir şekilde sandalyede oturuyordu.

Aslan siyah ceketini çıkardı Poyraz'a uzattı.

Siyah gömleğinin kol düğmesini çıkarıp cebine koydu. Kollarını katlamaya başladı.

Ve sonra bir sandalye çekip tam Alex'in önüne oturdu.

Bir bacağını diğerinin üzerine attı.

"Anlat lan orospu çocuğu tüm planı anlat!" Aslan durmadan Alex'in yüzüne yumruklarını geçiriyordu.

"Abi, tamam bırak öğrenemeden ölecek adam!" Poyraz, Aslan'ı Alex'in yanından çekmişti.

"Anlat lan!"

Alex çok çirkin bir kahkaha atıp başladı anlatmaya. "Seninle burada Üniversite okuyorduk hatırladın mı dostum, sen her işin en iyisini yaparken ben sadece seni izlemekle yetiniyordum! İşte o zamanda bu zamana senden nefret ettim. Senin sahip olduğun, olacağın Her şeye sahip olmak istedim. Sen Mardin'e gittiğinde bende arkandan geldim, iz bilmiyordum ama çat pat Türkçe konuşuyordum. Sora sora sizin evi öğrendim. Başladım seni izlemeye!"

"Sapık mısın lan sen amına koyduğumun çocuğu" bu sefer küfür eden Poyraz'dı.

"KESME POYRAZ!"dedim sert bir şekilde.

"İşimiz bitsin ben onun bir taraflarını kesecem yenge!"

"Tamam kesersin"

"Sonra, Aslan'ın evde olmadığı bir gün sen geldin konağa! Kumral saçların, masmavi gözlerin giydiğin lacivert elbise tenine o kadar yakışmıştı ki! Asıl niyetimin Aslan olduğunu bir an unutmuş sana odaklanmıştım." Aslan duyduğu kelime ile Alex'e bir yumruk daha geçirmişti.

"Vur Aslan KAYA VUR! Ama bu benim fikrimi inan zerre değiştirmeyecek! O günden sonra araştırdım seni! Aslan'a aşık olduğunu öğrendim. Ve devreye kızkardeşimi soktum! Çünkü onun saplantılı bir manyak olduğunu en iyi ben biliyordum! Araştırdım seni Azra, resimlerini çektim! Bazı  geceler sana benzeyen kadınlarla beraber oldum! Ve onu Aslan'mış gibi yansıttım sana!"

"Ne yaptın ne yaptın!"

Midem gerçekten bulanmıştı! Duyduklarıma karşı midem bile tepki veriyordu.

"Hastasın sen! Gerçekten hasta!" Dedim bağırarak.

"Duydum ki Aslan, Azra'yı İstanbul'da bir partide görmüş, ona aşık olmuş! Harekete geçtim. Antalya'ya gideceğini duyunca planımı yaptım! Hepsinden önce eski fotoğraflardan birisini tuttum Azra'ya gönderdim, daha sonra Maria ile buluşmasını sağlayıp fotoğraflarını çektirip basına ulaştırdım. Onlarda yayınladılar! O gece barda seni izliyordum! Tam yanına geleceğim sırada Aslan benden önce davrandı! O seninle geceyi geçirdi!"

Aslan sinirli bir şekilde güldü "Tüm sen bu planları yaparken sence ben uyuyor muydum Alex? "

2020 HAZİRAN

"Aslan" Dedi Poyraz elindeki kadehi uzattı arkadaşına.

"Sağol kardeşim" dedi Poyraz'ın uzattığı bardağı alıp kafasına dikti.

"Yavaş kardeşim hızlı gidiyorsun" dedi

"Yarın Istanbul'a gitmem gerekiyor Poyraz, abim ne zamandır bu proje için çalışıyor." Dedi Aslan elindeki boş bardağı uzanıp ortada duran masaya bıraktı, oturduğu yerden kalktı.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin