BÖLÜM 7

18.7K 680 150
                                    

BÖLÜM DEĞİŞTİRİP YAYINLAMA TARİHİ; 14 AĞUSTOS 2022 PAZAR. 18.05

BOLCA YORUM VE BEĞENİ...

DESTEKLERINIZI ÇOKCA BEKLİYORUM...

KEYIFLI OKUMALAR
  

VE BENI TAKIP ETMEYI UNUTMAYIN...

                              💫

Yeni bir hayat ,yeni bir düzen.

Evlilik, iki Kişinin kuracağı yeni bir hayat.

Evliliğe ne kadar hazırdım bilmiyorum. Zamanla alışır mıydım da bilinmez doğrusu.

Gelin arabasına binmiş düğünün yapılacağı otele doğru gidiyorduk.

Gergindim doğrusu, bulanık ve hissizdim.

"Azra, iyi misin?" O kadar dalmışım ki Aslan'ın sesi ile irkildim.

"Korkuttum mu seni? Özür dilerim. " Dediğinde tırnaklarımı etime geçirmiş olduğumu fark ettim.

Bakışları elime gittiğinde ağzının içinden bir küfür savurdu.

Elimi diğer elimin işkencesinden kurtardığında "Bu kadar gergin olacağını fark edemedim. Sakin ol. Elini deşmişsin bildiğin " dediğinde gözlerimi ondan ayırıp acıyan elime baktım.

Haklıydı, tırnaklarım uzun olduğu için geçirmiştim vede kanatmıştım.

"Demir peçete ver buraya" dediğinde öndeki korumadan bir peçete almış kanayan elimi silmişti.

Gelinliğime Gözüm çarptığında bir kaç damla kan olduğunu gördüm.

"Kahretsin ya, gelinlik kan olmuş. Islak mendil varmı?" Sorum üzerine öndeki koruma ıslak mendil uzatmıştı.

"Buyur yenge" deyip bana ıslak mendili uzattığında önce şaşırıp sonrada elinden aldım.
Elinden alıp sildiğimde neyseki hemen çıktı.

"Fark etmedim Aslan. Bana öyle bakıp durma. İyice geriyorsun beni." Aslan her an beni yiyecek gibi bakıyordu.

"Kendine bir daha zarar verirsen seninle çok başka bir şekilde hesaplaşırız Azra ve inanki çok pişman olursun"

Tam ağzımı açıp birşey diyecektim ki araba durmuş ve otele gelmiştik.

Önden korumalar inip kapının girişinin güvenliğini sağladiğında bizde arkasından inip içeriye geçmiştik.

Aslan tutmam için elini uzattığında mecbur uzattığı elini tuttum. Ve onunla birlikte yürümeye başladık.

Kalbim bu sefer daha başka atıyordu. Heyecan,gerilim ve endişe vardı.

Bizim için hazırlanan odaya geçtiğimizde karşıdaki koltuğa oturmak istediğimde Aslan yardım edip kendinde yanıma oturdu.

Kapının çalınması ile içeriye gülüşerek Nazlı ve Kerem girmişti. Bunlar benim yokluğunda nasıl bu hale gelmişlerdi acaba?

Nazlı yanıma gelip destek olduğunu belli etmek için elimi tutup sıkmıştı.

"Ben her zaman seninleyim güzelim. Sakın kendini evlendin diye yanliz hissetme olur mu?" Deyip minik bir öpücük kondurdu yanağıma.

"Enişte Bey, bu kızı üzersen klişelerine girmeyecem. Çünkü Azra üzülmez gerekirse üzer. Yani kendine dikkat et olur mu?" Deyip ufak bir kahkaha attı ve karşıdaki masadan bir bardak meyve suyu alıp içmeye başladı.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin