BÖLÜM YAYINLAMA TARİHİ; 2 ŞUBAT ÇARŞAMBA
Düzenleyip Yayınlama Tarihi; 30 EYLÜL 2022
Şaşkınlıkla Aslan'a baktım.
"Ne diyorsun?Ne kaçırması? Ne Maria'sı?"
Aslan oturduğu yerden kalkti.
Ceketini düzeltti ve önündeki düğmesini kapatıp yanıma doğru geldi.
"Doğru duydun,Maria Yok! 1 haftadır haber alamıyorum. Nereye gittiğini araştırdılar ama bulamadılar!" Dedi .
Bende oturuduğum koltuktan kalkıp yanına gittim. Ceketinin omuzlarını düzelttim. Yakasınin kenarlarınida düzelttim. "Sende gideyim bir nikahlı karıma sevgilimin yerini mi sorayım dedin? Benimle ilgilenirken doğru, onu ihmal ettin oda çekti gitti! Seninde işin zor valla Aslan Ağa! Ne demişler iki cambaz bir ipte oynamaz! Ben kaçırmış olsaydım ki, bu imkansız şuan yanında değil karşında olmuş olurdum!Sevdiğin kadını benim yanımda değil, kendi kalbinde de bir ara istersen, çünkü seviyorsan arada kalmazsın!" Dedim.
Yerime geçip oturdum. "Başka sorun yoksa çıkışı biliyorsun, çalışmam gerekiyor!" Dedim.
"Ben kalbiminde, akliminda kimde olduğunu gayet iyi biliyorum Azra Soydan, sen merak etme! Ama onu sen kaçırttıysan işte o zaman benden KORK! ÇÜNKÜ YAPABILECEKLERIMI TAHMIN BILE EDEMEZSIN!" Dedi.
Azra buna işte çok güldü "Şuana kadar onu ben kaçırmış değildim AMA ŞUANDAN SONRA ILK İŞİM O OLACAK! Neden biliyor musun? Ne yapacağını görmek istiyorum! Şimdi çıkışa alalım sizi!"
Azra, Aslan'ı odasından kovduğunda ilk işi Siraç'ı aramak olmuştu.
"Siraç bana o kadının hangi deliğe girdiğini buluyorsun!"
"Sen onu şikayet etmemiş miydin? İçeride değil mi o?' Dedi.
"Değil, şikayetimi geri çektim. Ama şuan konu o değil, o kadın 2 haftadır ortada yok nerdeyse Siraç! Aslan benden şüphe ediyor, ama ben onun nerede olduğunu bilmiyorum! Hadi sen işini yap!" Dedi
Telefonu kapatıp, çantasını, tabletini alıp ofisinden çıktı. "Ezo, bütün toplantıları iptal et! Çok önemli olanları Hazar ve Fatih Bey'e devret. Saat 3 deki toptancılar ile olan görüşmeyi Hakan abime pasla! Benim çok acil çıkmam gerekli!"
"Tamam Azra Hanım!" Ezo elindeki tabletten bütün toplantıları iptal etmisti.
Azra daha fazla oyalanmadan şirketten çıkıp arabasına bindi.
Yolda Siraç ile konuşmuş Maria'nin nerde olduğunu bulamadığını söylemişti.
Boş Yolda sağa çekti ve Aslan'ı aramaya karar verdi.
Telefon uzun uzun çalmıştı ama açan olmamıştı.
"Bir bu eksiki!"
Kontağa basıp tekrar arabayı çalıştırıp konağa sürdü.
🦋"Hoşgeldiniz Hanımağam, Aslan Ağa sizi yukarıda bekliyor!" Samet'ten Duyduklarım ile yukarıya çıktım.
Odaya girdiğimde Aslan beni bekliyordu
"Hoşgeldin, Karıcim!" Elindeki viski bardağı ile üzerime doğru yürümeye başladi.
Dibime kadar geldiğinde çok fazla alkol kokması midemi bulandirmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...