Beomgyu "Kareografiye ne zaman başlarız?" diye sordu. Soobin de "İsteyen varsa birlikte melodi işini halledelim?" diye sordu.
"Ben çok isterim, bu etkinlik için olan seçmelerde şarkı sözüm ve melodiyi ben yapmıştım, yardım edebilirim bence." dedim ve gülümsedim.
Soobin de bana gülümsedi ve "Tamamdır." dedi. Kai de "Hyung ben de geleyim, yardımım dokunur." dedi ve gülümsedi.
Soobin de "Güzel, başka isteyen?" diye sordu gülümseyerek. Taehyun da tam elini kaldırmış bir şey söyleyecekti -ki bu tahminimce bize katılmak içindi- ama Beomgyu "Ben biraz kilo almış olabilirim de, ehe. Koşuya çıkacağım o yüzden, yani benden pas." diyince hızla elini indirdi ve "Aa, ben de koşuya çıkacaktım bak." dedi.
Yeonjun da "Ben de mi sizinle koşuya çıksam acaba, hmmm?" diye sordu Yeonjun, baş ve işaret parmaklarını çenesinde gezdirerek düşünür gibi yaptı. Taehyun ise hızla "Sen koşmayı sevmezsin ki Hyung." dedi dişlerinin arasından biraz da tıslarcasına.
Yeonjun ise onun bu haline kıkırdadı ve "Tamam, tamam. Gelmiyorum ben." diyip sırıttı, sonra da Taehyun'a göz kırptı.
Soobin oturduğu yerden kalkarak, "Ee, bari biz de müzik odasına gidelim." dedi ve kalkıp odaya doğru yürümeye başladı. Kai ve ben de bir şey demeden Soobin'in peşinden yürümeye başladık ve müzik odasına girdik.
Sözlere de dikkat ederek işe koyulduk, işimiz akşam dokuz sularında sonunda bitti. Kai oturduğu yerde gerinerek "Belim ağırmış ya.." dedi. Soobin de onu onaylayan mırıltılar çıkarttı ve bize dönerek "Şimdi söyleyip uymuş mu diye bakma zamanı. Benim biraz boğazım ağrıyor o yüzden siz söyleyin ve ben de siz söyledikçe uymayan yerlerde oynamaya yaparım." dedi.
Anlayamamış bakışlarla ona ona baktım ve o da konuşmaya devam ederek "Kai sen vokal kısımları al, Yurin sen de duyduğuma göre güzel rep yapıyormuşsun duyalım şu repini hem." dedi ve sırıtarak devam ederek "Nakarat kısımları da beraber söyleyin de sesinizin uyumunu görmüş oluruz." dedi.
Ses egzersizi bile yapmadım ama ben.. Hadi bu çocuk ses eğitimi bile aldı o iki ses yumuşatması şeysi yapar yeter, ben ne bok yicem?
Kai de mini bir kaç ses egzersizi yapıp sesini yumuşattıktan sonra söylemeye başladı. Sesi etkileyici...
Ne diyorum ya ben? Kendine gel Yurin..
Söyleme sırası bana gelince ben de söylemeye başladım, gerek o, gerek ben, gerek beraber söyledik ve şarkı bitti. Daha sonra bir çift alkış sesi duyduk. Biri Soobin'e ait, diğeri de kapının önünden, sağ tarafımızdan bizi videoya almış olan Yeonjun'a aitti.
Kai ve ben gülümseyip Yeonjun'a da el sallayarak selam verdik. Yeonjun'un videoya çektiğini hatırlayınca "Şey, o videoyu benim de alabilme şansım var mı? Numaran konusunda endişen varsa Bluetooth ile de atabilirsin? Nasıl oldu bakmak istiyorum da." dedim ve gülümsedim.
Yeonjun da bana gülümsedi ve "Numaranı söyle bakayım." diyerek telefonunu eline aldı. Tereddüt bile etmedi? Daha önceden araştırılıyor herhalde böyle şeyler, bilemiyorum?..
Telefon numaramı verdim ve videoyu bana gönderdi, biz de Beomgyu ve Taehyun eve girince salona geçtik ve film izlemeye karar verdik, yapacak bir şey yoktu çünkü.
Beomgyu Taehyun lavaboya gidince Yeonjun'un yanına gidip kulağına bir şeyler söyledi ve Yeonjun de imalı imalı ona bakıp onu reddetti, Beomgyu da "Yaa, lütfeeeeenn~" diye ısrar etti.
"Yavrum, nasıl yardımcı olayım ben bilmediğin bir yere giderken giyeceğin şey için? Daha sen bilmiyorsun ben nerden bileyim aa." diyerek tekrar reddetti Yeonjun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my love - kkh ✓
FanfictionYurin: Siz ciddi misiniz?? Cinsiyet farketmeksizin derken sayın bang? . :: txt au :: :: +yeonbin, +taegyu ::