^ altı ^

73 26 21
                                    

Yurin

Uyanmaya başlayan bedene doğru adımladım. Gözlerini açtığı anda korkuyla yerinde kıpırdandı. Çocuk korkuyla bakarken daha çok korkutmak adına sandalyeyi sürerek çektim ve sırt kısmının iki yanından ayaklarım sarkacak şekilde oturdum.

''Konuş." dedim sakince. ''Nasıl bu kadar iğrenç şeyler yapıp insanları taciz edebiliyorsunuz!" sinirliydim çünkü cidden iğrenç bir şeydi. O ise gerçekten korkmuşa benziyordu ve korkudan resmen titreyerek konuşmaya başladı.

''S-sana yemin ederim öyle bir şey yapmadım Noona! Yemin ederim bak geçerken başım döndü bir an ve orda da sen vardın. Tutunacak bir şey gerekince sana tutunmuştum. Çığlık attığında olayı anladım.'' dedi. Gerçekten inandırıcı derecede konuşuyordu ama ya iyi oyuncuysa?

"İnanmam için sebebin var mı? Hayır, madem öyle geri çekilip nedenini o zaman söyleseydin bana? Bir daha yalan söylersen çakarım bak." son dediğimi yaparken de kolumu kaldırıp göstermiştim de.

''Gerçekten bak bir anda bağırınca korkup öyle yaptım, Eh sonra yumruğu da yedim tabii. '' son söylediğine sırıttım. ''Ya diyelim ki, dediklerin doğru. O ara sokakta niye siyahlara bürünmüş şekildeydin? Tamam başın döndü ama niye bu kadar suçlu gibi siyah? Tamam siyahı sevebilirsin de o kadarı da abartı?'' dedim. Siyah şapkası, siyah maskesi, siyah dar yırtık bir pantolon, yine siyah bir düz tişört ve yine siyah bir deri ceketi vardı üstünde.

''Eh şey, ıııı, aslında-'' diye bir şeyler geveleyip duruyordu. ''Yalan söylersen veya biraz daha beni bekletip cevap vermezsen çakıcam.'' demiş ve yine elimi kaldırıp göstermiştim. Korkmuş olacak ki hemen devam etti.

''Aishh- ya bak ben aslında İdolüm.'' dedi. Şaşırmıştım ve histerik bir gülüş patlattım. "Ulan olum kusura bakma -ki bakarsan da bak banane- neyse işte başka yalan mı bulamadın bu ne lan? Hayr tamam 17 yaşında velet idoller de var ama sen ne bileyim şimdi." dedim. Oldukça şaşırmıştı ve sanırım ona göre sinirli ama bana göre daha çok çocuksu sahte bir sinir (!) kapladı yüzünü.

''Al telefonunu eline. ' Tomorrow X Together - Kai Kamal Hueing ' arat bakalım.'' dedi. Gittikçe şaşırıyordum ve dediklerini yaptım. Gerçekten fotoğraftaki kişiye tıpatıp aynıydı. Sonra düşündüm, nasıl bir sapık kan görüp bayılmıştı ve bu kadar korkak olabilirdi. Küçüktü de. Utançtan yerin dibine girmeme milim kalmıştı.

''Bu arada 17 değil 19 yaşındayım." dediğinde ağzım açık kaldı, ve mal gibi sesi düşünmüştüm. ''Çüş ebenin amı ben senden küçük müyüm-" sesli düşündüğümü fark etmemle hızla ellerimi ağzıma götürüp kapattım ve utançtan kızardığıma adıma kadar emindim.

Ancak aklıma gelen şey ile tekrar konuşmaya başlamam saniyeler sürmüştü . ''Siktir! Ne yani şimdi ben seçmelerine girmek için 44 saat uykusuz kalıp şarkı sözü yazdığım ve seçilirsem sizin grubunuzla MV çıkaracağım kişiye sapık diyip vurdum mu-" dedim ve telaşa kapıldım. Karşımdaki beden ise güldü.

''Onu bunu boş ver de ellerimi çöz lütfen. Eminim yara olacaklar ya... Ah, bu arada beni nasıl hemen tanımadın? Hem de bizimle MV çıkartmak için çabalıyorsan?" diye sordu. Duraksadım ve ''Şey aslında olay sizinle değil de şirketinize alakalı diyelim. Ve eğer gerçekten güzel bir iş çıkartabilirsem PD beni stajyer olarak alabilir mi? Kadın stajyerlere o kadar karşı mı?" gerçekten hayır, artık değil falan demesini o kadar istiyordum ki yere çöküp dua bile edebilirdim.

''Hayır artık o kadar da değil ki cinsiyet fark etmez demiş değil mi?" diyince fark ettim. Ucundan rezil olmuştum sanki -tabi daha ne kadar olabilirsem-

''Bu gün ile birlikte 3 gün geçti bile ve gerçekten çok çabalıyorum. Biliyorum herkes de çok çabalıyor ama hiçbir şeyi göz ardı etmemeye çalıştığım ve internet yerine melodiyi bile kendim yaptım..'' sonlara doğru sesim biraz kısılarak ve çatlayarak ilerledi. Gerçekten çokça çabalıyordum, uyumayı göz ardı bile edecek kadar..

Karşımdaki beden gülümsedi ve ''Melodi avantajı iyi olur, şarkıda sesini gösterebileceğin minik kısımlar yoksa ekle ki karşı taraf sesinden etkilensin. Kareografi için de bütün yeteneğini gösterebileceğin kıvrak ama bir o kadar da zarif ve şık haraketler bul, hareketli olmasını da unutma. En çok dansa önem ver çünkü PD 'nimin sestense dans performansları dikkatini çeker ve avantaj kazanırsın."

''Sapık dedim, vurdum, dövmekle tehtid ettim, ellerini başladım ve yaptığın şey yardım etmek mi-" anlayamıyorum cidden. Sevecen, iyi kalpli ve neşeliydi. Sanki onca şeyi yaptığım kişi o değilmiş gibiydi.

Kıkırdadı ve konuştu ''Ne yapayım kin mi güdeyim?'' Başımı hızlıca hayır anlamında salladım. ''Her neyse saat bayağo geç olmuştur yorgun olmalısın, ben de biraz daha geç kalırsam Soobin hyung deşecek beni.'' Gülerek söylediği şeye ben de güldüm ve onu kapıdan uğurladım. Gitmeden önce onun ve grup arkadaşlarının da jüriler arasında olduğunu söyleyip görüşürüz de demişti.

Gerçekten fazla sevecen ve neşeliydi, enerjik de gözüküyordu. Yanında 1 yaş küçük olmama rağmen kendimi yaşlı hissetmiştim. Sonra ise olanları anlatmak için telefonumu hızla elime aldım.

-
beyler bayanlar, keyifler nasıl?

Özür himayesinde attım üç bölüm birden.

my love - kkh ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin