Minji
Hızlıca duşa girdim ve güzelce duş aldım. Amacım Jung-Woo için güzel gözükmek değildi, sadece beni toparlanmış ve güzel görmesini istiyordum. Ondan sonra daha güzel bir hayatım olduğunu görmesini istiyordum.
Sung-Hee oda arkadaşımdı evet ancak Jung-Woo'ya kur yaptığını daha önce de fark etmiştim. Jung-Woo'nun dediği de doğru olabilirdi ama belki de olayda hiç ilaç milaç yoktu ve ikisi de istekli bir şekilde yatmışlardı. Bunu asla bilemezdim.
Duşumu aldıktan sonra giyinip aynada kendimi bir kez daha kontrol ettim.
Bunları giymiştim, Jung-Woo ile sevgili olduğumuz zamanlarda çok nadir etek giyerdim. Kendimi kilolu bulurdum ve yakışmadığını düşünürdüm. Jung-Woo da sorduğunda rahatsız olduğumu söyleyince sen nasıl istersen demiş ve üstlememişti.
Ama Jung-Woo ile sevgili oluşumuzdan sonra onun ilk doğum gününde annem zoru ile sarı bir etek giymiştim.
Doğum gününü kutlarken Jung-Woo neden kendime eteği yakıştıramadığımı sormuştu. Sonra da çok yakıştığını, ve güçlü bir kadın gibi durduğumu söylemişti. Yine de fazla etek giyen biri değildim, hâlâ da değilim. Ama güçlü gösteriyorsa, Jung-Woo'ya şu an ondan sonra da gayet güçlü kaldığımı göstermem gerek. Onsuz yapamadığımı düşünmemeli.
Ayrıca o gün Jung-Woo'nun en sevdiği rengin sarı olduğunu da öğrenmiştim, ama bugün sarı giymemin sebebi o değildi. Sadece elime ilk bu geçmişti işte.
Saçlarımı da güzelce taradıktan sonra salık bırakıp Jung-Woo'nun gelmesini beklerken koltuğa oturdum. Salık saç bana daha çok yakışıyordu bence, ya da saç toplamayı bilmediğim içindi, bilmiyorum işte ikisinden biri.
Saç toplamayı neden beceremediğimi düşünürken kapı çaldı ve gidip açtım. Jung-Woo ise beni bir güzel süzüp konuştu "Hala çok güzelsin Minji." dedi.
Cevap vermek yerine sadece gülümsedim ve beni arabaya yöneltti. Bindim ve konuşmaya başladım "Nereye gideceğiz?" dedim.
Bana bakıp gülümsedi ve "Sürpriz." dedi. Ben de uzatmadım ve önüme dönüp varana kadar yolu izledim.
Biraz daha yolculuk yaptık ve vardığımızı arabanın durması ile fark ettim.
KISA OLDU OZUR DILERIM
-
küçük Emrah (ben) sorumluluk sahibi miyim woaw (değilim, başıma taş düşmüştür kesin)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my love - kkh ✓
FanfictionYurin: Siz ciddi misiniz?? Cinsiyet farketmeksizin derken sayın bang? . :: txt au :: :: +yeonbin, +taegyu ::