Bell szemszöge..
-Hogy merészeltél tőrpének nevezni!!! - ordítottam neki. Láttam arcán a meglepettséget.
-Mert meg tehetem. - szólt vissza és lépett egyet felém.
-Egyáltalán nincs jogod hozzá seggfej. - ezzel dühöt vettem észre a kék szemeiben ahogy ki mondtam e szavakat.
Még közelebb jött hozzám és ezzel el érte hogy még egy könyvet vágják hozzá.
Kissé félelmetes volt mivel sokkal de sokkal nagyobb termete van az enyémnél de hát én se a félelemről vagyok híres.-Neked se lett volna szabad ki gúnyolj engem. - vonta fel a szemöldökét és még közelebb lépett.
Hátrálltam egyet és hátam találkozott a könyves szekrénnyel. Ott állt előttem pár centire, kezei fejem felett a polcot markolták és annyira le hajolt hozzám hogy éreztem lehelletét a fejemen.-Azt hiszed meg ilyedek?! - kérdeztem érzelem mentes hangon.
-Lehet jobban járnál kis törpe! - kissé pszichopata fejet vágva mondta az arcomba.
-Meg mondtam ne hívj tőrpének seggfej! - mondtam dühösen és fél pofoztam. Egy óriásit ütött a könyves polcba, amitől le esett egy csomó könyv.
Aztán hirtelen ajkait az enyémre tapasztotta. Ajkai puhák és kelemmes érzés kerít magába tőle. Vissza csókoltam ekkor fel kapott az ölébe és folytattuk tovább.
Valami susmutolást hallottunk és hirtelen fájdalmasan földet értem. Eltűnt. Egyik pillanatról a másikra.
Ekkor Isaac-et pillantottam meg a két könyves szekrény között.
-Hát te meg mit csinálsz a földön kislány. - nézett rám perverzen.
-Senmit! - mondtam ingerülten. -Inkább segíts a helyükre rakni a könyveket. - parancsoltam rá.
Bólintott és segített. Igaz ha nem így tett volna, akkor még nyúztam volna.
Kurva sok könyv hevert a földön S mindegyiket a névsor szerinti helyükre kellet tenni. Mire be fejeztük be sötétedett. Az a hülye kellet volna össze szedje nem mi, mert ő csinálta.Amint az utolsó könyvet tettem a helyére indultam ki a szekrények közül de Isaac vissza rántott.
-Maradj még picinyem! - tekintetétől kirázott a hideg.
Válaszul kapott egy boxot és tökön rúgtam. Ott rogyott össze előttem, ezzel én hátat fordítottam neki és ott hagytam had szenvedjen.
YOU ARE READING
A rejtélyes pszichopata
Mystery / ThrillerEgy 17 éves lanyról szól, akinek élete fenekestül felfordul...