BÖLÜM YAYINLAMA TARİHİ; 26 ŞUBAT 2022 CUMARTESİ
BÖLÜM DEĞİŞİRİP YAYINLAMA TARİHİ; 30 EKİM PAZAR 2022
Patlamanın sesi ile konaktaki bütün adamlar etrafımızda etten bir duvar örduklerinde Aslan'ın mavi bakışları koyu lacivert olmuştu.
"Abi, yenge! Iyi misiniz?" Samet Yanımıza gelmişti.
"10 saniye Samet! SADECE 10 SANIYE İLE KARIM ŞUAN HAYATTA!!" Öfkeli bakışları ile Samet gerekeni anlamıştı.
"Azra, güzelim iyi misiniz? Bir yerinde birşey yok değil mi?" Diye telaşla gözleri üzerimdeydi.
"Sakin ol,merak etme iyiyim ben! Bir yerime birşey olmadı!" Dedim onu sakinleştirmek için elim ile yüzune dokundum.
"Sikecegim böyle işi!"
Konağın önüne 6 adet siyah Range Rover Girdiğinde içinden 30a yakın adam inmişti.
Samet onların yanina gittiğinde emirler vermiş hepsi gerekeni uygulamak adına yerlerine geçmişlerdi.
"Neler oluyor Aslan, bu adamlar neden burada?" Dedim.
Aslan benim elimi sıkıca tutmus bırakmak istemiyordu. "GÜVENLİK için güzelim, sen merak etme, senin kılına zarar gelmeyecek!" Dedi.
"Ben kendimi korurum Aslan Ağa,bu kadar adama gerek varmı?"
"Seni, sana bırakırsam emin ol iyi şeyler olmayacak Azra Özdemirhan!" Dedi sitemle.
Gözlerindeki korkuyu iliklerime, vücudumun her bir zerresine kadar hissetmiştim bu gece!.
Hatta, beni gögüsüne çektiğinde kalbinin atış hızı o kadar yüksekti ki, ben bile korkmuştum açıkçası.
Kollarımı ona sarıp sarmakta tereddüt etsemde yapamamıştım. O bana kollarını sardığında tepkisiz kalmıştım.
Usulca benden ayrıldığında gözlerime baktı. "Toplantıya gidecek misin?" Dedi sakin bir ses tonu ile.
Ona cevap vermeden çantamdaki telefonum çalmaya başladı."Buna sanırım bakmam gerekli Aslan Ağa! Yoksa Tüm Dünyayı şuan burada toplar!" Dedim.
Telefonu elime aldım sakince aramayı cevapladım. "Efendim Siraç?"
"Azra, neler oldu? Sen iyi misin?" Dedi telaşla.
Bana bakan Aslan'a döndüm. Gözlerini bir saniye bile üzerimden ayırmıyordu.
"Iyiyim, küçük bir patlama sadece merak etme!" Dedim onu sakinleştirmek için.
"Ilk uçakla geliyorum Mardin'e,sonra seni alıp İstanbul'a geleceğim! Yeter! O adamın yanında güvende değilsin!" Dedi.
Durduğum yerden biraz uzaklaştığımda bütün korumalar yönünü bana çevirmişlerdi.
"Sakın Siraç! Gelmiyorsun! Gelirsen herşey mahvolur! Gelme!" Dedim.
Onu ikna etmek için biraz uğraştıktan sonra en sonunda ikna olmuştu.
Aslan'ın yanına doğru gittim. "Toplantıyı iptal ettim. Gitmeyeceğim."
Bana dogru yaklaşıp elini açıkta kalan belime attı. "O zaman konağa geçelim mi?" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...