^ on üç ^

57 27 0
                                    

Yurin

Stüdyoda dans çalışan son iki kişi kalmıştık ve diğeri benden de önce gelmişti. Çok da yetenekliydi. Tanrım kazanma şansım çok düşük..

Sarı saçlı olan ayağa kalktı ve konuşmaya başladı. "Biriniz 8, diğeriniz de 9 saattir burda. Biz de 11 saattir burdayız arkadaşlar. Bence bu kadar çalışmanız yeterli. Zaten yeteneğinize güvenip diğer iki stüdyoya değil buna geldiniz. Artık hava da karardı. Hepimiz eve gitsek nasıl olur?"

Woa ne ara 8 saat oldu bilmiyorum ama tamamen terlediğimi durunca anladım. Ara vermediğim için fark etmemiştim. İyiki sırt çantası almışım ve içine sweat koymuşum diye kendimi tebrik ettim. Saat akşam 8.37 olmuştu ve her ne kadar yaz da olsa sıfır kollu crop ile donardım.

Çantama yönelip sweatimi alıp giydim. Diger kişi de çantasını alıp direkt çıkmıştı. Üyeler de yavaş yavaş kalktı ve ben çıkarken onlar da çıktı.

Üyeler yanıma geldi ve biri konuşmaya başladı "Merhaba ben Yeonjun, arkadaşlarım senden biraz bahsetti. Şarkı olarak neden Blue Hour'u seçtiğini sormak istedik. Yani o stüdyodaki herkes bizim son şarkımız olan Frost şarkısının dansına çalışıyordu da." diye sordu.

"Ben en çok hoşuma bu kareografi gittiği için bunu seçtim. Bence bir dansı seçme sebebim en son çıkan şarkı o olduğu için olmamalı. Bu şarkının dansı benim daha çok hoşuma gitti o yüzden yani." dedim. Yeonjun anladığını belirtir şekilde kafasını salladı. Kapıya gelmiştik, Mingyu hava karardığı için gelip beni alacağını söylemişti.

Onlar da tahminen araba bekliyorlardı ki gitmemişlerdi. Mingyu'nun geldiğini görünce dönüp onlara selam verdim ve onlar da bana verdi. Daha sonra da arabaya bindim.

"Oha sana el salladılar!??!!" diye bağıran Mingyu'ya dönerek, "Bi' böğrümesene mal, evet el salladılar hatta Soobin ile el sıkıştık ve Yeonjun da bana gelip soru sordu." dedim ve ağızı açık bir şekilde bana baktı.

"Anlat!" dedi yüksek sesle yine bağırarak. "Bağırma demedim mi lan ben? Zaten 8 saattir aralıksız Blue Hour dinliyorum amına koyayım kulaklıkla! Kulak kalmadı kulak! Neyse geçerken Minji'yi de al, bize geçelim, bizde kalalım." dedim. Mingyu da onaylar şekilde ses çıkarttı ve yola devam ettik.

Daha sonra da Minji'yi de alıp eve geçtik ve ben de bunlara bütün olanları anlattım. İki şapşalın da ağzı açık kaldı, ne büyük olayı olduysa artık.

Sonra biraz daha öyle ne olursa konuşmaya devam ettik. Minji bana yarın için giyeceklerin şarkıyla uyumlu olmalı diyerek kıyafet seçti ve onlarla uyumlu bir oje sürdü.

Geç olunca da yatıp uyumaya karar verdik ve yattık.

-
kendimi siddetle kiniyorum cok kotu yazmisim
(her an tekrar silebilirim)
070524

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin