BÖLÜM 12

14.9K 612 143
                                    

BÖLÜM YAYIN TARİHİ; 29 ARALIK 2021

BÖLÜM DUZENLEYIP YAYINLAMA TARİHİ. 14 EYLÜL 2022 ÇARŞAMBA.

BENI TAKIP ETMEYI YORUM YAPIP BEĞENMEYİ LÜTFEN UNUTMAYIN...

KEYIFLI OKUMALAR.

💫

Bazen yapılanlar ve yapılacak olanlar karışır mıydı hayatta?.

Yada yapmak istenilen ama yapilamayanlar?

Bazı olaylar içimizde bir yara olarak kalmaya devam edebilirdi...

Hatta benim için edecekti de...

Üzerime doğru eğilen adama dik dik baktım.

Dişlerimi birbirine sürtüp hatta çenemi sıktım.

Hayir, kendisi her boku yerken sorulmuyordu ama gelince neden bu kadar merak konusu oluyordu?

"Pardon? Sen bu hesap sorma olaylarını fazla abarttın farkında mısın? Farkında olduğunu düşünmüyorum olsaydin bence, burada bu şekilde bu vaziyette" işaret parmağımı yüzüne doğru salladım. "SORMAZDIN! YANI SORAMAZDIN!" Onu üzerimden yitip açılan yarama aldırış etmeden yataktan kalktım.

"Ne yani? Bana iyi davranın, kucağına aldın buraya getirdin diye, hatta üstüne birde pansuman yaptın diye kendini birşey mi sandin Aslan? Ben sana soruyor muyum? O kadın ne hakla seni arayıp gecenin bir yarısı evli adamı yanına çağırıyor diye? Soruyor muyum? 2 haftadır sen neden eve gelmiyor kimin yanında kalıyorsun diye? Soruyor muyum hayatında başka bir kadın varken yanında çıplak olmama rağmen bana neden yiyecek gibi baktığını? SORUYOR MUYUM ASLAN AĞA! HI?"

Hızlıca yanıma yaklaşıp kolumdan tuttu ve beni sertce kendine çekti. "Söyle o zaman istediğim gece klüplerini nasil aldın? ORAYI İSTEDİĞİMI NEREDEN BİLİYORDUN?"

Yutkundum.

Kokusu başımı gözleri hayatımı etkiliyordu.

Bana bu kadar yakın olması kalbimin teklemesine neden oluyordu.

"BİLMEN GEREKEN KONULARI BİLDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM ASLAN ÖZDEMİRHAN! GERISININ SENI İLGİLENDİREN BİR KONU OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM.!"

Gözlerini sinirle benden kaçırdı.

Derin bir nefes alıp boşta kalan elini sımsıkı sıktı.

"BENİMLE OYUN OYNAMA AZRA!"Sesini yükselttiğinde sınırlarımızı artık çokça açmıştık artık.

"KOLUMU BIRAK!"

Sinsice güldü.

"SANA KOLUMU BIRAK DEDİM! BENI HIC BİR ZAMAN İKİLETME ASLAN! ÇÜNKÜ" LAfimı bitirmeden koluna sertçe kolumu geçirdim.

Karın boşluğuna attığım yumrukla neye uğradığını sasirsada tepki vermemeye özen gösterdi.

"Çünkü ben sana benden izinsiz dokunma dedim. Nasıl aldığıma gelecek olursak cok merak ediyorsan söyleyim. Ben bir SOYDAN'ım. Benim hakkımda ne biliyorsun ki, Nasıl öğrendiğimi merak ediyorsun? Etme! Beni merak etme!" Karnıni tutuyordu.

Karnını tutmaktan vazgeçip dikleşti. "Beni bu şekilde vazgeçirebileceğini mi zannediyorsun? Ama üzgünüm küçük Hanım yanılıyorsun!" Yanıma doğru yaklaşti.

AZRA BERDEL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin