^ dokuz ^

75 26 9
                                    

Yurin

Odadan çıktım ve hemen Mingyu ile Minji kapının önünde beni bekliyorlardı.

"Ee, nasıl geçti?" diye sordu Minji. "Valla ben kendime güveniyorum- sanırım. Yani o kadar da kötü geçmedi aslında. Sadece onca kişi arasından en iyisi miyim de seçileyim bilemiyorum."

"Öyle söylemesene lan it. En iyisisin tabii ki! Benim Yurin'im en iyisi arkadaşlar dağılın. Seçileceksin bak gör, seçilemezsen de kendi kayıplarıdır malların, siktir edersin canım." dedi Mingyu.

"Bak Mingyu haklı Yurin. Gerçekten çok yeteneklisin ve uyumadan, spor yaparak, çalışarak, sesini en iyisi için zorlayarak sonuna kadar çalıştın. Bundan sonra seçilmezsen de en iyisini yaptığına emin ol ve üzülme tamam mı? Performansın eminim mükemmel olmuştur!" dedı Minji.

Minji'ye karşılık sadece "Umarım." diyebildim ve kahvaltı etmek için eve doğru yola koyulduk.

"Woaa, ellerinize sağlık hanımlar! Çok güzel gözüküyorlar yalnız hee." Mingyu mu aç midesi mi konuşuyor emin olamadım o an. Birlikte gülüşüp eğlenerek havadan sudan ne olursa muhabbet etmeye başladık.

Her ne kadar rahat da gözüksem sonuçları çok merak ettiğim için fazla heyecanlı ve huzursuzdum. Akşam olmuştu bile ve bizde kalmalarını, film açıp mısır palatabileceğimizi söyledim. Evet belki 1 haftada 6 kilo vermiş olsam ve sağlıklı olmasa da -ki ayrıca kısa sürede ikidebir kilo alıp vermek de pek sağlıklı değil. Yine de sakinleşip kafamı rahatlatmak istediğim için davet ettim onları ve kabul ettiler.

Birlikte film izledik ve sabahın köründe uyuduk, öğlen uyandığımda da kahvaltı hazırladık ve yiyip dışarı çıkıp yürüyüşe yapma kararı aldık.

Evden çıktık ve muhabbet ede ede yürüyorduk. Ve telefonuma bir bildirim geldi.

Yeni Mesaj!

HYBE ENTERTAINMENT
Merhaba Bayan Park Yurin, Dün katılmış olduğunuz TXT ile MV çıkartma fırsatı için olan seçmelerden aldığınız düzeyi haber vermeliyim. Kazandığınız düzey .......

Yazar: Bu arada kendi kendime dedim ki; "Tek seçmede direkt MV için seçmek saçma olur stajyerlik seçmeleri için bile 2 seçme oluyor. (Seçilenler arasında seçmeler.) Bari bir düzey verilsin katılanlara, yani A, B, C, D, E, gibi. Öyle C ve üstü alanlar için bir seçme daha olsun yavaş yavaş verimlice elemek istemişler kişileri yani anlayacağınız.
Bu arada arkadaşlar öyle şirketim falan yok saçma geliyor olabilir ama yazar da değilim elimden bu geliyor yani o yüzden okuyup yıldızayın ve umarım beğenirsiniz.

-
Benim yazar da değilim paranteze şaka mı
(hâlâ değilim)

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin