Aslan'ın saniyeler içerisinde yanıma gelip kucağına almasıyla bir olmuştu."Baba oluyorum!"
Kulağına eğildim "Sakin ol sevgilim hamile değilim! Planın ufak bir parçası! Ama çaktırma devam et sevinmeye!"
Aslan güçlü bir yutkunuş gerçekleştirmişti. Beni kucağından indirmiş bedenine sarmıştı." Ne planı sevgilim? Neyden bahsediyorsun?"
"Hamile olsam burada bunca çakalın içinde açıklayacak değilim! Düşmanlarına kim haber uçuruyor onu öğrenmek için yaptım! "
Şuan hamile değildim! Ama kimin ne olduğunu öğrenmek istediğim için söylemek zorundaydım.
"Böyle plan mı olur Azra ya! Çok üzüldüm!"
Aslan'ın suratı düşmüştü.
Alex yanımıza gelip bizi tebrik etmiş ve partiden ayrılıp gitmişti ve yanında diğer kız kardeşinide götürmüştü.
Bazı misafirlerin bizi tebrik edip yanımızdan ayrılması ile kısa süre içerisinde parti dağılmıştı. Ve gece son bulmuştu.
💐
Kalbin derinlerindeki kör kuyu içerisinde kalmış gibi hissediyordum. Derince bir nefes aldım. Ağzının içine silahımın namlusunu soktuğum adamın bir şekilde konuşmasını bekliyordum yani umut ediyordum."Konuşacak mısın orospu çocuğu! Seninle iş birliği yapan kimdi!"
Adam söylememek için kafasını çeviriyordu. En sonunda silahın emniyetini açtığımda adam korku dolu gözler ile bana baktı."Sanırım konuşacak!" Dedi Siraç keyifli bir biçimde!
"Konuşmasa bizde beynini patlatırız!"
Silahı ağzından çektiğimde adam rahatlamış bir ifadeye bürünmüştü. "Londra! Emir aldığım adam Londra'da orada yaşıyor, çok güvenlikli bir malikanesi var! Ama sadece oda üstünden emir alıp bana emir verdi. Biz sadece bu oyunun küçük piyonlarıyız! Kaya çok güçlü ve herkes onun sahip olduklarına sahip olmaya çalışıyor Azra! Size yardım edebilirim ama Arjantin'deki karımı ve oğlumu güvenliğini sağlayabilirsen!"
Elimdeki silahın emniyetini kapatıp belime koydum.
"Merak etme, ailenin güvenliğini sağlayacağımdan emin olabilirsin! Şimdi anlat o adam kim!"
💐
"Tamam, e haydi planimiz ne anlat!" Dedim.
Siraç planimiz hakkinda kısa bir özet geçip bilgilendirmişti.
Herşey tamda istediğim gibi ilerliyordu.
Sessiz ve yavaş.
🦋
Önce simsiyah pantolonumu giydim, sonrasında siyah cropu.
Siyah deri ceketimide giydiğimde kendimi beğenmiştim.
Bacağıma taktigim kemere 3 tane bıçak yerleştirdim.
Bolca yedek kurşunda aldığımda hazirdim.
Siyah Güneş gozluklerimide taktığımda, kopacak kiyamet için hazirdim.
"Hazır misin Hanımağam?" Siraç'a tek kaşımı kaldırıp baktim.
"Ben hazırım peki onlar?"dedim.
"Bence senin gazabına kimse hazır değil Soydan Kızı!" Dedi Siraç.
Güldüm.
Evet hak edene hak ettiğini vermek gerekli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZRA BERDEL
ActionBU ALIŞMIŞIN DIŞINDA BIR BERDEL HIKAYESIDIR... ONLARINKİ BASİT BIR BERDEL DEĞİLDİ; BERDELLE BAŞLAYAN BIR HIKAYEYDI... Azra Soydan; Soydan Aşiretinin En Güzel Kızı. Babası Celal Soydan'ın biricik prensesi. Aşiretin Göz Bebeği. Gözü Kara Azra... Aslan...